[Hunter:The Reckoning] vraagtje(s)

Discussie in 'Algemeen' gestart door thaking, 1 jul 2002.

1. Alex

Alex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb al een ntsc xbox en het is het zeker waard:D
    Ik denk niet dat je hem veel goedkoper zult kunnen krijgen dan bij Nedgame maar ik zou nog maar voor de zekerheid ff rondkijken. Voor import games moet je niet bij Nedgame zijn. De titels die op de site staan zijn de enigste die ze hebben, dus nix. En importeren op verzoek doen ze niet.

Ik krijg de games rechtstreeks van m'n broer die in de US zit Ik weet niet echt een goede shop om importgames te kopen. Maar er zullen wel zat mensen zijn op dit forum die het wel weten.
    Jammer dat Amazon.com geen games verzend naar Nederland, anders kon je daar terecht.

2. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    waar woon je zelf anders kan ik in de toekomst misschien wat met jou regelen?

3. Alex

Alex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Denk niet dat m'n broer dat leuk zou vinden. Moet ie nog vaker op pad om games te kopen Hij wordt nu al gek van me:D. Nee joh, je moet gewoon ff een thread openen en vragen waar je goede import games kunt kopen. Zijn zat winkels in Ned.

4. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Deze is vrij snel en betaalbaar. :)

*Kseen gaat bij Nedgame fijn nog een xdoos bestellen.:9 Thanks voor de tip m8! Anders had fam. hem voor me meegenomen maar dat had nog 5 maanden geduurd. Appie!!!

5. Elite_Force

Elite_Force ...

Leuk Bevonden:
    0
    Effe terug naar Hunter: Dim+ meldt inderdaad dat hij uit is en het e.e.a. staat ook vermeld via Tothegame.com... Eurogamer.net meldt ook dat het spel er is en ook Nedgame.nl...

ALLEEN IS HIJ NOG NERGENS IN DEN HAAG TE VINDEN! (bah) ]:-

6. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Vervelende sjit is dat toch altijd, ik weet man, ook ik had me verheugd op een avondje co-op met de vrouw. Argh..

7. thaking

thaking Ik ben geband

Leuk Bevonden:
    0
    AHHHHHHHH KUT ZOOI HUnter is nog steed niet te koop wat ik nieuw ziet nu in de winkel is Gunmetal kep toen 5min ffes gespeeld en toen gelijk de joypad neer gelegt.........niet echt mijn soort spellen:{ hijs wel voor een paar dagen leuk maar daarna is het geen zak meer aan

8. Elite_Force

Elite_Force ...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Gun Metal wel een redelijk goed spel, lees mijn eerste impressies van het spel na in de topic: "Gun Metal ook met eigen liedjes!" hier op Xboxworld... :)

9. Crosis-nl

Crosis-nl lurking around

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had bijna uit frustratie Gun Metal gekocht... :mad:
    Gelukkig heb ik dat niet gedaan :)

Nu heb ik bij Nedgame Hunter besteld :D
    Heb alleen nog geen mailtje terug gekregen i.v.m. m`n bestelling :confused:
    Hopelijk krijg ik hem maandag of dinsdag binnen.

10. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    Ja ikdacht ook al; der zouden hier op het forum vrijdag toch alde eerste impressies staan.

Niet dus:mad:

Domme distributie]:-

11. Elite_Force

Elite_Force ...

Leuk Bevonden:
    0
    "Ik had bijna uit frustratie Gun Metal gekocht...
    Gelukkig heb ik dat niet gedaan"

Gun Metal is geen slecht spel hoor... Alleen niet een game voor de meesten van ons... Ik vind hem wel goed, maar niet super... Het is geen topper... En ZEKER niet datgene wat je van Transformers bekend is... Kijk, het is wel mooi dat je van Mech over kunt gaan in een Jet, en dat is COOL, en dat doet aan Transformers denken, maar voor de rest is het spel heel anders... Het heeft alleen een Single Player mode, dat zullen veel gamers kut met peren vinden, denk ik... Mij maakt het niet zoveel uit, maar het trekt de waarde van het spel wel enigszins naar beneden... Als je met een vriend wilt knallen gaat dat mooi niet, dus balen... :D

Deel Deze Pagina