Zal ik eens wat zeggen? Het is Gekkenwerk!!! Waarom 15 euro! Ja het word waarschijnlijk 15 euro! pr mnd (is final fantasy ook)
Ik heb het uitgerekend! DAt is dan 180 euro voor 1 jaar,,, Huxly!!!! 1 game??? voor 180 euro???????????? nee! Er komt nog eens 60 of 40
(is FF ook) Bij. dus ben je al snel 210 euro per jaar kwijt voor 1 jaar!
Waarvoor?? 1 spel! Voor dat geld had je ook 3 topspellen kunnen kopen en een jaar xbox life, om vervolgens bijv. de games gears of war, Saints row, en Halo 3 online te spelen!
Maar voor hetzelfde geld heb je 1 game genaamd Huxly!
Ok mischien is het wel heel vet om online te spelen met zo'n game maar wij zijn geen sterren die miljoenen per jaar verdienen! Nee wij denken na bij onze aankopen! zeker bij zo'n aankoop moet je goed nadenken of het het waard is.
Ik heb daarnaast de goedkoopste @thome internetverbinding die er is! namelijk 200k upload!! HAAA!! dat is al 17 euro pr maand!
dat is per jaar al 202 euro!
+ 210 euro voor 1 spelletje!
is een dikke 400 euro????
Dat is 850 gulden!!!
Dus jongens met alle respect weet wat je koopt! Het blijft een spelletje! Na 1 jaar heeft iedereen het gezien en dan na 4 jaar speelt niemand de game meer! En dan heeft dit spel jou al tegen de duizend euro gekost. Want tegen die tijd is er alweer een next gen console! En dan heeft de xbox360 een prijs van 150 euro bereikt!
GET XBOX LIFE!!
Laatst bewerkt: 29 mei 2006