K.. ben dus gelukkig niet meer de enige die hem heb.. Maar hoe het gaat met die distrubutie van spellen is vaag.. Daar maak je geen vrienden mee. Daar zouden ze toch wat aan mogen doen.. Maar wie heeft Hunter nu en wat vinden jullie ervan? Gister met mijn broertje MP gespeeld, best gaaf.. hehe meer zombies meer ghosts, best wel kicken om met z'n 2'en een legertje van dik 30 zombies neer te maaien Nadeeltje alleen van mp is een beetje dat je wat minder bewegingsvrijheid heb. Maar ach dat drukt niet de lol
Heb je deze afgelopen vrijdag gekocht in de MM Rotterdam Centrum? Ik ben daar afgelopen vrijdag namelijk ook geweest,maar ze hadden helemaal niets en konden me ook niets vertellen Of heb je hem in MM Alexander gekocht? Please let me know!!! IK WIL OOK !!!!!
Hmmm ja als ie in de buurt van Rotterdam verkrijgbaar is moet ik hem toch ook wel per direct gaan halen... Dus als iemand weet waar let us know...
ik zit op m`n werk,dus heb ik maar even gebeld naar MM R,Dam. Hunter is nu al uitverkocht!!! g.v.d. Ik ga nu ff verder belluh,want ik mot um hebbuh
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Futurezone heeft hem Ik heb hem al gereserveerd en ga hem zometeen ophalen Eindelijk weer een leuk spel....werd al een beetje deprie
haha gefeliciteerd Nou ja nu alleen maar hopen dat je hem niet tegen vind vallen.. lol.... Is dus wel een aardige run op dat spel als ie al bij MM was uitverkocht.. Anyway alvast veel plezier toegewenst..
Gefeliciteerd Crosis-nl! Je zoeken is niet voor niets geweest! Gelukkig kan ik mezelf ook feliciteren... De game is nu ook in Den Haag gearriveerd! Ik heb 'm net gereserveerd en krijg 'm strakjes!!! Edit: er is momenteel een stormloop gaande op Hunter, dus zorg dat je tijdig een exemplaar bemachtigt... Ik wil niemand bang maken of opstoken, maar het is echt zo... Een hele kudde Xboxgamers wil Hunter, en wel NU!
F*ck Cyber, hebben ze nou nog niks? Ik heb Hunter inmiddels binnen en het is een gaaf spel... Koele gasten die hunters, het is een grote slachtpartij tegen al die zombies en andere schatjes... Ik ben er wel blij mee, met dit spel... Grafisch behoorlijk sterk (8,5 denk ik) Gameplay 8, Sound 8,5... Zo ongeveer, maar ik heb het spel nog niet zo lang gespeeld...
Ik heb m ook net gehaald, ze hadden m in de Replay (2 of 3 vestigingen in NL, maar een coole winkel, ze hebben alleen maar consoles+games en dvd's) in Den Bosch. Bij de FRS in Den Bosch hadden ze m niet, kan natuurlijk ook zijn dat ie uitverkocht was Toevoeging: Gun Metal hadden ze trouwens ook
He He....eindelijk lekker gespeeld Ik MOEST stoppen met gamen van m`n vrouwtje omdat we moesten eten,anders had ik nu nog gezeten Het is wel een beetje wennen met die controls,maar hij speelt dus wel erg leuk. Lijkt wel of die zombies en monsters blijven komen. Al je wapens schiet je erop leeg Shotgun,machine geweer enz. heerlijk Nu nog ff multieplayen met z`n allen,lijkt me erg cool
sorry voor de wat late reply, maar ja, vrijdag rond half zeven gekocht bij MM rotterdam centrum, toen hadden ze denk ik 50 stuks in de rekken hangen... dus ik denk dat deze flink goed loopt. Mag ook wel want het is echt een strak spel. niet bijzonder vernieuwend maar wel goed voor het afreageren van frustraties. Zat na een level of 6 nl al op meer dan 1000 kills Spel is echter niet zo lang, maar de hunters spelen afwijkend genoeg voor replaywaarde, en na 1 keer uitspelen unlock je een nightmare mode.
Aaah ben gelukkig niet de enige die Hunter cool vind dus.. haha.. Is zo lullig natuurlijk als je (bij toeval deze keer) als een van de 1ste een spel heb, het enorm tof vind en daarna reacties krijgt van "wat een bagger spel" hahaha hehe 1000 kills.. in je eentje, cool .. wacht maar tot je multi gaat spelen.. Dan zit je na level 3 daar al op.. dat is helemaal een slachtfestijn Absoluut mee eens.. , had alleen de sound een iets hogere score gegeven de guns klinken waanzinnig (zeker door dolby) de voiceovers zijn erg goed (ondertiteling sucks alleen) En dan dat meisje wat je moet beschermen.. als ze geraakt wordt door een zombie.. dat eew geluidje wat ze maakt..
Hunter krijgt een 3 in de Xgamer man. De screenshots zien er ook niet uit. Fijn voor jullie als jullie het een goed spel vinden hoor, maar ik koop hem toch maar niet...
Heb je hem zelf al gespeeld dan? Ik ga over het algemeen niet op 1 review af.. Meestal lees ik er meerdere en als die erg verschillen (zoals in dit geval) neem ik toch wel ff de moeite om het spel uit te proberen.. try before you buy eh... Heb wel vaker gezien dat een spel gereviewd wordt door iemand die helemaal niet van dat genre spellen houdt.. haha btw.. er zijn nu al drie man in deze thread die hem wel tof vinden en 1 (Xgamer) niet en toch neem je aan dat hij gelijk heb.. hahahahahahahaha Zou hem eerst proberen... Dan kan je een goed oordeel geven..
Okee, hij verdient misschien wel meer dan een 3. Maar als het een briljant spel is krijgt hij zeker niet zo'n vreselijk laag cijfer. Ik citeer: "More repetitive and dated than a long line of evenly placed dates. Go hunting for action elsewhere."
<grinnik> die quote is in ieder geval cool.. Het is in principe natuurlijk een soort van 3rd person hack n' slash spel dus dat kan je als repetatief zien.. Denk alleen niet dat je daar aan ontkomt in dit soort spel.. Zelfs Halo is repetatief tot een bepaalde hoogte.. En nee het is niet het beste spel op de Xbox maar ik zou hem zelf iets van een 8 geven.. Over het algemeen wordt ie ook goed ontvangen.. En tja zolang mensen zelfs Halo nog een 5 kunnen geven ga ik er toch maar vanuit wat ik er zelf van vind.. En dat zou ik als ik jou was ook doen.. Als je dit soort spellen tof vind probeer hem.. Misschien vind je het dan nog steeds niets, ken gebeuren maar je heb het tenminste geprobeerd
IK heb met (gun metal) bij frs gekocht... Bij dimensionplus hadden ze hem nog steeds niet Maar ze hadden wel hunter..
Ik vindt Hunter ook een tikkeltje tegenvallen. Hij is zeker niet slecht, maar het beste spel na Halo....... Besturing valt te doen, maar had beter gekund en ik had liever first person gehad. Verder vindt ik dat het iets te veel schieten is en te weinig denken, maar mischien komt dat nog, heb pas 2 levels gespeeld. Sound en Intro's zijn overigens wel super. Hoe is de besturing van Gun Metal?