valt wel mee...zodra je er eenmaal aan gewent bent... Maar gun metal valt me trouwens tegen .... levels zijn wel kort (5 tot 10 min)...en er zijn maar 14 levels denk dat ik hem morgen ga ruilen....als dat teminsten kan bij frs....ik hoop het... als ik hem kan ruilen ruil ik hem denk ik tegen hunter..
2 weken dat is handig, kun je telkens het spel uitspelen en weer omruilen, bijna elk spel kun je wel in 2 weken uitspelen
okey...ik hoop dat het werkt...maar wat voor "smoesje" zal ik gebruiken??? "ik vind het spel niet leuk" (is de waarheid) "ik heb het dubble gekregen op mijn verjaardig" (werkt haast nooit) "hij werkt niet goed" (dan krijg je waarschijnlijk een nieuwe gun metal dvd)
Waarom zou je een smoesje gebruiken.. Gewoon naar die winkel gaan , zeggen dat je hem wil ruilen en dan pas als ze erom vragen zeggen dat het een kut-spel is.. Tot nu toe hebben ze er bij mij nooit moeilijk om gedaan.. Trouwens ik vind dat ze anders eerst de kans moeten geven om een spel uit te proberen.. En als het bij die FRS niet lukt ga je desnoods naar een andere.. OF je probeert hem eerst te ruilen bij een andere (waar je niet vaak komt) Haha of je zoekt een FRS waar ze GEEN Gun-metal hebben en zegt dat ie niet goed werkt "he verdorie hebben jullie geen gun-metal.. nou ja doe dan hunter maar" lol Hehe geloof ook dat niemand dat beweert heb.. Hunter is (vind ik dan) een goed spel.. Maar er zijn betere.. PGR, JSFR zijn toch beter.. Maar ik vind Hunter b.v. wel weer beter als Spiderman (die ik ook heb)
Hunter valt me echt 100% mee.Toe ik het spel kocht deed ik dat met een idee van die ruil ik morgen wel weer om voor een ander.Maar het spel ziet er goed uit en de mp is ook heel vet om te spelen.Soms een beetje irri omdat je met z'n allen op een scherm speelt en wat af en toe kan leiden tot wat frustratie. Het geluid is ook zwaar mooi.Jammer dat ik nog geen dikke surround installatie heb . Het is cker niet het beste spel op de box maar echt wel de moeite waard om te kopen.
Nog niet zover gespeeld in MP maar het is wel lache.. In SP ben ik nu een stuk verder en ik blijf hem tof vinden.. Wat wel een beetje jammer is is dat je soms een kamer binnen loopt en dan meteen omsingeld bent door zombies en al wat schade heb opgelopen voordat je de kans heb gehad om wat te doen.. Al met al doen ze niet veel schade want het zijn vaak de low-level zombies die dat doen.. Het bederft in ieder geval niet de lol.. Wat ik ook tof vind is dat de sfeer wisselt in de latere levels.. Er zijn stukken zoals in het begin (meutes zombies om te killen) maar ook bijna resident evil achtige stukjes waarbij je echt op je hoede moet zijn..
Kwou dus vanmiddag Hunter gaan kopen. Maar om nou dat hele stuk voor niks te gaan fietsen, nhah, dus eerst ff naar wat winkeltjes in Alkmaar (HHW hadden ze hem niet ) gebeld om te vragen of ze hem wel hebben.. En wat denk je, nergens. Maar wat me nog meer verbaasde was het feit dat het gassie bij Games & Zo zei dat die laatst (vorige week ofzo) een Sales Man van MS had gesproken die zei dat de game pas in september zou komen!! Kzei natuurlijk dat dat onzin was want er zijn al veel mensen die de game gewoon in NL in de winkel hebben gekocht en daar wist die toen niks meer op terug te zeggen Maar toch raar!! Zo'n echte gameswinkel die de game niet heeft en denkt dat die pas veel later uitkomt terwijl die toch echt al uit is. Nou denk ik erover om de game via dimplus ofzo te bestellen. Valt dat aan te raden??:{
IK heb hem geruild voor motogp Het ging ongeveer zo: -ik *verkoper *hallo -hallo, ik wil graag deze game ruilen *waarom? -ik vind hem niet zo leuk, hij valt tegen *nou, dat is niet echt een goede reden he.. -hoezo niet?? -ik kon toch niet van tevoren weten of het spel leuk zou zijn...ik kon hem hier niet eens uit testen..(had rond de 10 revieuws gelezen, maar dat hoefde zij niet te weten) *ik ga hier niet over, ik zal het even aan de bedrijfsleider vragen (2 min later) *okey, ik mag je geen geld terug geven, maar je mag hem wel ruilen met een andere game -okey, dan kijk ik even -hebben jullie trouwens hunter al? *dat weet ik niet..weest blij dat je hem mag ruilen -phoe, wat een service -nou, doe dan maar deze game (motogp) *deze is duurder..dan moet je er nog wel 4,52 bij doen -ok.. -tot ziens -...... Nou ja...ik heb nu motogp...die moet wel goed zijn...(hoop ik)
ze houden bij het inruilen het bonnetje dus telkens inruilen werkt niet. heb nu 2 games geruild die ik beiden 14 dagen in bezit heb gehad (PGR en GV). Box was niet gesealed toen ik hem kocht en ik had alles er nog gewoon opzitten (prijskaartje, restant van xbox sealstikker(?) en toch kon ik beide games inruilen. pakte gewoon een game die ik wou, legde het op de balie en ik zei tegen de verkoper ik wil deze game ruilen voor deze. en twas meteen geregeld.
Jammer dat je hem niet kon ruilen voor Hunter... Maar MotoGP is zeker een goede keus.. MGP is toch wel 1 van de betere racespellen op de xbox.. Vind hem zelf super..! haha ja de service van FRS is wat dat betreft super.. Daar kan ik ook nog wel wat voorbeelden van geven.. In ieder geval veel plezier met MGP, maar dat zit wel goed..
je zou het kunnen doen...maar dan gaan er wel weer een aantal dagen over heen (3 of 4) want dim+ is nooit zo snel... en tegen die tijd denk ik dat je de game gewoon ook bij jouw in de winkel kan kopen...en dan hoef je ook geen verzent kosten te betalen. Maar zelf heb ik geen ervaring met het bestellen van games online bij dimension plus...
Khad nog ff naar een andere shop gebeld en daar zeiden ze dat die op de releaselist voor 12 december stond. Echter, Commandos II stond ook voor die datum en hebben ze ook gewoon in de winkel liggen. Vaag dus...
ja kan ik absoluut aanraden (bestellen bij dim plus dus) als je voor 16 uur besteld heb je het de volgende dag in huis behalve op donderdag t/m zondag omdat de tgp post geen rembours zendingen stuurt op vrijdag, zaterdag en zondag.
Ik heb vaak gelezen dat dit HET spel was na Halo. Vandaar dat ik er meer van had verwacht. Maar hij is zeker beter dan Spiderman ps Ik heb net dat meisje naar de kerk gebracht en moet nu tegen die grote teddybeer. Tot dusver ben ik nog geen een keer afgegaan, al m'n levens heb ik nog. Wordt het nog moeilijker of blijft alles zo simpel?
Ik heb wel een vergelijking gemaakt met Halo vanwege reviews.. Egh ja hij wordt ook wel moeilijker hoor.. Je krijgt nu de sewers.. dat is ook nog te doen, daarna wordt ie lastiger.. (wil eigenlijk geen spoiler hiervan maken)
waarom besteld iedereen bij Dimension Plus . ik bestel altijd bij Replay daar brengen ze zelf het spel naar je toe en gelijk contant betalen aan de deur zo hoef ik nooit de deur uit