1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Humanity's Last Hope

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door MerQ, 8 apr 2006.

1. AK47Ar1d1Ty

AK47Ar1d1Ty Guest

Ohh M3RC3NARY :confused: kan het voor 1 april? Ik hoor net van ken dat dan de ladders worden gereset en we wille graag voor die tijd nog wat meer exp halen.

2. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    Alleen hebben we nog niet echt tegen een goede clan gespeelt.

Zeker een grapje? Lol. Wanneer zijn die Play-off's dan?
    Als het echt zo is vraag ik het wel ff of we dan kunnen.

Edit: het is tog zaterdag 1 april? Dus we moeten dan VOOR 1 april gespeelt hebben.

Laatst bewerkt: 27 mrt 2007
  3. SunriZe

SunriZe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    niks tegenover jou ;) Gewoon omdat er iemand in nS zit die lomp is.

4. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry, voor mijn reactie. Was een beetje geirriteert.
    Ik denk dat ik ze ook maar ga uitdagen in het weekend. :D

5. SmartieZ

SmartieZ Guest

@ DarknesS, dat moet je onderhand eens achter je laten. Alle problemen met nS zijn opgelost en ze joinen ons nu.

@ M3RC3NARY, dat betwijfel ik nog, niet alle clans die we verslagen staan in dit profiel hé.

6. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Grappig dat elke keer dat ik hier kijk ik het idee heb dat Mercenary met z'n rug tegen de muur staat...
    Laat die jongen gewoon z'n ding doen, hij hoeft niet voor al z'n acties aan iedereen verantwoording af te leggen toch?

Als hij een clanmatch wilt spelen daagt hij iemand uit en wordt er wat geregeld. Daarbij is het eenmaal zo dat je op GB tegen veel slechtere/kleine clans speelt. Als je wat hoger staat of een langere winningstreak hebt wordt je veel door dat soort clan's uitgedaagd.

Ze willen zich bewijzen tegen grotere clans en dat is hun goed recht, het is aan de top 20 om te blijven winnen. Tuurlijk moet je ook tegen top10 spelen, maar dat komt met ter tijd wel.

7. Vandaag Gamebattles Clanmatch ?

8. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Voor zover het nog nut heeft om voor GB te spelen...

9. SmartieZ

SmartieZ Guest

kS what happened? van No Limits verloren :-/ .. welk team speelde er?

10. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Match was al gespeeld door RiP. Maar we moesten de laatste map afmaken omdat dat toen niet kon ofzo. Hun host canals.

edit; heb maar 1 map gespeeld, stonden 2-1 achter blijkbaar.

11. Volgens mij kan je nog wel challenges sturen en shit en losses reporten.

Edit: Ik weet zeker dat je nog challenges kan sturen, heb net even iemand een challenge gestuurd en meteen weggehaald.

Laatst bewerkt door een moderator: 1 apr 2007
  12. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, maar als de admins niets meer aan de ladder doen heeft het niet zoveel nut meer om voor GB Europe te spelen. Zo bedoel ik het.

13. Ik zat net te kijken op de site van qG en ik las dat SmartieZ gepost had dat de EU ladders gewoon zouden komen en de play-offs ook. Duurt alleen 1 of 2 dagen langer dan de amerikaanse ladders. Ze zullen morgen wel komen dus.

Edit: Degene die bij GoW Amerikaanse ladders nu 1e staat heeft ook echt al 5 matches gewonnen... in 1 dag

14. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    Dankje, ookal is het gestopt omdat ik een tijdje weg was.

Sorry dat ik hier laat op reageer. Als jullie hopelijk doorgaan dan neem ik met alle plezier je challange aan.

Hoop het, en het zijn americane 24/7 gears of war.

Nogmaals ik was druk bezig met andere dingen maar nu ben ik er. \o/

Aangezien onze andere leider Def jam Icon heeft gekocht en dit leuker vind dan GoW heeft hij besloten dat hij een Def Jam team wil maken. Als je hiervoor interesse heb moet je contact opnemen met xHLHx 3xPloSiVe.

15. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Def Jam team omfg, doe dan DoA4 dat is 100x sneller :+

16. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    Weet het ik vind het persoonelijk niet egt een clan spel. Maar als je het toch heb kan je het netzogoed spelen. En 3xPloSiVe luistert veel hip hop en dat past wel bij Def Jam: ICON *)

17. SmartieZ

SmartieZ Guest

@ M3RC3NARY, ik en qG I VoLTaG3 (eVe Headshot) waren vroeger een van de beste op Def Jam: FFNY, ik ben ook gestopt met dat spel speel alleen nog voor de fun, jammer want ik had graag mijn reputatie op ICON doorgezet. Van VoLTaG3 had ik begrepen dat hij het spel wel had opgepakt en weer behoorlijk aan de ownage was geslagen, misschien is hij wat, hij is ook een monster op GoW dus dat komt goed uit right>?

@ Rbert, Ik hoorde dat idd van een Admin, maar na 3 dagen heb ik nogsteeds niets gezien. Ik denk dat het zo'n beetje over en uit is met GB EU, daarnaast heb ik me wel aangemeld als GoW admin, ik wil best de ladders beheren hoor.

18. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Weet je dat ik ook nog heb zitten twijfelen om mezelf als admin aan te melden..
    Veel slechter kun je het niet doen. Al iets gehoord dan Smartiez?

19. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    HLH lijkt me trouwens een toffe goede clangasten had ik nog niet gezegt :) succes verder :)

20. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal ff aan hem vragen of hij er intresse in heeft. Bedankt voor de tip.

Dankje. Jij zit tog in eC? Lijkt me ook aardige mensen. We kunnen wel eens tegen elkaar spelen voor oefening/fun. Of een echte als jullie dat willen?

Als je admin word dan mag te toch geen clan meer hebben? 3.0 Subforum ziet er echt goed uit. Klasse!

Laatst bewerkt: 3 apr 2007

Deel Deze Pagina