Ze hebben het goed stil gehouden als ze sinds 2005 al bezig zijn, kunnen andere ontwikkelaars een voorbeeld aan nemen, want vaak kondigen ze het aan en dan beginnen ze er pas aan te werken. En dan krijg je BIA taferelen. Het verhaal lijkt me ook leuk.
Dat is inderdaad erg verbazend, voornamelijk ook omdat " I Am Alive" de nieuwe GROTE titel van Ubisoft moet zijn. Als ze willen dat de game niet of nauwelijks verkoopt, dan is dit de manier om het te doen, anders zou ik maar gauw beginnen met het adverteren van de game.
Zo, die toren in de trailer is snel gevallen. En nu al knokken om water na 6 dagen in zo'n stad? Vind de trailer niet echt indrukwekkend, jammer dat er nog geen gameplay is, voor een titel die dan al in maart uit zou komen.. anyway, geef mij liever maar Assassin's Creed 2.
1 'screenshot' Lijkt me niet dat dit ingame is. En lijkt me nog steeds niet dat die al in maart komt.
Ik dacht eerder aan CGI, net zoals de trailer. Maar artwork kan ook ja. Zo benieuwd naar de game, maar zo weinig info.
Ik hoop serieus dat de game geen teleurstelling word, hoewel dit goed mogelijk is aangezien er nagenoeg niks bekend is, en mensen hun eigen beeld van de game hebben. De game word in ieder geval in het spotlicht gebracht als iets wat zich moet kunnen onderscheiden van de rest van de games.
Dat hoop ik bij iedere game waar ik een topic over aanmaak. Maar ik heb wel vertrouwen in Ubisoft. Darkworks ken ik verder niet, maar ik zie niet vaak een slechte game van Ubisoft komen. Maar ze waren ook al vrij lang met de game bezig, dus in dat opzicht kan het best dat ie in maart al komt. Binnenkort dus eindelijk meer info, plaatjes en filmpjes!
Misschien houden ze de informatie over de game wel expres weg, zodat de hype minimaal blijft. En niet zoals met Assassin's Creed , grote hype en achteraf tegenvallende game.