1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

I need site help.....

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door John Keyes, 24 sep 2004.

1. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Een Engelse sub-forum lijkt me wel wat :) Alleen moeten er dan wel wat meer Yanks enzo komen..

2. X-power

X-power Nah

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me ook niet verkeerd :), alleen zoals tha-d zegt: moeten er eerst wat meer Engelsen hieropaan komen.

/Edit: Wie weet mij er eigenlijk van te verzekeren dat deze meneer wel Engels spreekt (Engels is)? Kan maar zo een flauwe grap zijn. Ook aan de taal te zien:"I need site help...." en dit is z'n eerste post op 't forum (misschien onder een andere naam?).

Laatst bewerkt: 25 sep 2004
  3. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Zou zo snel geen reden weten om iets aan de huidige situatie te doen. Het is en blijft tenslotte een Nederlandse site. Tuurlijk, als iemand Engels spreekt, praat je ook Engels terug. Maar hoeveel personen zijn dat hier, ze zijn ongetwijfeld op 1 hand te tellen. En om daar dan een subfora voor aan te maken lijkt me ietwat overdreven. Ik ga tenslotte op een Franse site ook niet vragen of ze een andere taal willen spreken, maar dat is mijn mening.

4. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    die gast die is er niet meer..

5. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Nee daar hoef je ook niet mee aan te komen bij de Fransen :D

6. Sushi

Sushi Niet eetbaar

Leuk Bevonden:
    0
    francaise zut!(zeg niks over mn frans 8) zit in de 2e klas)
    quest ce quest(ofzo iets)hollande?
    en dan die franse gast: hahahahahahaha

egoistische retards

7. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    sorry al heeft dit een beetje te maken met wannabee-mod.
    maar heeft deze tread nog nut?

8. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Om eerlijk te zijn lijkt het mij maar niks, omdat je dan denk ik een twee splitsing gaat krijgen van dit forum. Een groep Engelsen en een groep Nederlanders, dus dan krijg je waarschijnlijk ook heel veel topics dubbel omdat de Engelsen het Nederlands niet begrijpen en ik denk dat de Nederlanders niet zo snel naar het Engelse deel zouden gaan (tenminste ik niet :eek: :p )

Misschien een beetje zwak argument, maar ik wil maar even kwijt dat ik het niks vind :)

9. Arno S.

Arno S. I never asked 4 this

Leuk Bevonden:
    74
    LOL :D

10. Vinnie 78

Vinnie 78 Vinnie vinyl

Leuk Bevonden:
    0
    Daar ben ik het wel mee eens. Er zijn meer engelse site's dan nederlandse. Gaat hij daar maar zijn vragen stellen.

Kijk eens op deze site http://savagegamers.com/index.php.
    bij memberlist. Er staat dat hij uit Long Island komt.

Laatst bewerkt: 26 sep 2004

Deel Deze Pagina