1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ic3 Cold = recruiting 1/8 best dutch clan!! GoW

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Micro ic3, 21 feb 2007.

1. Revenge

Revenge Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb met dezelfde personen jullie verslagen alleen als 4de persoon Rick maar met NmE en Ic3 Ja

2. CoNcEpT

CoNcEpT Guest

Ik begrijp waarom jullie denken dat het fout gaat met RiP, omdat het al 2x eerder is gebeurt, nog niet zo lang geleden (qG, Ic:cool:. Toch dat niet zeggen dat het met RiP ook zo gaat aflopen. Het team wordt geordend bijeen gehouden en beslissingen worden pas na goed overleg genomen. Ruzies na een loss zijn bijna gewoon geworden in de wat professioneler ingestelde teams, maar te kan je team pas echt een TEAM noemen al kom je daar overheen.

3. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Euhm lijkt me sterk, ik deed toen mee ( als CoD2 member moest ik invallen ) en Unholy zat nog niet in clan.:b:

4. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Jo Dit topic kan gesloten worden ik weet niet of MiCr0 Ic3 dat moet zeggen maar van mij mag het als oud co-leider Ic3

En RiP gaat ook vallen mensen als:

SnipzhotZ
    ShoCkerR
    RoVaH
    MiCr0 Ic3 ( RiP AbysS
    Carbon Ic3
    RiP Concept

de eerste 4 mensen boven aan dat zijn de enige goede mensen in de clan ( no Offense ) maar als die 4 maar met hun 4en bleven dan zouden ze een sterke clan zijn;) geloof me ik heb er verstand van. Ic3 was eerst ook met 4 man en wonnen toen telkens er werden veel matches gespeeld altijd goede sfeer. Het gedonder kwam pas toen we in 1 klap 4 andere mensen aan gingen nemen. CarboN miss herriner je daar weinig van maar. LuNaTiC en MiCr0 vonden het aannemen van die 4 waaronder jou slap. in 1e instantie namen hun die keuze zelf maar ze begonnen er spijt van te krijgen. Ik was diegene die het hele zooitje bij elkaar probeerde te houden dat lukte ook 2x maar de 3x liep het toch mis. Ik baalde als een stekker en foking boos op MiCr0 iedereen zei kicken.. maar MiCr0 vond het toch zielig wat ik dan ook wel kan begrijpen ( jij bezig met Matches regelen voor de hele week op GB en Alpha met een .nl site )

Ook zijn er een paar eVe gasten aangenomen: wRom moet je me niet vragen maar ik weet wel cker dat het mis gaat lopen. Ik denk dat hun nu wel de beste clan van NL zijn. ( sorry qG ) LOL. En daarme bedoel ik alleen de bovenste 4..
    De rest is middelmatig ;)

Laatst bewerkt: 5 apr 2007
  5. Revenge

Revenge Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Slap? ik zat Niet eens in het eerste Team Bijna elke match die ik speelde met jullie hadden we gewonnen maar GoW is een teamgame. Lagacy is echt slecht en Iritant. Bleeding was wel Relaxed maar best stil en niet echt heel Compentief. En Alpha is aardig en Relaxed en wel Compentief maar was niet echt mijn Niveua op het begin he alf Ik zeg alvast srry maar Dit waren niet echt de Juiste spelers voor een van de beste clan van NL. En daar moest ik mee afhandelen. Maar toch Probeerde we dat te verbeteren Na een paar dagen was Ic3 D.O.O.D. maar ik ga effe met RiP AbYss spreken maar ik zou liever dit Verleden achterlaten. Ik denk dat jij mij aanam om de tweede team te leiden mischien meer niet?

Laatst bewerkt: 6 apr 2007
  6. Onderschat qG niet eh

7. SNiPzhots

SNiPzhots Guest

Jow,

Als we matches verliezen komt het niet door 1 speler of 2. We verliezen met ze alle en we leren ook van onze fouten ;). Wat betreft carbon en Concept, deze jongens hebben zekers wel skillz anders zouden ze niet in rip zitten. Ze zijn niet de beste van de clan dat kan misschien wel zo zijn, maar met teamplay zit alles wel pluis.

RiP is hard aan het oefenen en zit zeker wel op het niveau van qG. Ze zijn misschien wel proffesionaler met 20 sponsers en websites en bekendheid en dat is juist beter voor ons ook. Ze kregen een serieus probleem toen ze 3v3 verloren hadden van ons en noggeens reporten op gamebatles vanwege hun streak!

Er komt btw binnenkort ook wat over de RiP clan op xboxworld ik denk dat concept er hard mee bezig is. En bedankt voor de gene die hoop in ons hebben :p wij willen tenslotte wel nederland representen op de world cyber games.

Groet

danny

Je geeft een vooroordeel, wat jij zegt hoeft niet perse zo te zijn kerel.

Hou toch je smoel man :p ben je over de glazenbol van je aan het wrijven ofzo :lol: Team qG gaat wel voelen man geloof me man ;)

Vet rip geeft try outs man :):

DtS is 2 keer geowned man,

IiTI clan ( oude clan van me )
    En door RiP ... wahaah maar rematch is altijd welkom:):

/Mod In het vervolg even de [​IMG] functie gebruiken.

8. Revenge

Revenge Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Snipz is in Tha Forum \o/ en DtS wij willen graag een match ja :)

9. Farmir

Farmir VIP User

Leuk Bevonden:
    0
    Lol weet neit eens wat comnpentief betekent....

Ik was ook echt niet de beste dat zeg ik eerlijk. Maar CarboN had gelijk Lagacy was echt irritant daar kon je niet mee spelen. AQls wij net zoals als Ic3 1 vaker met elkaar haddne gespeeld waren we 10x beter. Zoals mijzelf ik kon ech niet op jouw vertrouwen carbon. als we langer met elkaar spelen kwam het vast goed amar nu...
    Zo is Ic3 ook goed geworden en hebben ze het 3kings toernooi gewonnen.

10. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    Nu we een super goede 4de speler hebben? Mwa, denk niet dat ons team erg bang is. Zeker omdat ze vorige keer zwaar slecht speelden, maar we zullen zien op de Spring Ladder van GB.

11. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Y0 SnipzHtoZ geen DUbbelpostst hier laat staan 5x effe Editen gast......

Verder CarboN heb je gelijk ik nam jouw aan omdat jij ten minste de wil en de moeite ervoor nam om Clanmatches te regelen en zelf een B team op te starten wat ook moeilijk is:b: Ik heb nu al zo'n 2 weken geen GoW meer gespeeld. Omdat vele kills vaag zijn er veel bugs inzitten host voordeel laat staan dubbelhost. Ook weet ik dat LuNaTiC Ic3 het broertje van hem er ook zo over nadenkt hij is namelijk nu op Vlie om te chillen en stopt miss met GoW. Ik denk niet dat ik defeinitief gestopt ben ik wacht nog op Jan en een try-out

@ Alpha Competatief is dat je de wil om te winnen hebt...

Laterz,

Danny

12. Ar1d1Ty

Ar1d1Ty Guest

Laatste keer tegen RiP wonne we 3-0. Het was dan wel onder de naam van kS maar Shock / Snipz / Abyss speelde ofwel RiP. Ach we gaan zien wie 3.0 wint ^^

/Mod Niet handig van je om tijdens je ban met een kloon account te gaan posten.

13. Farmir

Farmir VIP User

Leuk Bevonden:
    0
    Cool:p

14. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Dat jij nou niet weet wat het betekent kan ik ook niks aan doen verder vind ik het gewoon sneu...

15. SmartieZ

SmartieZ Guest

Nee Snipz we reporten niet omdat het onze streak was, maar omdat je een match speelt zonder team en vervolgens bij kS ging en hoopte dat wij de loss aan kS ging uploaden. Daarbij, Ar1d1Ty weet dat hij de eerste keer tegen jullie gewoon eigenwijs bezig was, hij kreeg op z'n flikker en de 2e keer pakte ze de winst met 3-0, een match die wel goed geregeld was.

Ook hebben we nu MarXmaN in het team, zeker een goede aanwinst waar we nog veel profijt van zullen hebben.

P.S. Toch wel mooi om te zien dat iedereen denkt dat het verslaan van qG dé prestatie is die je als NL clan kunt hebben. Mooi complimentje jongens!

16. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    Geen woorden meer aan toe te voegen.

Maar btw, hoe zit het nou met nS Smartie?

17. SmartieZ

SmartieZ Guest

nS Smartie? bestaat die dan?

Er bestaat wel een DtS Smartie en een DtS Nemesis .. dat is echt gay

18. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Nee dat is wannabe :thumbs:

19. SmartieZ

SmartieZ Guest

Haha ja maar nu het volgende probleem:

'wie was er eerder'.

Ik bezit deze naam trouwens sinds de launch van xbox 1 hé ..

20. Revenge

Revenge Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat speelde je dan op je Xbox 1? had je toen ook een clan?

Deel Deze Pagina