Huppakee Vitesse blijft !!!!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Dmatri, 29 mei 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dmatri

Dmatri Bleed til you die

Leuk Bevonden:
    0
    Kom net terug en vites heb met 2-0 gewonnen ....word 14e en blijft!!!!!

2. Raafke

Raafke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    roda verloren met 3-1, jammer nu staan ze 6e en moet feyenoord de beker winnen zodat roda uefacup kan doen.

3. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    Whoop-dee-doo! Ik zag het ook net!:D

edit: :{ Fucking internet, beetje alvast posten!

Laatst bewerkt: 29 mei 2003
  4. godzilla123

godzilla123 expert

Leuk Bevonden:
    0
    geen nacompetitie voor Groningen*) *)

5. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hupsakee, Nac in Europa!!

6. anto NL nius

anto NL nius Kondition: Macht.

Leuk Bevonden:
    1
    Ave super VVV_O_ , we blijven in de 2de divisie.
    Maar dat van psv - groningen was gewoon afgesproken.:mad:

7. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Ik ben vanmiddag ook naar Vitesse geweest. 't Was niet groots, maar de uitslag wel: Vitesse blijft in de HC Eredivisie :)

Ik vind het overigens wel jammer dat De Graafschap degradeert. Mocht er dan een Gelderse club naar de eerste divisie moeten, dan zou mijn voorkeur gaan naar NEK (Nijmegen Eendracht Kombinatie, nieuwe spelling... :)).

8. XguidoX

XguidoX Guido Almighty

Leuk Bevonden:
    0
    Was volgens mij niet afgesproken groningen-psv in het begin probeerden ze nog te scoren maar na verloop van tijd dachten ze gwoon laat maar hange het is wel goed zo

9. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Vitesse mocht er van mij wel uit, of in ieder geval nacompetitie spelen. Ik vond het persoonlijk nogal een arrogant clubje....

(niet slaan, niet slaan!)

10. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    De Schande van Groningen :{

11. Yoost

Yoost brains not included

Leuk Bevonden:
    0
    Heuuj! Vitesse blijft in de eredivisie, evenals FC Groningen (ook wel verdiend). Jammer dat Ajax niet kampioen is geworden, maar de prestatie's in de CL zijn vele malen leuker :cool:

12. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Schandalig, Vitesse blijft er in door steun van de gemeente en NAC gaat Europa in met hulp van de gemeente. Normaal gesproken had ik het voor deze clubs leuk gevonden, maar ik vind dit echt oneerlijk....

13. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    Vitesse wordt 14e, vorig jaar waren ze geloof ik nog 5. Wat doen ze bij vitesse champagne ontkurken, feesten net alsof ze een wereld presatie hebben neergezet. Kijk het is leuk voor ze dat in de eredivisie blijven en geen nacompetitie hoeven te spelen, maar zeker in vergelijking met vorig jaar moeten ze zich wel een beetje schamen.

14. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    ik niet, alle clubs halen hun geld ergens vandaan, ik vind het lullig dat de winnaar van de CL daar geld voor krijguh......ik zie wel vaker dat ze dit oneerlijke competitie vinden.....maar als je erover nadenkt is dat juist niet het geval.....

omdat.....???

15. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Daar heb je helemaal gelijk in. Helemaal als je kijkt hoe ver ze komen in de UEFA Cup (3e ronde tegen Liverpool), dan is het onvoorstelbaar dat ze 14e zijn geëindigd.

Maar goed, je moet een seizoen altijd met een feest afsluiten. Je moet alleen wel een reden hebben of te feesten; vorig seizoen verdiend in de UEFA Cup mogen spelen, nu met moeite in de HC eredivisie blijven. Het contrast is erg groot - I agree - maar beide wel een goede reden voor leuke party :)

16. Dmatri

Dmatri Bleed til you die

Leuk Bevonden:
    0
    Hoewel iedereen blij was in Arnhem dat we geen nacompetitie hoeven te spelen vind ik het toch wel zuur voor de graafschap.......dont get me wrong ik heb absoluut niets met ze maar we missen toch wel weer een derby.

En of dat Vitesse al veilig is dat zullen we 12 Juni weten want dan komt de stemming in de gemeenteraad.

17. ChandleR

ChandleR jag älskar Göteborg

Leuk Bevonden:
    2
  18. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    En Kezman schiet zeker expres op de paal :eek:.
    Dit komt eigenlijk best wel lachewekkend over.

Barcelona zal vast staan te beven :+.

19. ChandleR

ChandleR jag älskar Göteborg

Leuk Bevonden:
    2
    mwoh, ik geloof dat we het ook dit jaar de top3 niet echt makkelijk hebben gemaakt... Ik kan me de handsballen uit bij feyenoord en psv herinneren... de 0-2 voorsprong bij ajax... waarom zouden we dat dan niet tegen bv Brugge kunnnen??

20. XguidoX

XguidoX Guido Almighty

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat de competitie 34 wedstrijden is waarbij je moet presteren en in de uefa cup zijn het er maar 2, waar elke ploeg extra goed wil presteren

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina