1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Huxley

Discussie in 'Algemeen' gestart door rikkel, 21 aug 2005.

  1. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    eindelijk word de thread weer boven gehaald ff kijken
     
  2. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, lief van me hè?\o/
    Maar dit gaat een topper worden.
    Die functies joh, OMG.
    Dat je met 5000 mensen in één stad kan.
    En een huis kan kopen, veldslagen en ga zo maar door....
    Lees even het artikel als je dat nog niet gedaan hebt. Je moet het echt even gelezen hebben als je geïnteresseerd bent in deze game.
     
  3. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Staat niet veel nieuws in het artikel, maar toch altijd leuk om weer eens die feiten onder je neus geduwd te krijgen. :) Als ze het gespeeld hebben zoals ze zeggen dat ze gedaan hebben, had ik gehoopt op iets meer nieuwe info, marja. Ik kan niet alles hebben.
     
  4. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    yep :)
    *hoopt dat je niet met ms points moet betalen*
     
  5. mvdlit

    mvdlit Have always fun!

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het al 100% zeker dan dat het geld kost?? Want ik kan nergens op internet lezen dat het al zeker is dat het geld gaat kosten. Ik las ergens in een interview dat ze vroegen of het geld kost en dat de makers van het spel antwoorde dat ze daar op dat moment nog geen antwoord op kunnen geven.
     
  6. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    ze zijn aan het overleggen want het zal wel moeilijk worden om te beslissen maar ik hoop btw dat er geen Premium items komen ( items waar je voor betaalt die ownen ) :|
     
  7. basovich

    basovich Guest

    ik koop zoiezo geen spellen waar ik naast live ook nog eens xtra moet betalen..
     
  8. mvdlit

    mvdlit Have always fun!

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar kent iemand het bedrijf webzen? Of andere online spellen die zij gemaakt hebben en of die spellen gratis waren? Want ze hebben een aantal online spellen volgens mij gemaakt (MMORPG) maar ik weet niet of die geld kosten of dat die gratsi zijn, als ze gratis zijn bestaat de kans dat huxley ook gratis word. :D
     
  9. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb atm geen xbox live gold ik heb te weining spellen waarmee je echt lol online hebt.
     
  10. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Volgens mij hoef je hiervoor geen GOLD accnt te hebben. Wel betaal je apart abonnementsgeld voor het online spelen van dit spel.
     
  11. mvdlit

    mvdlit Have always fun!

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo zegt iedereen toch telkens dat je ervoor moet betalen?? Geef me één betrouwbare bron waarin staat dat je ervoor moet betalen. Je hoeft niet perse voor iederen MMO geld te betalen. Kijk naar guild wars, daar hoef je etoch ook geen geld voor te betalen.:{
     
  12. basovich

    basovich Guest

    ja maar ik heb toch al gold en om het nou op te gaan zeggen voor dit spel :{..ze kunnen beter doen: gold members hebben geen maandelijkse kosten en silver wel. (moeten ze het wel goedkoper maken dan gold want anders neemt iedereen natuurlijk gold ;).
    Dus ik hoop dat hij gratis wordt :).
     
  13. polmannetje

    polmannetje Active Member

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    3
    Als het een vette game wordt, en je moet er maandelijks voor betalen, dan heb ik daar geen moeite mee...
     
  14. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    als je een game speelt weet je pas egt of het leuk of niet leuk is. hoe goed de recenties ook zijn.
    dus dan heb je al betaalt, blijkt de game ineenss kut te zijn. zit je er zowiezo een maand aan vast...
     
  15. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk ff in de startpost, daar staat toch duidelijk dat er maandelijks bedrag zal moeten worden betaald om deze game te kunnen spelen :)
     
  16. polmannetje

    polmannetje Active Member

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    3
    Meestal krijg je zowieso 1 maand bij de game zelf dus daarna verleng je hem niet en verkoop je de game, mocht het niet bevallen.

    En ik wacht zowieso bij de meeste games de reviews af, ook bij deze game zal dat het geval zijn.
     
  17. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    /revive!!!

    is er nog wat nieuws ofzo... het lijkt me juist zo'n leuk spel. het zou jammer zijn als ze er mee gestopt zijn.
     
  18. polmannetje

    polmannetje Active Member

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    3
    Lijkt me stug dat ze ermee gestopt zijn. Op de E3 bliezen ze nog vet hoog van de toren met Huxley.. Het laatste nieuws wat ik zo 123 op diverse sites kan vinden dateert ook van mei dus het wordt tijd dat we weer wat horen.

    http://www.webzengames.com/Game/Huxley/default.asp
     
  19. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, dat dacht ik ook
     
  20. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Ik denk niet dat Huxley gedropped is, ze hebben de unreal 3 engine en alles wat al een hoop geld kost. Ze hebben het ook subtiel zitten hypen enzo, ik denk dat dit meer hun strategie is. Gewoon weinig laten horen en dan met een top spel komen :)

    *teminste, dat hoop ik ;)
     

Deel Deze Pagina