Hallo allemaal! Sinds kort is er een nieuwe site genaamd: www.mygamertagspace.com. Dit is een soort Hyves voor gamers waarin je een soort eigen web-log pagina hebt waarin je allerlei dingen over jezelf kunt zetten. Iedereen die Hyves kent weet dus ongeveer wel hoe het allemaal in zijn werk gaat. Je maakt een eigen profiel aan met je gamertag en zo kun je een eigen pagina helemaal customizen en eigen blogs schrijven en foto's & video's op de site laten zien. Ook kun je net zoals bij Hyves vrienden toevoegen en eigen groepen maken. Dus hierbij een oproep om je even te laten aanmelden en deel te nemen aan de community! De site groeit momenteel met 100 leden per dag dus waarom niet? Check mijn pagina maar en voeg me gerust toe: :b: http://www.mygamertagspace.com/xboxlive/QFP AcHiEvEm3Nt ------------------------------------------------------- PS: Dit topic is goed gekeurd door Arjan dus het is geen spam
Omdat het echt alleen voor gamers is....Hyves is echt zo groot dat er weinig overzicht is daarom is dit de prefecte site om je voor aan te melden. Ik zeg ook niet dat het moet....maar ik vind het erg leuk
hyves is voor breezah's versieren wijs neus, een profiel site waar alleen maar jongens zijn is voor de roze musketiers
En je hebt een mongolenhuis voor mensen die dom uit hun nek lullen...:b: Als je eens goed kijkt op die site zijn er ook een aantal dames die gamen wijsneus.... Ik denk dat ik al weet waarom hier bijna niemand Hyves of wat dan ook wat aan vind.....ze zijn bang dat hun puistenkop en beeld komt....whahahahaha
Heb er ook eentje aangemaakt, ik wilde nooit hyves aanmaken maar om 1 of ander reden heb ik wel zin in om er eentje op mygamertaagspace.com aan te maken misschien komt het door de aandacht die er besteed is aan de gamers: http://www.mygamertagspace.com/xboxlive/AttendingTiger
Ik zag het en ik heb je vriendenverzoek geaccepteerd...ook heb ik je in de Dutch Gamers Group geplaatst :b:
Hyves is inderdaad kansloos, verander de topictitel alsjeblieft zo krijgen we, ik iig een heel verkeerd beeld ervan.
Afbeeldingen weet ik nog niet maar verder zoals achtergrond en youtube video's weet ik wel... en hoe verander ik het topictitel dan?
Omg alles gewist op mijn Hyves... nu moet ik weer alles overnieuw doen. Daar heb ik dus echt geen zin in. Hebben meer mensen daar last van ?
Aah, de pessimisten, wat zou je toch zonder ze moeten. Wil je op internet een beetje coole imago blijven behouden, dan moet je natuurlijk eerst hyves verafschuwen, anders hoor je niet bij dat selecte groepje coole anonieme internetters.
Hyves roeleert !! Mensen 'krabbelen' als je dronken bent Roeleeert ! Kansloze mensen uitlachen die reageren op nepfoto's van mooie meisjes gepost door jongens ROELEEERT !! kortom... Hyves is Konings !