Hey! Kent iemand deze game nog? Zal ook dit jaar niet uitkomen. Ubi heeft een releaselijst vrijgegeven, en raad eens wat er niet op staat... Gaat lekker! (hoeveel mensen zullen bij deze kick gehoopt hebben op nieuwe info? )
Nieuwe AC staat er ook niet op terwijl er wel nog een in 2011 uitkomt. Wie weet, maar waarschijnlijk zal dit project een beetje dezelfde kant op gaan als Beyond Good & Evil 2 denk ik = nooit.
np. Je moet het zien als een PSA voor mensen die nog zaten te hopen dat ie dit jaar zou komen. Die nieuwe AC is nog niet officieel aangekondigd, dus dat is logisch dat die er niet op staat.
I Am Alive goes XBLA? .... Kent iemand hier Frans? Dan kan die uitspraak gecontroleerd worden. http://www.jeuxvideo.fr/video/warpz...suelle-mais-du-contenu-a-la-pelle-366586.html @ ~10 minuten. Van een ander forum over dat filmpje:
^Dat wilt niks zeggen. Winkels zijn nooit betrouwbare bronnen. Over een paar uur weten we misschien meer?
Die bovenste 2 staan al ergens in dit topic, die onderste denk ik niet. Maar gezien de resolutie ben ik geneigd te denken dat ook die geen recente release van Ubi zijn. Dus nog steeds niks nieuws.
Er zijn wel mensen die emailtjes hebben ontvangen dat hun order is geannuleerd... Maar niks officieels dus. Het wordt gewoon tijd voor een aankondiging. Vertel ons op zijn minst of de game nog komt!