1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Huxley

Discussie in 'Algemeen' gestart door rikkel, 21 aug 2005.

  1. Inf1nity

    Inf1nity Guest

    Vergeet t maar, xbox live betalen en dit? Ben niet zo rijk...
     
  2. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    Denken jullie dat er ook een soort Siege War komt? dat lijkt mij wel gigantisch vet 100 vs 100 in een Moderne Siege War!?
    Op de E3 verwacht ik eigenlijk veel info voor de pc/xb0x 360 versie :)
     
  3. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Xbox Live staat los van MMO's. Je hebt geen Gold nodig om MMO's te spelen dus als je enkel en alleen een MMO abo koopt heb je genoeg. Als je al gold hebt, heb je idd wel wat extra kosten. Is je eigen keuze natuurlijk, maar als je eenmaal een spel gespeeld hebt is het bedrag het vaak wel waard. [bij WoW bijvoorbeeld]
     
  4. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar ik hoop dat er een beta komt of een trial komt om hem uit te checken of het het waard is..
     
  5. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    zou je moeten betalen dan om deze game online te kunnen spelen

    buiten je live acount om ???
     
  6. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Kijk 2 posts boven je :p
     
  7. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar is er al een release van HUXLEY?!?
     
  8. STASKO

    STASKO Active Member

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry hoor maar ik heb de eerste post gelezen en daar staat dat de maandelijkse prijs zo'n 11/15 dollar gaat kosten, uitgerekend in euro's 8/12 euro.

    Dat vind ik belachelijk veel! Want zeg nou zelf, je betaalt een dikke 15 euro (word het zeker) per maand voor een spelletje! Ok mischien is het wel heel tof om guild member te worden of om in een metro te zitten met nog 50 spelers die elk naar hun eigen bestemming gaan, maar naast de fun! MOet je mischien ook wel de snelste internetverbinding hebben die er bestaat! Ik heb een @t Home verbinding van zo'n 200 upload!

    Dat kost 18 euro pr mnd, ik kan Far Cry nog maar net met 4 spelers online spelen! Belachelijk bij de gedachte dat je in Huxly met 200 man speelt in 1 match!

    Al kan ik PDZ wel hosten met 16 man, en zonder problemen PDZ spelen met 32 man.

    Maar toch, 200 upload zal niet genoeg zijn voor Huxly! Of Betaal je voor de snelle surfers? Wie dit weet mag graag antwoorden!

    Is mijn internet een probleem voor de game Huxly?
     
  9. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Far Cry is gewoon kut(veel lag, heel veel lag!), de makers hebben er vast wel aan gedacht. En jou verbinding maakt niet zoveel uit. Het gaat meer om de snelheid van hun super servers. Die hopelijk wel die 15 per maand waard zijn.
     
  10. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het serieus echt belachelijk dat je straks moet gaan betalen voor MMO's

    ik vind dit echt wel een "bummer"om dit te horen want ik denk echt dat als ik straks focking 10 euro ofzo per maand moet gaan betalen om een game te spelen ...dat doe ik dus gewoon niet

    pure bullshit .. ik hoop ook echt dat het niet zo gaat zijn
     
  11. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet je voor Huxley ook betalen dan voor online..??8) 8)

    Als dat zo is dan gaat het wel erg ver zoals met Final fantasy.
    Je betaalt toch ook al voor gold abonnement
     
  12. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor bijna iedere MMO moet je betalen.
     
  13. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    ik snap niet waarom iedereen zo pist word als ze horen dat ze per maand moeten gaan betalen :confused:

    Ik bedoel, jullie vinden het allemaal geweldig dat je met 200 man oorlogje mag gaan spelen straks, maar je staat er dan niet bij stil hoe dat mogelijk gemaakt word?
    Ik bedoel, daar zijn servers voor nodig. niet zomaar servers zoals jij die thuis even host. Maar flinke klerekasten met goede internet snelheden. die dingen kosten niet niks hoor. En een developer gaat geen spel maken om vervolgens miljoenen euro's verlies te leiden.

    Als je niet bereid bent om te betalen voor servers, dan moet je ook geen MMO's gaan spelen. want een MMO is gewoon niet mogelijk zonder gigantische servers. En gigantische servers zijn niet mogelijk zonder geld.
     
  14. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom het zo lomp is omdat je ten eerste voor het internet thuis betaalt(logisch), dan komt er ook nog eens bij dat je LIVE moet betalen en ook nog een keer in de game ik vind dat allemaal gewoon dubbelop... het slaat werkelijk nergens op.
     
  15. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    je betaald LIVE voor de services die MS verleent. (updates/downloads/etc..)
    daar heeft MS voor gekozen en daar kunnen de developers van een MMO niks aan doen. Dat je voor het spel betaald is logisch. ik bedoel, je betaald toch voor elk spel? daar krijg je de dvd, het boekje en het doosje voor. ik bedoel, de developers hebben ook een paar jaar productie tijd aan zo'n spel. Dat heeft niks met de maandelijkse kosten die de gebruikers voor de servers moeten betalen te maken.

    Dus nogmaals, als je niet per maand zou betalen, dan is zo'n MMO gewoon niet mogelijk.
     
  16. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    _O_ Amen helemaal mee eens!!
     
  17. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    nee ik begrijp het wel van die dure servers enzo .. maar die kosten kunnen ze op een andere manier ook terug verdienen .. maar wat het achterlijke er aan is , is dat je straks als het laten we zeggen op 10 euro per maand aankomt gewoon 120 per jaar betaald om een fokking online spel te spelen ?!!

    ik ben heus niet te gierig om wat meer voor zo'n game te betalen maar als dat rond of over de 10 euro kost ja ik denk dat ik dan toch wel 2 keer nadenk voordat ik het aanschaf .

    je kan mij ook niet vertellen dat alle gamers zo'n goed inkomen hebben om dat soort bedragen te gaan betalen iedere maand weer . ik denk ook dat ze zeker heel wat gamers misgaan lopen met die maandelijkse kosten!!

    maar jullie spelen ook WoW .. en hoeveel kost die game dan per maand ?
     
  18. STASKO

    STASKO Active Member

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    0
    Zal ik eens wat zeggen? Het is Gekkenwerk!!! Waarom 15 euro! Ja het word waarschijnlijk 15 euro! pr mnd (is final fantasy ook)

    Ik heb het uitgerekend! DAt is dan 180 euro voor 1 jaar,,, Huxly!!!! 1 game??? voor 180 euro???????????? nee! Er komt nog eens 60 of 40
    (is FF ook) Bij. dus ben je al snel 210 euro per jaar kwijt voor 1 jaar!

    Waarvoor?? 1 spel! Voor dat geld had je ook 3 topspellen kunnen kopen en een jaar xbox life, om vervolgens bijv. de games gears of war, Saints row, en Halo 3 online te spelen!

    Maar voor hetzelfde geld heb je 1 game genaamd Huxly!
    Ok mischien is het wel heel vet om online te spelen met zo'n game maar wij zijn geen sterren die miljoenen per jaar verdienen! Nee wij denken na bij onze aankopen! zeker bij zo'n aankoop moet je goed nadenken of het het waard is.

    Ik heb daarnaast de goedkoopste @thome internetverbinding die er is! namelijk 200k upload!! HAAA!! dat is al 17 euro pr maand!

    dat is per jaar al 202 euro!

    + 210 euro voor 1 spelletje!

    is een dikke 400 euro????

    Dat is 850 gulden!!!

    Dus jongens met alle respect weet wat je koopt! Het blijft een spelletje! Na 1 jaar heeft iedereen het gezien en dan na 4 jaar speelt niemand de game meer! En dan heeft dit spel jou al tegen de duizend euro gekost. Want tegen die tijd is er alweer een next gen console! En dan heeft de xbox360 een prijs van 150 euro bereikt!

    GET XBOX LIFE!!
     
    Laatst bewerkt: 29 mei 2006
  19. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    rustig rustig, de mensen moeten toch zelf weten wat ze met hun geld doen.
    niet dat ik ga dee game ga halen nu dit bekend is hoor, maar overdrijven kan ook
     
  20. STASKO

    STASKO Active Member

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry maar 200 euro voor een spelletje???? ikvind niet dat ik overdrijf! Het zijn de feiten.
    EN dan komt daar elk jaar nog eens 180 euro bij voor hetzelfde spelletje!
     

Deel Deze Pagina