Huxley

Discussie in 'Algemeen' gestart door rikkel, 21 aug 2005.

1. Ralfje

Ralfje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom is die niet betrouwbaar? Okay de releasedatum zou misschien wel niet kloppen. Maar ik denk dat er toch zeker wel een singleplayer campagne gaat komen.

2. Tecnomic

Tecnomic Guest

Het is een MMO oftewel alleen online, lijkt me dan ook meer dan logisch toch ?

3. Ralfje

Ralfje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat klinkt wel logisch. Maar ja ik kan me ook heel goed voorstellen dat er wel degelijk een singleplayer campagne komt. Veel mensen hebben nog geen xboxlive. Dan kunnen ze eerst even inspelen op singleplayer en dan misschien overstappen op live.

Ik snap ook niet waarom de site daarover zal liegen. Hebben ze toch niks aan?

4. Tecnomic

Tecnomic Guest

9 van de 10 keer heeft een MMO geen singleplayer ;)

5. Ralfje

Ralfje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan kan deze toch wel die ene zijn. :confused:

6. Tecnomic

Tecnomic Guest

Zover ik het weet zal de game alleen online te spelen zijn en volgens zijn er uberhaupt geen MMO's die ook een singeplayer hebben dus die opmerking van mij trek ik dan maar terug.

Btw check anders even de FF XI special op de frontpage

7. Ralfje

Ralfje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe het nou echt gaat worden weten we nog niet. Ik ga er van uit dat er wel degelijk een singleplayer campagne bij gaat zitten.

8. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    Nee weet je wat ze bedoelen met Sp..
    Je kan de quest in je eentje doen waarschijnlijk ik denk gewoon dat dat het is en dat ze een soort van Verhaal lijn eraan doen Dus dan ben je online maar kan je quests alleen doen ;)

9. Ralfje

Ralfje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Boven aan de tekst staat : Online en offline wereld. Extra items kun je alleen online halen. Tuurlijk geeft dit online de mooiste ervaring. Hoorde al dat je met plus minus 5000 man online kunt. Hoop niet dat de gevechten houterig worden. Zoals met oblivian.

10. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    oblivion bedoel je en wat vind je er houterig aan ?
    verder ik denk dat er ook veldslagen komen waar alle 3 de rassen in mee doen ik hoop dat ze ook speciale Eventen hebben ;)

11. Ralfje

Ralfje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, ik heb van die beelden gezien. Het is gewoon houterig. Je kan lopen en houterig slaan. Je schildje op tillen en slaan. Is niet echt een spannend gevecht. De bewegingen zijn niet vloeiend.

Maar ja, het is natuurlijk ook niet bedoelt als vechtgame.

12. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  13. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Met alle respect, dit wordt absoluut 100% zeker, géén offline spel in welke vorm dan ook. Alleen online, en met 5000 man per server. Wat heb je overigens aan offline als je voor extra wapens en een hoop quests online MOET gaan.

In bovenstaand interview staan overigens een paar hele coole dingen zag ik vanmorgen al. Zo zul je in gevechten met 200 man deel kunnen nemen. [100 vs. 100]. Vind je het te druk, kun je ook aan gevechten deelnemen van 2 vs. 2. Dit wordt dé onlinemultiplayergame imo.

Edit: Om de betrouwbaarheid van de site weer te geven: Ze zeggen dat Assasin's Creed niet op de 360 komt. Hehe...de game is aangekondigd op de X05, wat een exclusieve Xbox 360 event is.

Laatst bewerkt: 4 mei 2006
  14. Tecnomic

Tecnomic Guest

Voorlopig alleen voor de PS3, dat is nou al zo goed als zeker :)

15. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben weer terug leuk dat er een Interview is straks ff doorlezen :)

16. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Zolang de kogel nog niet door de kerk is.....;)

17. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wel jammer dat ze verwachten tussen de 12 en 15 dollar te vragen, das best veel!

Als ze nou 5 dollar vragen, dat is goed te doen.

18. Tecnomic

Tecnomic Guest

@Wooffa
    Aub ga even naar het topic van Assasin's Creed en lees daar berichten van gisteren die zelf naar buiten zijn gebracht door Ubisoft _0/ }:] ;)

19. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    maar 100 vs 100 word echt gigantisch vet! ik hoop dat er ook een war is waar een iemand een soort van King,Vip whatever is en dat je die moet beschermen voor de vijand :D

20. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Ok, my bad. Maar mijn verwarring lijkt me begrijpelijk. Veel sites zeggen van wel, veel zeggen van niet. Het raarste is nog steeds dat hij op de X05 is aangekondigd. Ubisoft zegt ook niet direct een versie op de Xbox 360 te annuleren, maar praat alleen maar over een PS3 versie. Het zit allemaal vreemd in elkaar.

Neemt niet weg dat ik nog steeds geloof dat Huxley niet offline komt. Zou opzich kunnen, net als bij Test Drive, maar het zou nooit goed werken. Voor grote battles als die van 100 vs. 100 voldoet de AI niet meer denk ik.

Deel Deze Pagina