1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] I Love Bees thread deel 2

Discussie in 'Games' gestart door Shriko, 26 aug 2004.

1. FabianNL

FabianNL Guest

24 augustus is er zat gebeurt hoor, lees de andere thread maar eens goed door (de laatste 30 bladzijdes of iest dergelijks, iig het gedeelte over de WAV's files) en wat dit met halo2 te maken heeft? In een filmpje van Halo2 zag je de link naar ilovebees.com staan maar op de site zelf is ipc geen directe link met halo2 (er wordt wel een keertje de covenant genoemd maar veel meer ook niet) dus die link is verder niet echt duideiljk (misschien word de link nog veel groter, misschien niet, das gewoon afwachten).

En geluidsfragmenten waren erg leuk, vooral Jan's Story :)

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224

Dit is een ARG opgezet door Micorsoft en Bungie ... zie de eerste thread met connectie xbox en Halo 2 ... er is op 24 augustus een hoop gebeurt ... lees de eerste thread maar eens door :)

3. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Sorry voor de vraag [de meeste hebben er een hekel aan], maar ik kan maar geen duidelijke uitleg vinden op dit forum óf op bees.netninja.com over The Queen en the Peius Flea [hoop dak het uit mijn hoofd zo goed typ, vast niet]. Kan iemand mij een link geven waar duidelijke uitleg gegeven wordt? Ik snap er nog steeds niet veel van ondanks het zoeken.

Alvast bedankt ;)

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    bees.netninja.com is de meest duidelijke uitleg ... het is een hele grote puzzel voor de meeste is het nog helemaal niet duidelijk ... op het einde zeg je pas .. Oja!

5. FabianNL

FabianNL Guest

over the peius flee (of hoe je het ook schrijft) is helemaal nix bekent, dit is voor iedereen een groot raadsel, over de andere is wel iets bekent, zal ff zoeken of ik iets kan vinden voor je

stond heel simpel gewoon op de openingspost van deeltje 1 :+

Laatst bewerkt door een moderator: 26 aug 2004
  6. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Ik volg het ok al niet zo lang meer. Na dit met die waves, kan je het toch wel voorspellen. Geen onverwachtse dingen (die snel zullen gebeuren dan) meer. Alleen nog maar aanwijzingen die waarschijnlijk zonde van je tijd zijn. Ik kan het ook fout hebben maar zo denk ik erover atm.

7. FabianNL

FabianNL Guest

huh? zonde van je tijd? tis gewoon een spel en je moet het leuk vinden of niet, en als je het leuk vind dan vind ik het alles behalve zonde van je tijd. Al moet ik wel zeggen dat het heel veel tijd kost als je echt intensief er mee bezig bent (wat ik dus nu niet (meer) doe ook aangezien ik gewoon die tijd niet heb). Maar het zal idd voorlopig wel gewon een kwestie worden van meer hints maar dat is niet zo gek ook, ze kunnen natuurlijk niet van die "spectaculaire" acties houden als op de 24ste want anders heb je nooit een mooi verhaal en spanned iets e.d. maar de kans is wel groot dat er nog meer WAV's komen en dat je die ook weer moet unlocken op een speciale manier!

8. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Ik ben bang dat ik straks op school, alleen maar met I Love Bees bezig ben onder de colleges, foei! :)

Ze proberen nu van één codename alle 7 axons hot te krijgen, of er dan 7/7 komt zeg maar. Dus is net mislukt bij één waar er nog maar één voor nodig was. Maar er zijn nog een aantal kansen waar er nog maar twee nodig zijn.

9. StealthViper

StealthViper a.k.a. SlashBite

Leuk Bevonden:
    0
    Bij Hi_aiden zie ik bij de eerste axon een error staan er staat cancelled bij die axon, weet iemand hier meer van?

10. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Waarschijnlijk kijken ze naar Axons die ze niet meer kunnen berijken door kapotte telefoons ofzo?

/edit: die gecancelde telde niet mee met de teller, dus zo zouden we dus nooit de 777 halen.. of hij moet weer veranderen in andere coordinaten..

11. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Hmmm, dom dat ik daar niet had gekeken [schaam, schaam]. Is misschien wel een van de eerste plaatsen waar je zou moeten kijken. Ach, voor mij is het nog vakantie hè ;) [goed excuus hoop ik?! :D ]

12. FabianNL

FabianNL Guest

haha, vakantie kan je overal voor als excuus gebruiken hoor ;)
    maar ik denk wel dat degene die gecancelled zijn een nieuw coordinaat krijgen, lijk mij iig wel zo logisch of ze worden in een volgende ronde ergens in verwerkt (dus ergens 1tje extra) zodat je aan het eind toch nog aan de 777 komt

13. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    Jah, het zou toch anders flink lullig zijn als we dankzij een amerikaanse telefooncel niet aan de 777 komen. Zowiezo vind ik het toch maar niks dat we van Amerika afhankelijk zijn... Zo zie je maar weer dat Amerika alles is voor hun en de rest maar bijzaak (europa, japan etc.) Ik ga naar Amerika verhuizen, kan ik tenminste meedoen aan leuke dingen 3-)

14. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
  15. Tha_Rix

Tha_Rix GM JUNK

Leuk Bevonden:
    1
    als je ziet hoeveel er kapot zijn.. nou dan kunnen we 777 (of 210??) nooit halen..

16. FabianNL

FabianNL Guest

dat probleem word echt wel opgelost hoor, het is niet zo omdat een telefoon het niet doet de hele ARG er strax mee stopt en Stealthviper (zoals al een keer genoemd is, weet niet meer door wie) als je in Amerika zou wonen is de kans dat je hem kan opnemen (zonder een debiel grote reis af te leggen) ook maar minimaal

17. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Zullen ze heus wel oplossen hoor, ze hebben tenslotte die verkeerde coördinaat ook verholpen :)

Wat zou er trouwens gebeuren als er een telefooncel op een heel druk punt staat en hij iedere keer in gesprek is?! [Nu weten we waar de agressie op straat in Amerika vandaan komt 8) ]

18. Tha_Rix

Tha_Rix GM JUNK

Leuk Bevonden:
    1
    ja das waar.. maar toch wordt flinke klus voor microsoft/bungie..

ze zullen wel de tijd nemen :{

19. FabianNL

FabianNL Guest

ze hebben ook tot 9 november :D
    (maar ik denk dat Bungie zich niet echt hoeft te haasten, als het het heel lang gaat duren zal het toch aan de community liggen (die moeten tenslotte de foon oppakken en het "password" zeggen))

Laatst bewerkt door een moderator: 27 aug 2004
  20. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    Dat weet ik en ik heb het nu niet alleen over die arg, maar ook over de vroegere releases van spellen, grote auto's, grote huizen, 1 miljoen kanalen op je tv 8) en er wordt niet over je heen gekeken want je woont tenslotte niet in een klein kikkerlandje :+

Deel Deze Pagina