1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

I want XBW v3!!!??

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door GameCrasher, 12 jun 2003.

1. Marinus

Marinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Dank je dat je aan me denkt maar Jorrit verdient hier toch alle eer voor het scripten van Xboxworld. Ik houd me vooral bezig met het draaiende houden van de server en mentale ondersteuning van de crew (met thee en koekjes!) :)

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Broodjes kaas, krokette, frikadelle en het wekelijkse berenhap festijn

3. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    :) Hier gaan jullie spijt van krijgen. Ik voorzie een enorme stroom aan threads en klachten iedere keer dat jullie de lijst weer moeten aanpassen omdat er weer eens een game is uitgesteld. :+

4. nelis1980

nelis1980 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee dat gaan ze net zoals microsoft zelf doen gewoon bij de datum zetten lente 2003 of zomer 2004 dat is een mooi breed begrip en geen gezeik:cool:

5. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    persoonlijk weet ik niet of ik op v3 zit te w88.. ik vind het nu lekker overzichtelijk, iedere dag op de mainpage gewoon in het midden het nieuws, daar hou ik van, een overzichtelijk forum, de previews netjes geordend, de reviews.. ok daar zijn er wat minder van, maar die zouden iet wat ordening kunnen gebruiken.. en voor de rest.. tja wat wil je er aan veranderen ??
    een release lijst zou leuk zijn ja, maar de release van een game verandert tog om de haverklap.. lekker als je dat uptodate wilt houden... en mja.. laat is wat weten wat jullie er aan willen veranderen dan crew??

ik ben beetje bang dat het onoverzichtelijk wordt en dat de essentie een klein beetje op de verkeerde dingen gaat worden gefocused.. maar ik heb dan ook nog geen id over wat jullie er mee willen gaan doen:)

6. Jorrit

Jorrit Server admin XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    9
    Aangezien XBW v3 sterk wordt geintegreerd met vBulletin 3 komt XBW v3 ook niet eerder uit. Maar dat scheelt ook niet veel.

Een paar vlugge features tot nu toe:
    - releaselijst!
    - geavanceerd game zoeken!
    - reacties bewerken!
    - als er een nieuwsbericht is over een een game, dan zie je de info van die game in de rechterbalk!

't is niet veel, maar ik moest eerst een engine programmeren en het design htmltechnisch opmaken....

7. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    w00t, thee met 2 koekjes graag:+ maarre sorry jorrit, jij verdient alle eer_O_

Deel Deze Pagina