1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] I Love Bees thread deel 2

Discussie in 'Games' gestart door Shriko, 26 aug 2004.

1. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
  2. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    Damn! Hello niet gelukt, nu uur wachten op Troy, aaah!!

/edit: de telefoon is niet af gegaan.. pas morgen? Verkeerde telefoon? Foutje? Who knows..

3. FabianNL

FabianNL Guest

leuk, hele nieuwe WAV'jes, kan er weer lekker gepuzzelt worden strax :)
    maar staat die link eigenlijk ook ergens op ilovebees.com want zat te kijken bij die coordinaten maar kon daar zo vlug geen link naar jouw pagina vinden. En hopenlijk halen ze de andere wel...
    en Stealthviper, je hebt daar een érg sterk punt! :D

4. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    Bij recepten staan een aantal behalve nummer 3, dit is nummer drie en zijn dus nieuwe coordinaten. Nergens staat verder een link hierna en er is ook helemaal geen aanwijzing dat dit vandaag zou moeten gebeuren. Maar ja.. je weet maar nooit he :)

5. Dokter Gonzo

Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

Leuk Bevonden:
    hoe precies kwam je op die pagina?

ik zat ff op de overzicht pagina (die Shriko gaf) te kijken, toen zag ik dit plaatje:

klik

is dat niet vlakbij de plek waar JFK vermoord is?

Laatst bewerkt: 27 aug 2004
  6. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    Dit is niet de enige plek waar er over I Love Bees wordt gepraat, ik heb em niet zelf gevonden. Maar de theorie is nu dat de eerste coordinaten door de SPDR en Melissa uitgezonden zijn en de nieuwe door flea en Melissa, omdat zij SPDR gedood had. Misschien moet er dus wel heel wat anders gebeurten bij die telefoons, maar wat en hoe is nog een groot raadsel.

7. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
  8. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    Paul P is the winner!

Q: Out of place, lost, alone. Where did you come from? What tools do you require to get back? Your stories intrigue me. Perhaps you could write another?

A: I came from a glass coffin in a hidden crypt under the floor of the deepest dungeon of the castle, Paul! And it would be very easy to go back there: I wouldn't hardly need any tools at all. Just let the Queen catch me, she'd pop me back in there lickety-split.

Unless you mean before.

Here is the honest truth: I can't remember anything from before. I try and try, but I just can't. But there must have been a before. I mean, you don't just get born a Sleeping Princess, do you? There must have been a me, before I fell asleep.

There are things I know, even if I can't remember them, the way you know which way is up, or whether somebody likes you. I know I belong somewhere else. There are people who love me, who knew me before I fell asleep. And I want to get out of this dark castle, and find them, and ask them all about myself, and find out even my own NAME, for heaven's sake, 'cuz a girl can't go around calling herself the Sleeping Princess forever, can she?

So the tools I would look for first is, I would try to figure out how come I got HERE. That's where I would start.

As for the other thing, Paul asked for a story, so I will tell you about what I did just now to get him a prize.

She likes high places, the Queen does, so she has moved all her stuff up into the Tower. The Tower is a tricky place for me to go. The only way up there is a pair of spiral staircases that wind around one another, with no rail and a very scary drop down the middle. Plus there's nowhere to hide, really, on a staircase.

So I waited until the Castle seemed quiet and then I snuck up the stairs on my softiest feet, tip toe tip toe, stair after stair, turn after turn, until I finally came to the top. There's a room up there and the Queen was in it: I could hear the hum and buzz of her. I knew she would be standing at the window, because that's nearly all she does these days.

I scrunched up real small on the next to last stair and I put on my listening ears and I listened super hard. I could hear the Flea whispering to her. Finally I stuck my head up above the top stair and then I could hear the Flea telling her to build some little teeny roads. Secret paths.

But just then I saw that on the wall next to her, the Queen had hung a HUGE mirror. She must have put it there on purpose to catch me spying! She spun around like a top, WHIZZ, and lurched toward me. I skedaddled back down the stairs lickety-split and tumbledy-thump, wishing I was made of fluff, bump, bump, bump, and at the bottom I put on my speediest feet and zoomed off while she buzzed and roared and squealed all through the castle trying to catch me.

WHEW!

But girls like me, we take some catching.

I do this when I am insufferably pleased with myself , ho ho! :-0

So: once I knew there were little teeny secret paths, I snooped all around until I found a hidden passageway behind the kitchen where YOU could spy on them. And that's my prize for you all, brought to you by Paul P.

Yay Paul!

...And also yrs truly,

(curtsies)

Okay! That was fun! Let's play again!

Here are seven more people, as 'cause you guys seem VERY INTERESTED in seven-y things….

Sophia
    What would your kingdom be like, if you got to make one or fix up the one you're in now?

Sara B
    Do you have any dragons in your dungeon? Do you like dragons? If you could go anywhere in the world, where would it be?

Grey B
    How can you hear and see so much? Most importantly, how can we trust you?

Wandering Angela
    We've been wondering about your relationship with the Queen. Are you her daughter? Or are you a visiting Princess from another kingdom? Do you have a name other than Princess?

Matias D
    What do you see? What are you afraid of seeing? What would make you smile?

James L
    How old are you? Do you have a job? If you're lost, a good idea is often to retrace your steps. What were your old friends like?

Smooth Jack
    How do you feel about human beings? I mean, are you human? Do you work with or relate to humans in any significant way? If so, how so?

Van het Blogspot.

9. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
  10. Dokter Gonzo

Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

Leuk Bevonden:
    dat wordt weer wachten tot morgen hoop ik

de twee nieuwe lijken wel bij elkaar te passen. maar ze passen jammergenoeg niet bij de vorige

Laatst bewerkt: 28 aug 2004
  11. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    Dit is iets heel anders, iets nieuws. Het belangrijkste is de planet Troy en die schepen. Is Troy de planeet waar al die vorige wav files afspeelden? Is Troy waar Melissa is gecrashed? Op het eind van de laatste wav files, dat is toch Jan's vader?

Maar Troy wordt dus geavacueerd. Het schip de Apocalypse? Zat Melissa daar in?

12. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:

Deze arg geeft gewoon de missing link tussen de boeken over halo , het spel halo combat evolved , en het begin van halo2 weer.

13. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    Ik moet nodig de boeken lezen volgens mij, deel één ligt hier al een tijdje, maar nog nooit echt aan begonnen..

14. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:

Moet je doen , je zal dan wel tot dezelfde conclusie komen dan ik.
    Maar je moet ze wel alledrie lezen. O-)

15. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    Hmm.. die amerikanen weten ook niet meer waar ze het moeten zoeken :D:

<Ritz> Jersey and Jan start with J ... maybe they're the same person :p
    <strifey> OMG, J is the 10th letter of the alphabet...10 = 7 +3

:)

16. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:

Dat is de reden waarom dit in amerika gebeurt , daar zijn ze wat trager dan hier , beginnen ze daarmee in nederland en belgie dan wordt de puzzel veel te rap opgelost. :confused:
    777 axons , dit betekend 111 groepjes van 7 axons , dit wil zeggen met 222 axons krijgen we een kompleet beeld aan 2 axons per groep

17. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    Over die nieuwe axons en wav files...die staan in ieder geval duidelijk al in de goede volgorde. Wat je trouwens weer op de achtergrond hoort is datzelfde deuntje als in die restaurants van de vorige wav files. Het speelt zich dus waarschijnlijk rond dezelfde plaats af.

Nog een vraagje: Hoe kom je vanaf www.ilovebees.com op de pagina met de nieuwe axons? Ik bedoel, op welke link klik je dan?

18. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    Er is volgens mij geen link naartoe, maar als je bij die recepies kijkt, ga je van recepie2.html naar recepie4.html. Dat is blijkbaar iemand opgevallen en zo is ie daar gekomen... denk ik.

19. Tha_Rix

Tha_Rix GM JUNK

Leuk Bevonden:
    pfiew slim hoor.. zou ik niet gezien hebben..

maar wat is dit?? dit hoor je volges mij ook bij die telefoontjes..
    http://www.ilovebees.com/bees1.wav

en dit vond ik in zown plaatje bij de 404..
    of is dit al bekend??

20. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:

Deel Deze Pagina