GDC 09: Huxley 360 in Limbo Hopes for another console MMO are fading. March 27, 2009 - Developers and publishers love announcing massively multiplayer online games for Xbox 360 early on in the dev cycle. By the end, though, they rarely wind up materializing. Such appears to be the case for Huxley, a MMO with a first-person shooter flavor. Publisher NHN USA recently gave IGN a demo of Huxley and said that the console version has been put on hold to focus on the PC release.
Vette screens! Moet zeggen duurt wel lang zeg met die release....en dan zo stil houden alles...ben ook benieuwd hoe groot de speel wereld zal zijn en de diepgang van lvling gedeelte
Hij komt sowieso eerst naar de PC. De XBox 360 release zal pas later komen. Dus kan makkelijk nog twee jaar duren.
Jezus, ik wacht nog steeds op een MMO op de 360. Of dat nou een RPG of een FPS is maakt me niet eens zoveel uit. *Denkt terug aan True Fantasy Star Online* ofzo ,dat zag er ook echt geweldig uit maar is nooit uitgekomen.
Meen je niet....Dan schrap ik deze game wel van mijn wish list en zie um van zelf wel verschijnen in de winkels....
heb je al gekeken naar Sacred 2? Iemand anders wees mij daar ook op. Is niet MMO maar wel fantasy met een party systeem en character devlopment systeem met klasses. spel is vergelijkbaar met Diablo
Op gametrailers staat een e3 filmpje van Huxley, lijkt alleen niet om ingmae materiaal te gaan maar om een cutscene.
Is ook gameplay footage, zoals: http://www.gametrailers.com/video/e3-09-huxley/51065 Maar het spel is vertraagd voor de Xbox 360, het wordt eerste op de PC uitgebracht.
was in 2005 al aangekondigd, had er toen wat over gelezen in xbox magazine. ze zeiden toen eind 2007. Is wel flink uitgesteld dan dat laatste filmpje doet me erg denken aan unreal tournament. dan lijkt me dit niks.
Jup, is verschrikkelijk achterhaald nu. Twee jaar geleden was het super. Nu stelt het weinig meer voor. Vind ook dat wat wij te krijgen verkeerd is. Waarom zie ik alleen maar Unreal Tournament? Ik dacht dat dit een MMO was, met steden waar je kan handelen en communiceren, etc. etc. ?
is het ook. Maar in steden kun je meedoen aan DM arena's las ik ergens. ik keek zo erg uit naar dit spel toen ik er voor het eerst van hoorde 2004 ofzo. maar nu is het achterhaald en koopt niemand het meer. Erg jammer
Momentum is inderdaad weg helaas.. Het enige wat mij nog boeit is het maken van een karakter en dan in die steden rondlopen zoals het gaat in een MMO. Maar dat knallen? kan net zo goed unreal of quake spelen.. erg achterhaald en ik had wel wat meer verwacht.
Ik kan me de aankondiging nog herinneren ,hij zat in zo'n kerktoren..het idee en de sfeer kwam goed over,daarna nog eens een of ander gaar filmpje met "geplakte" figuurtjes erop gezien.....tsja. Heel jammer.over en sluiten!