1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Huxley

Discussie in 'Algemeen' gestart door rikkel, 21 aug 2005.

  1. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb info over de start post naar Zero gestuurd, De start post word binnekort vernieuwd.
     
  2. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ja, dat zal bij mij ook het enigste zijn dat me weerhoud deze game te kopen. Ik hoop, maar weet al bijna zeker dat het niet zo zal zijn dat je alleen een Live-Gold nodig hebt, en verder niet hoeft te betalen. Maar dat zal waarschijnlijk niet zo zijn, en ik heb geen zin om €15,- per maand te betalen! :eek: €5 tot €10 kan ik nog nét inkomen, maar meer ook echt niet! |:-
     
  3. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ze er nu nog erg zitten te twijfelen want Het is dat de pc & xbox 360 samen in 1 wereld..
    en ik denk dat iedereen een beetje weerhoud dat je de game te kopen omdat je 10/15 eurie's per maan moet dokken.
    Mischien op de E3 laten ze meer los! ;)
     
  4. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik hoop het, want elke maand €15,- + Game €60,- is toch aardig wat! :eek:
     
  5. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Hou er rekening mee dat MMORPG's een hoge replay value hebben. Je bent er maanden mee bezig. Dus i.p.v. om de 2 weken of om de maand een nieuwe game te kopen, geef je iedere maand 10 EUR uit aan een game die je constant speelt.

    Alleen als de eerste maand gratis is, koop ik hem, zodat ik even kan checken of hij de moeite waard is om een maandelijks bedrag aan uit te geven. De engine presentaties van vorig jaar waren niet echt indrukwekkend te noemen. De game zag er goed uit, maar de character modellen vond ik ongeïnspireerd. Hoe de auto zich voorbeweegde was erg fake en de stad was onderverdeeld in hele kleine districten.

    PS: Gelukkige verjaardag.:cool:
     
  6. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Haha, thanx :D

    Maar dat is ook wel waar ja. Als de game zo hard kont-schopt dan heb ik er misschien wel €10,- per maand voor over.
     
  7. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar wees getreurd mischien komt er een beta!
    Gefeliciteerd willem;)
    Verder ja... als er monthly fee is moet je dat denk ik met microsoft points dokke..
    ik denk dat er ook wel veel archievements zijn..
     
  8. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik ga niet een xbox 360 voor 400 euro kopen, dan nog een spel voor 65,- en dan ook nog 10 tot 15 euro per maand voor betalen. wat denkt die Bill Gates wel? dat we allemaal zo fuckin rijk zijn als hem!?
     
  9. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    Omdat jij hem niet kan kopen hoef je nog neit gaan te lopen zeuren. Gewoon sparen. En BTW er is nog niks bekend over de maandelijkse kosten.

    Ik ben 12 en heb ook gewoon een 360 kunnen kopen hoor.
     
  10. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet bijna wel zeker dat ze geld van je willen. kijk maar uit welk land de ontwikkelaar komt. :p
     
  11. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij bijna iedere MMO moet je een maandelijks bedrag betalen. Dat geld gaat niet naar Microsoft, maar vormt de financiering voor het onderhoud van de peperdure servers die er nodig zijn om die shit te hosten.;)
     
  12. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Idd, ook als je kijkt naar world of warcraft. Daar komen ook constant nieuwe quests en shit bij... Er zijn dus ook mensen die alleen die game spelen, en niets anders8) ...
     
  13. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    al was je 10. ik kan 100 xboxen kopen als ik wil. ik vind het gewoon geldklopperij. peperdure servers, het zal wel.
     
  14. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    100 x 400 = 40.000
    Hmm dat doe je netjes :+
     
  15. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Je bent nu wel een beetje gaar bezig hor. Dat het apparaat duur is is zowiezo bull, want microsoft moet juist geld bijleggen.
    En dat live! wat prijzig is, ja klopt. Maar ik heb er best 60 euro (de prijs van 1 game) voor over om op een prima manier online te spelen. Zeker als het over een jaar gezien de duur van de spellen met meer dat de tijd die je in 1 spel steekt verlengt.
    En ja MMO spellen hebben een nog stevigere server nodig (zie warcraft, dat kan je niet zomaar kosteloos via de bedrijfsPC laten draaien) en dat kost wat.

    Bedrijven moeten winst maken tenslotte :+
     
  16. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Tja, er zit wat in ja ^^
     
  17. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    zkers pwik
     
  18. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Morge pik!
    Stinkt je pik nog erwin? ^^

    /Mod Stuur in het vervolg een PM als je op zoek bent naar dergelijke informatie, dit heeft namelijk vrij weinig met het onderwerp te maken. - Z3R0-P4R4DOX
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 apr 2006
  19. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    FF niet zo offtopic..
    Welk Ras gaan jullie btw zijn?(Main char mag ook Side chars zeggen)
     
  20. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Nee, ik ga voor Human.
    ik vind die Alternatives niet zo rlx. beetje sience fiction style. Humans spreekt me meer aan.
    jij dan arnie?
     

Deel Deze Pagina