Ziet er echt wel vernieuwend uit! En na het zien van de trailer wil je echt wel meer... Deze volg ik!
Ik hoop dat ze dat goed over weten te brengen. En niet dat je straks alsnog het gevoel hebt dat je een 'corridor shooter' aan het spelen bent.
Aha! De oorzaak van de vertraging is dus de PS3 geweest! Uit ellende hebben ze die versie maar geschrapt.
Zag ik eigenlijk wel aankomen. Maar goed, ze hebben nu toch een goeie engine waar ze kunnen op voortbouwen!
Ach ja compleet opnieuw beginnen heeft met Splinter Cell ook wel een positieve kant gehad. Laat maar komen!
Ben nog steeds zeer benieuwd naar deze game. De trailer trok me interesse wel. Jammer dat er gameplay wise nog bijna helemaal niks bekend is.
Zit net de nieuwe 'sentuamessage' te kijken, en ze vermelden net dat deze game op z'n vroegst April 2011 uit kan komen, omdat het officieel is bevestigd dat ie niet het financiele jaar van 2010 uitkomt, en die eindigt op maart 2011. Als reden wordt er opgegeven dat de game een totale overhaul heeft gekregen, en nu gebruik maakt van de splinter cell conviction engine.