1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] I Love Bees thread deel 2

Discussie in 'Games' gestart door Shriko, 26 aug 2004.

  1. Dokter Gonzo

    Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    toe maar alweer 2 hot
     
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ik verwacht ook coordinaten in europa ... ik verwacht trouwens elke keer als 7 axons hot zijn er een bonus van 4 axons er bij komen .. ik moet nog uitrekenen hoe men aan 777 axons komt en hoeveel we kunnen verwachten
     
  3. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    Het grappig is ook met de nieuwe axons, dat er elke 2 minuten een telefoon afgaat in Amerika, dus ik ben benieuwd hoelang het gaat duren totdat alle files beschikbaar zijn, want dit moet je allemaal goed plannen en verspreiden. Ben benieuwd :)
     
  4. Dokter Gonzo

    Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    een bonus van 4, na 7 axons?
    is dat gewoon een ingeving, of zit er een logica achter?
     
  5. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik snap ook niet helemaal wat ie bedoelt, want van een aantal files zijn er al 7 axons hot gegaan, maar er is niets mee gebeurt :confused:
     
  6. FabianNL

    FabianNL Guest

    maar het is zowiezo onlogisch hoe we aan die 777 moeten komen want van die eerste serie axons zijn er al een hele boel "Cancelled" dus ze gaan waarschijnlijk net zo lang door (dus gewoon met nieuwe series) tot de 777 gehaald word, of die is gewon nu al onmogelijk om te halen maar dat hoop ik van niet
     
  7. Dokter Gonzo

    Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    dit is een theorie van iemand op unfiction dat naar mijn idee best waar zou kunnen zijn. het is in ieder geval logisch
     
  8. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    waarom stond de teller op xbw.nl op nul?
     
  9. MangaBoy

    MangaBoy Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Kweenie ofdak iets eb gevonden maar kan zijn eh...
    euhm bij die Cinema teaser zijn er op sommige momenten van da filmpke stukken uit et spel, en in een van de eerste kande mooi zien dat er plotseling (in first-person) links boven staat: You killed truth ongeveer op 10 sec van et begin, dus d8 uk op I Love Bees zitten zu op de Honey dinges den hele tijd te zwanzen over iets van truth dit en truth da. Dus da is redelijk...:confused::confused:
     
    Laatst bewerkt: 31 aug 2004
  10. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Momenteel gaan ze daar in amerika de mist in.
    van de eerste twaalf , 2 kompleet gemist , 6 voor 1/3 e geopend , 4 voor 2/3 e geopend , en geen een kompleet.
    Nu gaan er grote gaten in het verhaal vallen.
    Benieuwd hoe ze dat zullen oplossen , of dat ze het zo gaan laten.
    stomme amerikanen verdorie, zelf dat kunnen ze nog niet.
     
  11. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    Het hoeft niet allemaal vandaag hoor svennies. Amerika is groot en dat zijn zo veel verschillende Axons. Niet heel Amerika is nu als een gek achter die Axons aan het hollen, maar een groep enthousiaste ARG gamers. Morgen zal er vast nog wel meer zijn, zodat ze compleet worden en ik denk dat later op de dag er meer en meer hot gaan, omdat het nu nog daar zo vroeg is.

    MangaBoy: Je spreekt wartaal :confused:
     
  12. MangaBoy

    MangaBoy Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien wel maar ge moet die teaser es checke op 10 sec
     
    Laatst bewerkt: 31 aug 2004
  13. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11

    Ja ik hoop het ,want anders gaat het geen simpel werkje worden om alles aaneen te puzzelen :)

    edit : deze arg gaat volgens mij over de periode die verstreken is vanaf de eerste covenant aanval op reach , de game halo combat evolved tot nu aan het begin van halo2 , namelijk de covenantinvasie van aarde.
     
    Laatst bewerkt: 31 aug 2004
  14. underhunter

    underhunter XBW member 706

    Berichten:
    683
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik probeer me te bedenken hoe ze op 777 gaan komen, nou gingen ze naar een nieuwe serie, nadat er 140 hot waren, dat betekent dus dat 2/3 hot was, als ze dat nou weer doen, dan moeten we wachten totdat er in totaal 356 hot zijn, voordat er weer een serie komt. En dan moeten we daarna dus nog 421 axons hot laten gaan. Best wel veel eigenlijk, dat gaat nog wel ff duren.
     
  15. FabianNL

    FabianNL Guest

    gaat waarschijnlijk ook nog wel ff duren maar ze (Bungie) hebben waarschijnlijk geen haast ook, hij moet iig wel voor 9 november klaar zijn en dat zullen ze waarschijnlijk toch wel halen ;)
     
  16. Dokter Gonzo

    Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
  17. obi-wan

    obi-wan THEY TOOK YOUR JOB!!

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij honey krijg je na dat er het hele scherm vol zit met de tekst
    krijg je de tekst:
    Seek the truth
    Behold the truth
    Reveal the truth
    That is the law and the whole of the law

    !init transmit proc
    !transmit truth


    krijg je deze tekst te zien:
    Hi! Ignore the Pious Flea.

    Play with me instead!

    Making a mistake is a good way to start!


    dit zal wel al bekent zijn, maar ik wist het niet zeker dus post ik het maar. :)
     
  18. Dokter Gonzo

    Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, dat staat er al een tijdje.
    Met "Making a mistake" bedoeld ze waarschijnlijk de error pagina
     
  19. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
  20. Seroth

    Seroth w00t!

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is best intressant; Gepost door de Sleeping Princess op de 404 page nadat er genoeg stemmen waren binnengekomen. Ze had de vraag van Paul P. beantwoord, en daarbij zei ze ook dit:

    Betekend dit dus dat we hen op de een of andere manier kunnen bespioneren? Omdat ze zo nadrukkelijk zegt 'where YOU could spy on them'...zoja, is dat dan een pagina op Ilovebees? En hoe kom je daar? We hebben weer es iets nieuws om uit te zoeken :p...

    *Edit* ben een hele tijd trouwens niet op 't forum geweest, dus als dit al is gemeld, sorry, en verwijs me dan a.u.b. door naar de thread waar 't al in staat ofzo :p
     

Deel Deze Pagina