Jammer als ie niet komt, kan best een vette game zijn, doet me wel erg denken aan de film I am Legend.
Persoonlijk vind ik dit echt wel de moeite waard om een retail versie voor uit te brengen. De screens zien er geweldig uit en de gameplay lijkt me ook erg nice. "Hoopt op een retail game"
Binnenkort nieuws? http://www.classification.gov.au/ww...778c78e6778fc08cca2578bd005db1bf?OpenDocument
Snel, is zo weg denk ik. Ziet er totaal anders uit (totaal niet boeiend meer imo), grafisch lijkt het wel een PS2 game.
Beetje Book of Eli waas ofzo. Vind het wel tof. Ook wel vet als je een pistool hebt dat mensen zonder pistool je niet durven aan te vallen. Dit blijft mooi op me lijstje staan.
Ik weet niet wat voor PS2 jij hebt, maar als die zulke graphics kan tonen zou ik hem zeker weten op ebay zetten voor veel geld.
Graphics zien er wel een beetje gaar uit idd. Maar qua gameplay zou het wel interessant en gevarieerd kunnen worden. Concept vind ik nog steeds wel tof, maar de stijl is een beetje zo badass, had van mij niet gehoeven.
Inderdaad! In die trailer zag ik ook best wel veel stukjes die er heel scripted uitzien (bijvoorbeeld dat klimmen aan een gevel, balanceren boven op dat gebouw, etc.). Dat is echt zonde, dacht dat dit een super gaaf open world spel zou worden?