1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Huxley

Discussie in 'Algemeen' gestart door rikkel, 21 aug 2005.

  1. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja idd, dan zijn 300 uren gamen niet zo indrukwekkend als bijvoorbeeld met een racegame...
     
  2. Puran

    Puran puran

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    0
    nee, maar dat kun je nooit vergelijken. Door het online spelen, kun je denk ik wel sneller omhoog ranken. Als iemand met een hoger level bijvoorbeeld een wapen aan je geeft, dat je met jouw rank niet kan kopen, zul je vast dingen kunnen doen die je anders niet kon doen. Ook te zien op 1 van de trailers!
     
  3. Edge

    Edge Hardcore Gamer

    Berichten:
    676
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar zie jij dat? o_O
     
  4. Puran

    Puran puran

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    0
    bekijk s een van de trailers, daar word het precies zo gezegd
     
  5. Edge

    Edge Hardcore Gamer

    Berichten:
    676
    Leuk Bevonden:
    0
    Kheb alle trailers en 2 demonstraties gezien...

    Ik d8 dat je juist een bep level moest hebben om bep voertuigen te besturen en wapens te kunnen gbruiken. Ook werd er gespeculeerd over de mogelijkheid om je clan ergens te vestigen in een preview op Gamespy.

    Ik bedoel wat is anders nut van een lvl systeem als iemand je gwoon wapens kan geven v een hoger level dan dat je op dat moment hebt en het gelijk volledig kunt gebruiken?
     
  6. Puran

    Puran puran

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    0
    Filmpje wel goed bekeken?
    Het gaat er om dat je door iemand bv een level 20 wapen te geven, die gene overhaalt om in zijn clan te komen.
     
  7. Edge

    Edge Hardcore Gamer

    Berichten:
    676
    Leuk Bevonden:
    0
    :{

    Dus een wapen aangeboden krijgen die te hoog is voor jouw level.

    En je kan t dan gebruiken? |:-
    En ja kheb de filmpjes goed bekeken wijsneus..lol
    Je hebt gelijk

    Doesn't make sense to me at all..

    Kom net in de game krijg gelijk ultimate plasma rifle v mn neef aangboden..

    *level1 zwaait met ultimate plasma rifle op de battlefield...klinkt toch best vaag?? :D
     
    Laatst bewerkt: 16 feb 2006
  8. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij zei dat je als level 20 gats sterkere wapens heb en die kan je geven aan een lagere gast. En zo zou je bijv mensen over kunnen halen om in je clan te komen.
     
  9. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    inderdaad, betekent toch nog niet meteen dat je het ook al kan gebruiken, dan hoef je het alleen niet meer later te zoeken:9 , je kan natuurlijk ook iets van geld ofzo geven, heeft hetzelfde effect...
     
  10. Edge

    Edge Hardcore Gamer

    Berichten:
    676
    Leuk Bevonden:
    0
    oh ok dat overhalen met een hoger wapen snapte ik wel..maar dat v gelijk gebruiken had ik t over..

    dat v "zul je vast dingen kunnen doen die je anders niet kon doen. Ook te zien op 1 van de trailers!"ging het mij om.
     
  11. Puran

    Puran puran

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    0
    ok, jij ook een beetje gelijk
    maar er staat VAST, misschien, denk ik. Naja, moeilijk te zeggen, we zullen het wel zien.

    Ik vind het wel een mooi systeem, ik hoop dat er in ieder geval een bult mensen zijn die dit spel spelen, omdat het concept super is!
    Paar miljoen ofzo :cool:
     
  12. ormagon

    ormagon l!ve gamer

    Berichten:
    538
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit staat op pagina 1 maar ik lees het nu pas dit topic.

    Het kan natuurlijk ook zijn dat je met verschillende rassen zit.
    Of dat je zoals in WoW hebt, dorpen die van een neutraal ras zijn. En zodra jij aanvalt, vallen zei ook aan. In die dorpen zie je Horde en Alliance door elkaar lopen. Er zijn meer dan genoeg oplossingen voor.
     
  13. chaos_360

    chaos_360 Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0

    Nee je kunt elkaar niet eens schieten op die plaatsen je hebt speciale plekken waar je met je clan of alleen naar toe kan gaan en daar kan je iedereen killen die je wil, dus het is niet zo als jij even rustig wapens zit te ruilen dat iemand je opeens door je kop knalt.
     
  14. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan allen Mensen killen en Quests doen in die Combat zone's. Dat verteld hij in die demonstration Filmpje.
     
  15. Edge

    Edge Hardcore Gamer

    Berichten:
    676
    Leuk Bevonden:
    0
    LoL..gun deal gone bad. Zou echt te chaotisch zijn..ook zou niemand mekaar vertrouwen..
     
  16. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Hoe gaat dat zitten met het online spelen? Wordt dit gratis of zit er een maandelijks bedrag aan verbonden? Zoja, iemand enig id wat de prijs gaat worden?
     
  17. STASKO

    STASKO Active Member

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    0
    jammer dat je een battlezone in moet gaan. want het was veel cooler geweest als je gewoon een grote stad had waarbij je net als in Battlefield vlaggen moet zien te overwinnen om zo de stad onder controle te houden, maar dat je dan ook linies kunt bouwen zodat als je meer gebieden veroverd het ook veiliger word en minder vijanden tegenkomt bijv. Zeg maar 1 stad, 2 legers, 400 vlaggen (om over te nemen) en de mogelijkheid de vlaggen te beschermen door miniguns op muren te plaatsen of om een paar tanks verticaal op een weg te plaatsen!

    Wat denken julie daarvan?
     
  18. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    Dan is het een oorlogsspel geen MMORPG :{
     
  19. STASKO

    STASKO Active Member

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee maar wel heel uitgebreid! DAt je dan ook nog wapens kunt uitwisselen en nog meer! Als een wereld zo groot is kun je infiltreren in een vijandelijk gebied! Bekijk het eens zo, je bent in een giga stad met allerrei vlaggen. Wat nou als 200 van de 400 zijn overgenomen door de tegenpartij?

    Die neem je niet zo snel terug als in Battlefield. Trouwens als het een wereld is waar 5000 mensen in zouden kunnen spelen dan is het toch heel erg vet om te infelteren over de dakken in het vijandelijke gebied terwijl de vijand daar staat te praten en wapens aan het wisselen zijn in hun over genomen gebied. denkend dat ze veilig zijn. Terwijl er aan de rand van zo'n gebied grote veldslagen zijn! Want in het midden van jouw leefgebied is het veilig omdat vijanden daar niet 1,2,3 naar toe lopen! Denk daar maar eens overna!

    Dus de mogelijkheden zijn zo cool dan!!
     
  20. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Even voor de duidelijkheid he:

    Dit is geen MMORPG maar een MMO shooter :)
     

Deel Deze Pagina