dit heb gvd bijna een jaar gelee in de power unlimited gestaan. en van 12 v kan je wel degelijk dood gaan hoor. bij 3mA verkrampen je spieren namelijk al(moet je wel hogere voltage dan 12 v hebben) en bij een 50hz of 60hz(weet niet meer welke) stroomstoot gaat je hart niet meer normaal kloppen en dat is niet gezond.(d8 bij 50hz, daarom is amerika 60hz gedaan) en in weilanden doe je niet piesen tegen stroomdraaien maar daar ga je koetje duwen, begrepen!
Klopt, het is ook dezelfde techniek. (En die spier-stroomstoot-dingen verkopen ze overal, is daar al eens iemand aan dood gegaan? ) Het lijkt me wel koel. De verhalen over stroomstoten van 220V zijn echt totaal irrelevant. Dit ding zorgt er gewoon voor dat je spieren samentrekken zonder dat je hersenen daar impulsen voor geven. Alleen maar grappig dus dat je ff de controle over je controller (woordspeling! ] kwijt bent, van pijn is geen sprake.
Moet je eens een fototoestel aanzetten en wachten tot de flitser is opgeladen. Vervolgens schroef je het ding open en pak je de flitsbuis aan beide zijden vast. Je voelt nu een teringschok door je hand en arm richting je nek gaan waar je niet goed van wordt. Ik was toen een jaar of 10 en dacht, ach, als het met batterijen is dan valt het wel mee, maar wist ik veel dat dat omgezet wordt naar 400 Volt!! Gelukkig was de schok maar van korte duur. Sindsdien heb ik geen fototoestellen meer opengemaakt. Van 12V zal je geen schok krijgen, je kunt het zo aanraken, behalve op je tong, zet daar maar eens een vers 9V blok op! Als die Madcatz controller echt zou bestaan, dan snap ik niet dat ze zoiets uitbrengen in Amerika. Dat bedrijf is door de schadeclaims zo failliet! Zo'n abtronic doe je 10 minuutjes per dag, maar als je de hele dag zit te gamen en je bent er niet zo goed in, dan heb je binnen de kortste keren vette RSI! Hmm, of hele gespierde onderarmen?! He! Ik moet ook zo'n controller! Scheelt weer wat oefeningen op de fitness!! Oh yeah!
[randje offtopic]Je hebt nu ook van die vliegenmeppers met een batterijtje. Daar kan je de vliegen mee electrocuteren. M'n neefje vond het leuk om het bij zichzelf te proberen. Mooi dat'ie wel een schok kreeg van 2 penlites!![/randje offtopic] De stroomschok in deze controller zal je zeker niet voelen qua pijn. Het zal inderdaad effect hebben op je spieren, in de zin dat die even samentrekken oid. Zo'n controller zou in elk geval niets voor mij zijn, want, zoals iemand in het begin al zei, ik speel om te relaxen. Dit heeft geen meerwaarde daarin voor mij.
Och.. zie het wel wanneer ie uitkomt.. Waarschijnlijk voel ik het niet eens. Ben om een of andere reden vrij geisoleerd tegen stroom schokken..
2 penlites kunnen makkelijk een schok geven, zit een kleine transformator tussen zodat de stroom extreem klein word(niet schadelijk dan) en de spanning extreem hoog(ook niet schadelijk, nouja, wel voor muggen)
Ha, die heb ik ook. Ik heb het (natuurlijk!) ook een keer geprobeerd en het doet echt super veel pijn! Mijn vingertopje moest er echt een paar minuten van bijkomen. Je krijgt bijna medelijden met de vliegen en muggen die ik ermee electrocuteer.