1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] I Love Bees thread deel 2

Discussie in 'Games' gestart door Shriko, 26 aug 2004.

  1. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    Meliassa had het in een mail (of de princess/dana? Ik weet het niet meer :D) over het derde recept, dus daar hebben ze het van.
     
  2. Rovak

    Rovak Guest

  3. Dokter Gonzo

    Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    "hello" is weer niet hot gegaan. waarschijnlijk het begin van de vier. troy kan nog wel gelukkig
     
  4. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    Die telefooncellen zijn nooit afgegaan.. heel raar verhaal over eentje die eerder al afging, maar dat was verkeerd verbonden ofzo. Geen idee wat er aan de hand is..
     
  5. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Dit wat we zoeken in de missing link tussen de strijd om troy ,en reach .
    Deze arg legt de link tussen halo combat evolved en halo 2 .
    van uit deze situatie gezien kan de strijd alleen maar de aarde en haar dichtste planeten bestaan ; er kan hoogst een covenant-cruiserschip veroverd worden om de peiling naar de covenant-homeworld te krijgen, maar dit is voor halo3 vrees ik.
     
    Laatst bewerkt: 29 aug 2004
  6. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    Voor diegene die het nog niet wisten, troy is nu ook hot. Hello nog niet, maar die doet het denk ik waarschijnlijk nog niet. Ik zit nu ff op mn laptop, dus zoek zelf de link maar ff bij recipe3. Verder weinig nieuws daaruit volgens mij, gaat gewoon over de evacuatie op troy.. Dus tja.. misschien gebeurt er wat als Heloo ook hot is? Misschien niet.. misschien wel.. wie weet :)
     
  7. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
  8. Dokter Gonzo

    Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    nu die er allemaal zijn, wat is denken jullie de volgende actie van de Operator, nog een paar axons, of wacht ze tot de eerste 210 connected zijn.
     
  9. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    Waarschijnlijk morgen een nieuwe update, schijnt elke dinsdag zo te zijn. Dinsdag een grote en vrijdag een kleine. Zal wel pas s'avonds voor ons zijn though..
     
  10. Iron Maiden

    Iron Maiden kikkE op jezelf.....

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    1
    ik loop nogal achtetr op deze ilovebees gedoen, maar die site zit er virus op ofzo? wat heeft dat met halo te maken?
    ik heb intro gezien met daaronder i love bee
     
  11. FabianNL

    FabianNL Guest

    jip, dinsdag en vrijdag word er iets gedaan maar dat kan ook gewoon een update zijn van de blogspot waar we dus misschien helemaal nix aan hebben...
     
  12. FabianNL

    FabianNL Guest

    als je ff iest verder had gezocht Iron Maiden dan was deze vraag al 10X aan bod gekomen, sorry maar heb geen zin om het nóg een keer uit te leggen, je zal dus zelf ff moeten zoeken
     
  13. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    Iron Maiden: Lees de beginpost van dit topic eens door voordat je gaat vragen.

    FabianNL: Waarom hebben we niks aan een blogupdate? Kan best interessant zijn.
     
  14. Iron Maiden

    Iron Maiden kikkE op jezelf.....

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    1
    dat heb ik gedaan shriko, en zijn we mensen al vergekomen met die raadsels??
     
  15. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    Whaaaa, hele rij met nieuwe coordinaten!! Iets van 36 nieuwe wav files dus, met elk 9 Axons, waarvan er elk 3 van hot moeten zijn! *gilt
     
  16. underhunter

    underhunter XBW member 706

    Berichten:
    683
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik telde net ook ff snel, en dacht dat het 30 nieuwe wav files waren weer, maar ik kan er naast zitten.
     
  17. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb nu drie keer 36 geteld, dus tja.. :)
     
  18. Dokter Gonzo

    Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kom er nu echt niet op, maar ik begrijp dat er nog niets hot is.
     
  19. underhunter

    underhunter XBW member 706

    Berichten:
    683
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, er is nog niets hot, eerst moeten die amerikanen wakker worden, dan mogen ze eerst die coordinaten gaan uitzoeken, en pas daarna kunnen ze hot gaan, bij de eerste serie was dat natuurlijk al allemaal uitgezocht, en toen wisten ze ook wanneer ze ze konden verwachten, dus ik denk dat er pas tegen de avond dingen hot zullen gaan.
     
  20. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Klopt, er is nog niks hot. Best vreemd eigenlijk. Die Amerikanen zullen het toch niet hebben opgegeven? [vast niet, er zullen wel veel mensen zijn die ernaar zoeken]. Toch vraag ik me af waarom er nog niks hot is. Moeten ze er nog achter komen dat er nieuwe files zijn ofzo?

    Edit: Het voorgaande neem ik terug :)
     
    Laatst bewerkt: 31 aug 2004

Deel Deze Pagina