ok ik ga vanavond en morgen ff voor je kijken ... moet toch nog een paar screenshots maken voor mijn review van GTA
Er ligt in de Sith Academy op Korriban in de kamer van de leider (Uthar?) een masker dat het hele gezicht bedekt en op die van Revan lijkt. Deur krijg je open door Spoiler met die vrouwelijke Twi'Lek>Uthar>Twi'Lek te praten net nadat je bent aangenomen als leerling (je krijgt de opdracht om hem te vergiftigen) of door iemand met hoge Security skill te gebruiken. edit: hier heb ik het over Name: - Sith Mask Description: - This mask blocks outside mental influence and other sensory noise, allowing the user to focus their abilities inward with no distraction. Effect: - Mind-Affecting Immunity - Weapon Focus Lightsaber - Force Point Regeneration 1 Requirements: - Armor Proficiency Heavy
ik moet dat spel eigenlijk nog met de darkside uitspelen . doe ik denk ik wel als de downloadeble content er is (als die ooit nog komt )
volgens mij komt die hele DLC niet... en als het komt krijg je alleen een ''klein'' ruimtestationnetje... ik heb inmiddels kotor maar weggedaan omdat je geen zin had om langer te w8en op de DLC
Ik heb een screen gevonden! Jullie mogen het weten, als ik klaar ben, het is eigenlijk maar dom, maar ik heb het gewoon nodig. Dus misschien binnen een paar weken Het is eigenlijk vrij dom, maar nou jah...
Ik word telkens nieuwschieriger vertel het nou maar gewoon, want nu gaat iedereen denken dat het iets heel bijzonders is
ow, het is toch niet zo bijzonder... Ik wou een foto van me laten maken, met men Xbox of KotOR in men ene hand, en in mijn andere hand, een lightsaber, die ik dan zelf maak met paint. www.geocities.com/humorkefilm/sw -> hier zie je mijn eerdere lightsabers. Dan wou ik daar de levensbalk en de rest op plakken, en dat naar Xbox Magazine sturen (foto-rubriek) Ik heb de foto met de levensbalk en dergerlijke, maar me moeder wil geen foto van me nemen (ook al is het met de webcam) daarom duurt het zo lang Humorke,