1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Humanity's Last Hope

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door MerQ, 8 apr 2006.

  1. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal wel een klootzak zijn.. maar ik vind het een beetje gay..






    Homies 4 Life! Peace out!
     
  2. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Kings ze zijn GAY, hebben ze al vaak genoeg bekend.

    PS: Je nieuwe signature bevalt me persoonlijk beter:b:
     
  3. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0
    Boeiuh wat iedereen daar van vindt, schijt aan jullie.
    Dat is iets tussen ons.

    @SmartieZ: Zullen we een animocheck op onze site doen voor de ladders, aangezien het hier onder spam gerekend wordt.
     
  4. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Nee we doen hem gewoon hier.

    wie vind het een goed idee om een soort van qL te maken, Quality Ladders. Een soort GameBattles alleen dan gemaakt door Nemesis.

    P.S. M3RC3NARY wanneer spelen jullie tegen ons? dit weekend?
     
  5. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, dat doen we maar niet hier. Dus graag on-tpoic veder gaan aub.

    Denk niet dat het dit weekend kan. Over 2 dagen zou beter zijn. Dus Maanfag of Dinsdag.
     
  6. SunriZe

    SunriZe Active Member

    Berichten:
    586
    Leuk Bevonden:
    0
    Gaan jullie Tiberium Wars op de 360 of pc doen of al doen? Ik zou het voor de pc doen, want dan kan tegen fijne mensen spelen (ik), WCG, veel meer mensen, hotkeys (is nodig voor zo een super snelle RTS). Of is HLH puur Xbox 360 clan?
     
  7. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Ya zijn jullie al bezig met TW?
     
  8. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    We dachten dat we het op de xbox 360 gingen kopen. Omdat wij allemaal een toetsenbord hebben. Maar het is nog in discussie OF we het hele spel wel gaan spelen ivm GoW.
     
  9. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net van xHLHx Dutch 7up gehoordt dat hij defenitief de clan wil verlaten. Hij was bezig met een soort ''B'' team aan het opzetten allen wil hij dit niet voortzetten. Hij is van plan om RiP te joinen en ik hoop dat hem dat lukt. Veder wordt C&C: TW niet meer gespeelt maar Unreal Tournament ga zeker gespeelt worden.

    Ik vroeg me af of meerdere mensen last hebben van ''te'' arrogante clan's. Gamers die eerst normaal deden en nu arrogante trekjes hebben. Ik hoop niet dat er nog meer mensen dit gedrag gaan volgen want het zogt niet echt voor een goede sfeer.
     
  10. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen die arrogant doen in een game is just wrong 8) Het is een fcking spelletje, geen echt leven ofzo. Kijk als ze voor de rofl arrogant doen ok;e, maar écht arrogante mensen in games, wtf, waar gaaaaat dit heen :00000
     
  11. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Wie bedoel je.....? Had ik bij RTCW:ET heel vaak, ik speelde met iemand heel vaak samen enzo maar toen ging hij naar team be en een leete clan en toen deden ze arrogant, dat gebeurt volgensmij heel vaak.
     
  12. Revenge

    Revenge Active Member

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen idee of hij bij ons komt? maar ja ik zie het wel zaterdag _0/ Verveel me de Ter***g
     
  13. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Snap niet echt wat je bedoelt.

    Ik hoop het wel voor 7up. Maar we zullen zien.
     
  14. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Welk deel snap je niet, wie vind je dan arrogant?
     
  15. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    7Up diende zijn apply voor Team qG ook al in, helaas hadden we net MarXmaN aangenomen en we zijn niet van plan een B-Team op te stellen. Ik hoopte dat hij daarom misschien bij HLH zou blijven.
     
  16. Deadbringr

    Deadbringr Active Member

    Berichten:
    670
    Leuk Bevonden:
    0
    eindelijk snap je al wat ik vanaf het begin wou :)
     
  17. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik noem maar geen namen. Gewooon omdat ik geen gezeik wil hebben.

    Ik weet niet meer wat 7up wil doen. Ik zal wel tegen hem zeggen dat hij gewoon ff GOED moet nadenken voordat hij overhaaste beslissingen gaat nemen.
     
  18. Dat was een vrij stoere 1vs2 match jonges, hoop dat jullie een rematch willen als ZlaTaN's internet 'm niet meer spaced :p
     
  19. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind het een beetje apart dat de match niet gewoon naar een andere dag verplaatst is..
    Ik bedoel kom op man, je gaat toch geen 1v2 spelen? Waar is jullie eergevoel?

    Tuurlijk was het de schuld van Zlatan, maar als die er wat aan had kunnen doen had die dat 100% zeker gedaan. Vind dat je best wat sportiviteit naar je mede-nl-clan had kunnen tonen.
     
    Laatst bewerkt: 16 apr 2007
  20. Kom 1op1 dan kings
     

Deel Deze Pagina