1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Hunter] Help !! zit vast

Discussie in 'Algemeen' gestart door x-freak, 29 jul 2002.

1. dark-man

dark-man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    haha klopt. 'DOORLOPE!!!!'8)

2. CyberPunk

CyberPunk XBW Elite member

Leuk Bevonden:
    0
    Doorlopen kreng...
    AAAAAARRRRRGGGGGGGGGHHHHHHHHH!!!!!
    Nu ben ik dood, jouw schuld...
    Als je was doorgelopen had ik die zombie kunnen killen met die shotgun... }:]

Nu kill ik jou wel.... 8)

Laatst bewerkt: 6 aug 2002
  3. jaapeman

jaapeman in the flesh

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hunter al lang uitgespeeld was binnen 2 dagen bij de eindbaas maar daar bleef ik een paar dagen vast zitten

4. proz8c4ever

proz8c4ever And who are you?

Leuk Bevonden:
    0
    Een vraagje. Is het de bedoeling om ze allemaal af te knallen (ze blijven een tijdje komen, en op een gegeven moment zijn die plekken leeg en komen er geen nieuwe meer) Of is het de bedoeling om je opdracht uit te voeren en dan wegwezen?
    Ik vind het eigenlijk veel leuker om ze echt allemaal, stuk voor stuk af te maken.
    Ik ben pas bij het riool, met krokodillen enzo. Ik ben een paar keer overnieuw begonnen, om elke speler te testen, en heb gemerkt dat je eigenlijk heel snel door sommige levels kan komen. En een echte score systeem is er niet... of kijk ik ergens overheen???

5. CyberPunk

CyberPunk XBW Elite member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee man...
    Je moet ze gewoon allemaal killen..
    Dat roelt..

Je krijgt de hele tijd experience points..
    Hoe meer points, hoe beter je ventje wordt....

Dus gewoon allemaal killlen!!!! }:]

6. proz8c4ever

proz8c4ever And who are you?

Leuk Bevonden:
    0
    Dacht ik al, maar omdat mensen (zeggen) dat ze 'em uitspelen in twee dagen, dan vraag ik me af hoe ze dat doen, want dan moet je ongeveer 12 uur per dag spelen volgens mij...
    Waarom willen mensen trouwens altijd zo snel mogelijk een spelletje uitspelen?
    Ik ben nog bezig met Halo, prisoner of war, Hunter natuurlijk, Tony hawk3, eigenlijk al mijn spelletjes heb ik nog niet uitgespeeld. Ben ik dan zo sle.... :D
    Ik vraag me eigenlijk af hoe mensen dag in dag uit een uur of acht kunnen gamen...
    Na een paar uur ben ik al gamemoe :)

Deel Deze Pagina