Eurogamer en Edge >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> de mening van een willekeurige voorbijganger>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>.. IGN ga de trial zeker even proberen
ik lees alleen eurogamer, kotaku en soms xbw reviews. Had overigens geen flauw idee dat die van IGN zooo slecht waren
Kotaku lees ik ook regelmatig (wel in de oude layout natuurlijk, want die nieuwe slaat nergens op http://blog.kotaku.com/) IGN heeft tegenwoordig wel weer een aantal redelijke reviewers in dienst maar gemiddeld is het nog zwaar onder de maat
Ga die trail niet eens spelen.., heb em gewoon gekocht. De setting spreekt mij erg aan. Ben benieuwd.
http://www.giantbomb.com/quick-look-i-am-alive/17-5769/ Ziet er spannend uit. Soulcrushing einde van de quickloop. Tip: begin GEEN tweede game tijdens je playtrough in IAA. Al je unlocked progressie wordt dan gewist.
Dat is HEEL ok voor een arcade game, want tegenwoordig zijn genoeg retail games gewoon maar 6 a 7 uurtjes.
Ja, maaaaaarrrr die 6 a 7 uurtjes in retail games is niet alles, je kunt je daarna nog úúúúren vermaken met de superduper vette multiplayer Trial van deze game in de wachtrij gezet, als ik zo de reviews doorlees lijkt het me wel een interessante game.
Lijkt me wel sfeervol. Alleen nog zoveel normale games te spelen, dat deze er ws nooit gaat komen ... Dat stamina gedoe lijkt me overigens wel vrij irritant
Ik speel de trial nu op normal, maar ook dat is pittig genoeg. Vooral als je wilt experimenteren in de game en het eindigt met twee kogels door je kop . Als ik het goed begrijp, krijg je 3 retries en als je die verneukt wordt je gewoon flink ver terug geschopt in de game? Dus zels op normal zit er genoeg uitdaging in. Maar daar krijg je bepaalde achievies niet he?
Moeilijk? Sinds tijden niet zo'n slecht spel gespeeld. Het is alleen maar rondlopen, nergens kan je echt looten dus totaal geen nut om rond te lopen door het puin. Enemies zijn belachelijk slecht geprogrammeerd (zo kan je voor geen mogelijkheid die oma en de eerste persoon die je tegenkomt aanvallen. Nee deze game stelt zwaar teleur.
Klopt, dat merkte ik net ook. Je kunt niks aan die oma doen, ik was bezig met een aanval en dat je dan op Z moet rammen, maar ze schiet je alsnog doet....opzich wel realistisch . Ik speel nog even verder voordat ik echt mijn voordeel kan geven.