Alles na deze post heb ik verwijderd. Nu gaan we weer normaal doen en Gimbly mag weer even een week of 2 een andere hobby naast XBW gaan zoeken.
G0dlike we hebben je gemist! Was je gebanned? Maar je begint wel weer lekker man... doe gewoon ff rustig, houd je gemak anders wordt je zo weer gebanned (tenminste ik dacht dat je gebanned was, weet niet of dat ook zo is) Legend hij heeft 't volgens mij hier helemaal niet over jou! Die gast die ik eerst Quote (Godlike) Zei dat ie op zondag 12 uur altijd standaard dronken was Vandaar die reactie! Was volgens mij helemaal niet op jou bedoelt! : En voor de rest: Kap met die idiote "post race" want die verlies je toch
Gevoel voor Humor, blijft ver te zoeken. Ik hou me rustig, ik scheld in ieder geval niet en ik blijf gewoon normaal praten.
Je kan ook hele goede 2vs3 doen! of 3v3 en dan online en dan halen jullie een 6e HLH erbij die online speelt
HLH ZatoXe, dus lijkt me wel SupreMe !! hehe NF1 ForEver, nou ja misschien niet altijd in NF1 maar wel TaPiioNz MarXmaN SupreMe BleSseD RaMpaGe.. oke dat was weer leukk..
lol wtf o merq net 4vs3 gespeeld van nivaho moest gaan en niemand anders was op het roster nog gewonnen met 5-1 5-1 5-0 . 1e en 2e map waren hun host. lol WTF
Vraag eens aan Sander of hij die namen op dat MatchBox tournooi al verandert heeft. + heb sharkoon binnen dus ik zal morgen wel ff van Metal Slug gaan
Tja het HLH NL Team is momenteel. HLH ZeR0SaN HLH Gimbly I HLH ZaToXe HLH NiVaHo We hadden Phenix maar weet niet waar die gister zit met zijn hoofd en wtf hij allemaal doet. en Darklove is niet zo goed als we dachten hij zit ook veels teveel te clitchen en zit teveel op cod 4. Maar ben zeer tevreden over me main team nu het gaat zeer goed. ff kijken hoe fariko gaat uitpakken en lekker naar XL4 in engeland :b: