1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] I Love Bees thread deel 2

Discussie in 'Games' gestart door Shriko, 26 aug 2004.

1. FabianNL

FabianNL Guest

haha, iedereen kijkt toch stiekem hier nog ff elke dag of er geen nieuws is, echt geweldig!
    maar word idd gewoon lang wachten voorlopig, veels te lang vind ik (en ik ben niet de engiste) maar dat zal wel altijd zo zijn bij een ARG....hopenlijk worden we alleen goed beloond voor het wachten ook

2. Dokter Gonzo

Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop dat er een paar axons in europa geven.

3. underhunter

underhunter XBW member 706

Leuk Bevonden:
    0
    Ik haak af hoor, vind het een beetje een sleur worden, kwacht wel gewoon op halo 2, nog 2 maandjes.

4. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Weinig kans. Die theatrical trailer komt toch alleen in de Amerikaanse bioscopen?? Dan weten dus heel veel mensen in de EU niet van heel ilovebees.com.....

5. Dokter Gonzo

Leuk Bevonden:
    0
    ik verwacht het ook niet, hopen kan altijd. maarja, ik blijf het wel volgen, al niet zo actief als een paar weken geleden

6. FabianNL

FabianNL Guest

en ook al komen er desnoods 100 in de EU, kans dat je er eentje van kan beantwoorden is dan ook 1 op de 1-met-een-heleboel-nullen :)

7. Dokter Gonzo

Leuk Bevonden:
    0
    ik woon vlakbij rotterdam, en rotterdam hoort denk ik wel bij de 100 grootste steden van europa

8. FabianNL

FabianNL Guest

met rotterdam zou je idd nog een kans kunnen maken (als ze het in de EU gaan doen wat ze waarschijnlijk nooit gaan doen :'-( )

9. underhunter

Leuk Bevonden:
    0
    Zow, weer een nieuwe lading, ik heb de tweede lading nog niet eens geluisterd, zal ik toch maar even doen.

10. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Svennies, Svennies, Svennies toch.... Je hebt al bijna 100 posts op dit forum. Volgens mij is meer dan de helft daarvan in deze thread geplaatst. Dus de die-hards waarover je het hebt ben je gewoon zelf kerel (tje) :+

Je hebt naar mijn idee nog helemaal niets nuttigs gepost, behalve het napraten van wat belangrijkere mensen hier op het forum.
    Als je een beetje verder kijkt dan je neusje lang is dan zie je dat mensen hier elkaar stimuleren ipv vage geruchten geven "ter glorie van hunzelf".

Juist JIJ bent "ter glorie van jezelf" mensen aan het laten zien dat je gelijk had ("zien jullie wel, simpele zielen, Halo 2 komt lekker pas 11 november uit")

Grow up dude en probeer eens gewoon lekker mee te praten _0/

Laatst bewerkt: 7 sep 2004
  11. Mezzla

Mezzla Times Like These

Leuk Bevonden:
    0
    _O_ Haleluja

12. FabianNL

FabianNL Guest

wat heb je dat schitterend gezegt Xwon _O_

13. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    ;) ;) @ Xwon en fabiannl , wat een mens hier al moet doen om jullie wakker te krijgen O-)
    edit: en vanaf nu zal ik altijd braaf zijn , ok O-)

Laatst bewerkt: 7 sep 2004
  14. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    :+ :+ is goed joh |:- _0/

15. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Het gaat hier nog lekker over ilovebees.com, zie ik |:- . Er zijn alweer nieuwe files zoals Underhunter postte, maar helaas is niet iedereen meer zo actief. Maar toch alweer 416 axons, het begint al op te schieten.

Misschien een voorstel om weer lekker te gaan speculeren over wat er gaat gebeuren na de 777 axons?! Een beetje om deze thread back on track te krijgen ;)

16. FabianNL

FabianNL Guest

zijn we al op de 416?! gaat het toch harder dan ik had verwacht om eerlijk te zijn...
    en wat er daarna gaat gebeuren? iedereen hoopt waarschijnlijk op meer duidelijkheid in de zaken en iest concreets over halo2 maar ben bang dat het alleen maar nog groter gaat worden

17. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb zelf nog niet eens geplaatst wat ik verwacht. Ik verwacht toch wel dat ze iets met het verhaal in die gesprekken gaan doen. Ze zullen er natuurlijk 1 verhaal van maken en daarom ben ik benieuwd of The Queen en The Widow nog iets te brengen hebben :) Ik hoop trouwens niet dat er weer zoiets eentonigs komt als dit. In het begin was het leuk [zie de reacties rond die tijd in de ilovebees thread 8) Maar nu is het gewoon té rustig!!

18. Dokter Gonzo

Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop op zn minst dat het verhaal rond jersey en co bekend is

19. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat Halo 7 oktober uitkomt :+

20. underhunter

Leuk Bevonden:
    0
    Grapjas, ik denk niet dat ze het nog verder opblazen, dan word het een beetje te erg, maarja, we zien wel, ik wacht wel tot 11 november.

Deel Deze Pagina