1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Hunter:The Reckoning] vraagtje(s)

Discussie in 'Algemeen' gestart door thaking, 1 jul 2002.

1. jengelander

jengelander Loves Nena!!

Leuk Bevonden:
    0
  2. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    op gamefaqs staan ongeveer 15 reviews van het spel (hij is in amerika al uit) waarvan er maar 2 een onvoldoende geven ik zal zo even een quoten uit die reviews.

Edit: bij deze en dan heb je gelijk de oorzaak waarom ik nooit op reviews afga de een zegt dit en de ander dat.

Dit is uit de review met een 4 als eindcijfer:

The graphics in this game, like most X-Box games, make me really wonder if selling the PS2 for the extra power was all that good an idea. This looks like a PS1 game for the most part, and even then there's slowdown as well in certain areas. The enviroments are bland, character powers are delightfully unimpressive, and well...what can I say. It fails as a multiplayer kill lots of things game.

en dit uit een review met een 10 als eindcijfer:

There is no slowdown, so don't worry.

oftewel wie heeft er nou gelijk en zo staan er nog een stuk of 20 tegenspraken in de reviews.

Laatst bewerkt: 3 jul 2002
  3. CyberPunk

CyberPunk XBW Elite member

Leuk Bevonden:
    0
    Het schijnt dat de Co-Op juist super is....
    Maar ja misschien houdt deze persoon niet van dit soort games..

Of hij probeerde Co-Op in zijn eentje uit.... 8)

Maar je kan beter meerdere recensies lezen, voordat je een game gaat kopen..

4. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Waar heb je hem dan besteld en wat moet dat kosten???

5. thaking

thaking Ik ben geband

Leuk Bevonden:
    0
    je kan Morrowind importeren via Replay.nl of Dimensionplus.nl volgens mij,hijs te koop daar voor 90€ :{

6. Alex

Alex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    M'n Broer woont in de US. Hij stuurt me de games :D . Ik zit nog trouwens nog steeds te wachten op Hunter en Gauntlet:mad:

7. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand Hunter vandaag al in de winkel gezien en zo ja welke?

8. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Ik ga zo ns naar Discovery om te kijken of ze em al hebben

9. Wallace

Wallace Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kom net bij discovery vandaan en geen hunter of gun metal te bekenen, in heel Rotterdam trouwens niet, misschien zouden ze hem aan het einde van de middag krijgen, let's hope so!

10. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gun metal is te koop bij future zone hoor je moet er alleen even naar vragen want ze zijn te lui om het op zijn plaats te zetten

11. jprommen

jprommen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lekker, lees ik ook nu, was langs futurezone geweest (en de velen anderen). Volgende keer toch maar evies vragen.

12. AmpH

AmpH PC gamer gone Mad

Leuk Bevonden:
    0
    Dat duurt wel erg lang.

Citaat van deze site:

"Het is ondertussen niet bijzonder meer : Constant schuivende releasedates, vandaag werd bekend dat Mortal Kombat 5 en de Europese versie van The Elder Scrolls 3 : Morrowind zijn vertraagd.
    Morrowind is al te koop in de Verenigde Staten maar wij worden weer lastig gevallen door de gamers in Duitsland en Frankrijk die hun games het liefst vertaald zien en wie is Ubisoft om hun wensen niet te vervullen? Nu weten we allemaal dat wij, nuchtere Hollanders (en Belgen, laat ik die niet vergeten), het niet zo hebben op vertaalde games zeker niet na de trauma's die EA ons heeft aangedaan. Morrowind staat nu voor november.. "

13. Crosis-nl

Crosis-nl lurking around

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren ook de stad doorgeweest (Rotterdam)
    Had me zo verheugd om Hunter en/of Enclave te kunnen kopen.
    al die zogenaamde "speciaal" zaken wisten maar bar weing te vertellen. :)

Daar wordt je G.V.D. schijtziek van =(

14. mrhalolover

mrhalolover XBX

Leuk Bevonden:
    0
    Nee hoor, niet erg lang. Ik krijg waarschijnlijk over een weekje of twee de review versie! :p

15. Crosis-nl

Crosis-nl lurking around

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net 11:05 uur naar Demension + gebeld i.v.m. Hunter.
    Zij hebben een aantal vandaag binnengekregen :)
    Maar degene die gereserveerd hebben die gaan voor! :'-(
    Ze verw88 op maandag nog wat games binnen te krijgen.

Dus ik denk dat de rest van Nederland ze toch ook wel snel zal moeten hebben :D

16. Alex

Alex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig heb ik er een us xbox bijgekocht:D Ik zou niet tot November kunnen wachten op Morrowind. De game maakt trouwens als zijn beloften waar. Mits je van RPG houdt, is dit de beste game na Halo en mischien zelfs beter, ook al is het natuurlijk appels met peren vergelijken. Zo uitgebreidt en gedetaileerd ben ik ze nog niet tegengekomen. Enige minpuntje is dat de framerate soms problemen geeft. Dit schijnt ook het geval te zijn bij de pc versie, ookal heb je een supersnelle pc.

17. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    even ter informatie bij de future zone in Rotterdam (en vast nog wel op andere plekken maar deze weet ik zeker) kan je voor € 375,= een ntsc xbox kopen (ook voor €675 een japanse maar wie wil dat nou) ik weet het het is een hoop geld maar het is wel de moeite waard vind ik.

18. Alex

Alex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 6 jul 2002
  19. SAMUS

SAMUS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bij nedgame kan je hunter trouwens al bestellen.

20. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Alex dank je wel voor het advies dat gaat me een hoop geld schelen:) ga je hem zelf daar ook bestellen? overigens doe ik het niet echt voor Morrowind hoor maar alle spellen komen daar gewoon veel eerder uit en dat vind ik echt zoveel beter, kan je bij nedgame ook ntsc spellen bestellen (heb de site nog niet echt uitgecheckt)

Edit: ik bedoel dus behalve de spellen die daar staan.

Laatst bewerkt: 6 jul 2002

Deel Deze Pagina