Screenshots zouden volstaan. Bedankt, ik heb zelf al eens geprobeerd, maar met die goedkope webcam van me krijg ik alleen iets heel erg vaag
van wat wil je screenshots zien? Ik kan wel een shots maken van taris en dantooine (heb mijn saves weggegooid ... dus ik moet hem weer op nieuw spelen) word wel in de loop van de week hoor .... momenteel een beetje druk
Het is me gelijk hoor! Zolang je maar de HUD (levensbalk enzo) mee hebt. Het spel zelf heb ik niet nodig, maar de levensbalk, kaart, party-menu enzo dat op je scherm staan, die heb ik nodig.
of ik het spel wel eens gespeeld heb? ehh dit is de 5 X dat ik hem overnieuw speel...blijft leuk! Maar ik moet gewoon een plaatje hebben van revan MET Masker. was ik er ff vergeten bij te zetten.
Eigenlijk ben ik beter dat ik het nog niet zeg... Maar misschien later wel, anders voeg je me maar toe op msn, dan zeg ik het je wel -> potter_humorke@hotmail.com
klopt was een hele sclecht kwaliteit ... maar ik ga in de toekomst wel experimenteren met videoreviews
Zo wat een geheim, tis vast een of andere prijsvraag ofzo, waar je KOTOR screens voor nodig hebt. En als ze winnaar bekend is zegt ie, ja dat was het, en nu heb ik gewonnen met een screen die jullie gevonden hebben. Bedankt!
Neen hoor, dan kan ik evengoed die kleine opsturen Ik denk dat zo een prijsvraag stom zou zijn. Nee, het is eigenlijk voor iets te maken, maar ik zeg niet wat, en voor waar, anders kunnen ze mijn geheimen stelen (achterdochtig ) Ik wist nooit iets, maar nu dat ik eindelijk een idee heb, ben ik liefst de eerste..
You have found the Force Young Padawan Wat klinkt dat emotoneel. ik doe nooit iets goed, en nu ik eidenlijk iets goed wil doen moet niemand wat van me jatten
My ally is the force! And a powerfull ally it is (offtopic even, maar nou jah, dat kan toch niet zoooveel kwaad ???)
Is niet te vinden. Er gaan geruchten dat het masker in de 2e download content zal zitten..( waneer komt de eerste dan???)en dat er aanpassingen worden gemaakt op de outfits zelf....als je B.V de outfit van Darth Bandon ( zo heet ie toch?) aan hebt lijkt ie niet echt op die van Darth Bendon. en nu gaan ze de outfits zo aanpassen dat als je ze aan hebt er precies zo uitzien zoals ze horen...nog een mooi voorbeeld! De Dark jedi hebben toch ook zo`n muts over hun kop heen? dat zal nu ook bij alle outfits komen... Dit zijn geruchten.... bron: www.swkotor.com Maar Fardo als je screenshots gaat maken. ik zelf hoef alleen maar een paar screenshots van revan uit de flashbacks met Bastila...de eerste flashbacks dus.