Bij recipe2 staan weer een hoop coördinaten, maar wat er ook tussenstaat is: mann alive, Sgt. 06:46 PDT Kamen, Ens. 13:58 PDT Mazian, Cpl. 14:48 PDT En vast nog wel wat meer. Opvallend :{ En wat ik ook ff kwijt moet is dat ik die data HAAT. Ik had al zo'n verwachtingen op 24 augustus dat er info o.i.d. zou komen, wordt het alleen maar uitgebreider!! [toch hebben ze het leuk gedaan] Een soort haat-liefde verhouding dus
Ik dacht dat dit weer anderen waren. Het zijn ook zo'n verwarrende namen Marja, ik verwacht eingelijk niet zoveel van de 28e...
Bij top-hat moet er nu nog eentje 'hot' gaan dan hebben ze, ze allemaal weer hot. Begint een beetje flauw te worden nu! Zeker omdat de magische 777 al bereikt zijn en ze toch nog door gaan...
vind het ook een beetje flauw worden, we wachten op de ene datum op de andere, en ondertussen hebben we eigenlijk nog nix gehoord...
Nu worden er mensen lid gemakt ... maar ja er is voor ons weinig aan ... alles in de states he ... ik kijk nog maar een keer per dag ...
Beetje vage ontwikkeling op de site, dit staat er nu bij recipe 3 SECURITY COMPROMISED - In light of this security breach, I will no longer be broadcasting information rated Most Confidential. Bij drie van de nog niet geopende axons staat er groot boven: CONFIDENTIAL Heeft iemand een idee wat er is gebeurt?? Er is ook op de 404-pagina een ontwikkeling. Ook over SECURITY COMPROMISED. Erg grappig zijn de gezongen liedjes door de gene die de telefoons opname En recipe 4 heeft nieuwe axons voor 5 oktober
dacht dat er 5 oktober iest anders zal gebeuren maar ja, blijken gewoon weer nieuwe axons te zijn (wat ik nu ook zie in obi-wan's post). We blijven maar bezig zeg...
Jammer, erg jammer. Ze hadden zoveel van I Love Bees kunnen maken en dat laten ze door constant hetzelfde te doen.. zonde.
wat er nu gaat gebeuren is dat de amerikanen zich bij deze axons moeten gaan melden ... en ze worden dan Lt. etc ... van daar de namen bij de spikes ... maar ja wij zitten hier
zitten jullie hier nu nog over de I LOVE BEES site te praten Beetje speculeren terwijl toch alles bullshit is w8 gewoon tot 11 november! zo moeilijk is dat toch niet
het gaat ook niet om dat halo2 eerder gereleased word en alles hoor gewoon over de ARG ilovebees.com...
Laat ons gewoon! Je kunt ons toch niet overhalen alleen maar te wachten, dus bespaar je de moeite. Het is gwoon leuk om zo'n ARG te volgen, of moet ik zeggen 'was'. Het is saai en stil geworden rondom ilovebees.com [helaas :{ ]
vond deze tekst bij recipe5 erg opvallend. Ze moeten dus iets van camera's (foto/film) meenemen ofzo? Confidence threshold achieved. Authorized personnel may preview transmission schedule commencing 10/12. Recruits should assemble and arrive at these axons with digital imaging capability.
Om het weer is nieuw leven in te blazen zo vlak voor de release van Halo2 begin in maar met het vertellen dat er een nieuw plaatje van een man bij een [goh...wat toevallig] een telefooncel op de home page staat. Deze link staat in het zwarte blok en er staan links naar een heleboel foto's van die Amerikanen die het land door zijn gerend. Als je bedenkt dat iedere dinsdag een link met axons weer tevoorschijn wordt getoverd, en er nog maar 4 links zijn, kun je er dus vanuit gaan dat ilovebees.com pas veranderd met de release [maar dit zal al bekend zijn geweest]. Edit: Van dat plaatje op die home page...die veranderd, er zijn er verschillende *hoopt geen oud nieuws gepost te hebben*