1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Huxley

Discussie in 'Algemeen' gestart door rikkel, 21 aug 2005.

  1. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Volgens mij was dit wel het geval.
     
  2. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    't staat allemaal in de openings post dames. Ja je moet per maand betalen.
     
  3. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
  4. basovich

    basovich Guest

    ...in je broek.


    maaruh het is idd klote dat het spel maandelijks is, voor mij en miljoenen andere mensen dus een reden om het niet te kopen...zijn ze er nou nog niet achter dat het spel na 2 weken niet meer wordt besproken: phantasy star, Final Fantasy.
     
  5. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    wordt me wel heel duur. naast Live en de game ook nog eens een abbonoment op de game zelf..
     
  6. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Je moet er wat voor over hebben. Er zijn toch genoeg mensen die het er voor over hebben bij World of Warcraft. Huxley lijkt me opzich wel cool en een game die het waard is om een bedrag per maand te betalen. Toch vraag ik me af of ik het wel doe, want vandaag heeft mijn broer ook Burning Crusade binnen gekregen en als ik hem heel lief aankijk mag ik daar ook vast mee spelen. Zou ik wel een tijdje zoet mee zijn. O-)
     
  7. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    er is een groot verschil tussen WoW en Huxley..

    daar kan ik me volledig me aansluiten..
     
  8. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja, maar twee MMO's bijhouden wordt me toch iets te gortig.
     
  9. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    dat bedoel ik.. als je World of warcraft zeg maar $10 per maand kost. en veel uitgebreider is dan Huxley is dat het waard.

    ik vind alles wat minder dan WoW minder/geen abbonementskoste moet kosten
     
  10. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    De maandelijkse kosten vind ik ook niks. Want de makers gaan (als 't spel goed verkoopt) wel genoeg geld in 't laatje schieten als ze de game verkopen. Voor mij part maken ze de game €10,- duurder, omdat 't een MMO is en de servers onderhouden moeten worden. Dat lijkt me geen probleem. Maar anders betaal ik (als ik een jaar speel) 12x10 + 60 = €180,- voor één game. En da's toch wel duur...

    Ondanks dat dit spel vast heel vet wordt, dat vind ik gewoon te duur. 't Is allemaal zo mooi gedaan ook, normale mensen en die soort sterkere/betere versie ervan. En de mogelijkheid om van die monsters jezelf aan te wenden en die voor jou laten vechten, da's gewoon ziekte! En volgens mij kan je in de open gebieden ook gebruik maken van allerlei voertuigen. Zo hebben we een HooverBike en Tanks gezien in 't ene filmpje, en een transportvoertuig in de ander.
     
  11. ViperMike

    ViperMike Guest

    Ik vind echt dat ze bij veel MMORPG games teveel geld vragen. Kijk naar WoW, er spelen rond de 4 miljoen spelers die iedere 2 maanden 25 euro betalen.....iedereen zegt wel dat ze dat geld gebruiken voor update's. Maar lijkt me sterk dat ze al dat geld voor update's gebruiken, de helft steken ze in hun eige zak. Dat zal denk ik ook wel bij deze game gebeuren.
     
  12. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    als we nou met zijn allen besluiten de game niet te kopen voor de eerste maand ofzo. dan zullen ze de kosten verlagen. maar.. zal toch niet zich aan houden en als er 30 xbw leden zich hier wel aan houden halen we toch niks uit dus laat maar zitten:+
     
  13. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Mwa, ik bedoel eerder dat ik met één MMO mezelf wel bezig kan houden. Anders zou ik helemaal nooit meer achter mijn console/PC vandaan te slaan zijn.:+
     
  14. Rugduckie

    Rugduckie Guest

    Ik ben al op deze game aant w8en sinds ik ben afgestapt van Planetside (MMOFPS)
    Ik hoop dat het al me verw8ingen waarmaakt :{
     
  15. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    hopen we allemaal.
    maar het liefst hoop ik dat ze een uitzondering maken voor de box met dat betalen.
     
  16. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    [Offtopic]

    Inmiddels 8 miljoen :+

    Maargoed, het word naar een tijdje ook teveel, maar Huxly is ook niet te vergelijken met andere Mmo's. Dus er zullen vast wel mensen zijn die maandelijk ervoor willen betalen.
     
  17. Rugduckie

    Rugduckie Guest

    Kijk maar eens naar Planetside.... de game valt zeker ergens te vergelijken :)
     
  18. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    Silkroad. mmorpg en volledig gratis dacht ik?
    ook een goeie game hoowr.
     
  19. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    weet iemand al wanneer i uitkomt?
     
  20. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Ja Silkroad is gratis, maar Huxley is geen Mmorpg, maar een Mmofps. Toch wel een belangrijk verschil.
     

Deel Deze Pagina