tja je hebt goeie en slechte videotheken ik denk dat ik later maar een game-o-theek ga beginnen en alleen maar games ga verhuren!
Ik huur echt nooit games, mij kennende gaat dat echt totaal fout. Ben eerder een persoon die direct een game koopt. Maar ik weet wel wat ik koop hoor.
kost hier 3.50 per dag, en vind het niet echt leuk om een spel 1 dag te spelen en dan weer terug te moeten brengen
Ik zou wel games willen huren af en toe om te kijken hoe ze zijn, maar ze verhuren ze hier nergens volgens mij.. (Rotterdam Alexander) Overigens mag je bij de Mediamarkt alleen games terugbrengen binen twee weken als ze nog gesealed zijn!
hier (moviemax) betaal je voor xbox games huren 4,00 voor een dag, 6 voor 3 dagen en 8 voor een week, van te voren betalen... (elke dag te laat is boete van 2,00 ofzo...). Dus als ik iets huur is het voor een week: in een dag speel ik geen spel uit, en voor 2 euro extra een week ipv 3 dagen is wel te doen
ik huur nooit... volgens mij verhuuren de videtheken hier in dr88 niet eens xbox games... wel gamecube en ps2 btw
bij ons kan je wel huren. Er handig, bijna elke game, veel keuze, alleen niet alle nieuwe games. En het kost wel 8,50 p/week, maar laatst was het 5 euro geworden misshcien.
hier in wijchen, bij video land, verhuren ze ook geen xbox games, alleen spellen voor de N64 en playstation 1 en oude spellen voor de ps2. dat vind ik wel jammer, er is nog een videotheek, filmclub, en die verhuurd volgens mij helemaal geen games, maar dat weet ik niet zeker, in iedergeval verhuren die geen xbox games. verder is de filmclub best wel groot.
bij ons is het 3.50 voor 3 dagen!! laatst nog splinter cell pandaro tomorrow gehaald... BROADWAY rules
ik huur nooit games, ik koop ze wel want voor mij zijn ze toch niet zo duur ( zegt nix over gemodde xbox ;-) )
Sorry, een dikke(letterlijk) zat bij mij nog ingelogd *box_thijs* en heeft deze post gepost.met z`n stomme gemodde xbox... excuus voor het ongemak... ben hem nu aan het slaan...