1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ic3 Cold = recruiting 1/8 best dutch clan!! GoW

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Micro ic3, 21 feb 2007.

1. SmartieZ

SmartieZ Guest

Neupe.. Ik was II Smartie II of smartie010 ..

Ik speelde alleen GTA, Def Jam en Rainbow 6 Black Arrow, en speelde enkel en alleen voor de fun.

2. samuraYpizzacat

samuraYpizzacat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat dat doe je nog steeds toch, het is toch niet zo dat je een of andere succesvolle clan runt toch? Pff dat zou wat zijn eh....wie zou daar nou in willen ^^xD!

3. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Dat Smartie dat zegt oke, gewoon lekker sarcasme ( er is idd DtS Nemesis, geen Smartie want die zou ik er persoonlijk uit laten knikkeren )

Maar wtf kerel weet jij daar nou vanaf, komt niet praten, of wil je goed voetje halen bij SmartieZ ofzo.

Wat is er wannabe aan dat iemand als naam Nemesis neemt, omdat er misschien nog 20 andere mensen over de hele wereld zich Nemesis noemen, mag jij je dan niet meer zo noemen. Zover ik weet heeft qG Nemesis niet het alleenrecht op die naam dus iedereen mag zich zo noemen, denk je dat hij de 1e was die zich op Xbox Live Nemesis noemde, zeker niet, maakt het hem dan tot een 'wannabe'?
    En dit geld voor alle namen dit is gewoon ff voorbeeldje

Dus Zeester kom niet praten man:lol:

Laatst bewerkt: 7 apr 2007
  4. JeePee

JeePee Guest

20 maar? Op dit forum alleen al zitten er 6 :+

5. SNiPzhots

SNiPzhots Guest

ey ik word beetje pissig door die smartie goozer je neemt het te serieus je bent 15 ga knikkeren ofzo ik ben klaar met die qG rotzooi 1 op 1 pak ik jullie allemaal en me team ook. later_0/

6. Hahaha :lol: Ga knikkeren die is vet :D

Laatst bewerkt door een moderator: 7 apr 2007
  7. SNiPzhots

SNiPzhots Guest

Als we het over team hebben, het was 3v3 en marxman speelden met ons mee. Dit zou een stuk beter gegaan zijn met rovah. En experienz wat nou als we jullie verslaan he wat dan ? we zullen wel zien idd

8. EXp3r1EnZ

EXp3r1EnZ fLaUp3Rd

Leuk Bevonden:
    0
    Dan heb je verloren met 3-0. En wat nog lulliger was, je speelde 2 matches met RIP Shockerr en jij en Locustgod,.. en de laatste match alleen met RIP, en krijgt kS the loss... lkkr bezig..

Gr. EXp

9. SmartieZ

SmartieZ Guest

Iemand is hier gefrustreerd.

10. Farmir

Farmir VIP User

Leuk Bevonden:
    0
    Als je de frustatie kwijt wil kom dan bij dr. Alpha op bezoek.

Hij is een ervaren psycholoog die met alle game & clan problemen raad weet. Hij heeft een HBO universitaire opleiding gevolgd aan de universiteit van Derkaderkastan.

Bel dus nu naar: 0900 - Alpha 12.60 cent per minuut.

11. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Vriend is tog een geintje dus ik weet nie wat jij stoer komt doen :lol: je bent een lachertje.

12. Farmir

Farmir VIP User

Leuk Bevonden:
    0
    veradner je gamertag es het is nog steeds AK47:p

13. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, we nemen het idd serieus, maar ik denk dat dat komt door het feit dat we aardig bekend zijn (Met CoD3 nog veel meer) en met onze site en sponsors zijn we ook aardig serieus bezig :thumbs:. Smartie is trouwens 17, bijna 18, terwijl jij je geboortedatum niet eens invult hier, maar dat terzijde.

Jij bent ook weer zo'n kansloos iemand met z'n 1op1, dat is voor tjappies; campen4life :):. En als je denkt dat het ons ook maar iets boeit dat je klaar met ons bent heb je het een beetje heel er mis. En met je team? Ons team speelde die ene keer slecht, daarna wonnen we dik EN LocustGod zit nu bij ons (Wat ons team compleet maakt), dus kom maar op met je 'team' zou ik zeggen. :lol:

@Farmir: Hier op XboxWorld zeker? Want op Live is hij al lang veranderd.

14. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Ik lig in een deuk|:-

15. Inf1nity

Inf1nity Guest

What the fuck kom jij nouweer prate vriend. Je heb me in geen fokking jaren zien spelen, en als je het ff wilt weten, Ic3 ging 2x dood door bepaalde spelers die geen skill hadde, en dat was niet ik, dat was oa. JIJ.
    En daarbij komt dat t kk laag is om mij achter mijn rug om als slecht te bestempele

Ga is deaud?

Laatst bewerkt door een moderator: 7 apr 2007
  16. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Daar weet jij niks van gast,

Ik had skills tijdens het toernooi en daarna speelde ik het nog maar een half uurtje per dag....en dan speel je niet echt in. Clan matches deed ik ook weinig.

Het spel boeit me niet meer en ik speel het ook niet meer

17. Farmir

Farmir VIP User

Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo gaan we arogant doen je doet net of jij de leider van ic3 was en nano een member.. ga toch fietsen man...

18. Micro ic3

Micro ic3 Ic3 Cold Leader

Leuk Bevonden:
    0
    Eff Normaal Iedereen Ga zeiken op een ander topic ofzo........ te irritant gewoon

19. Farmir

Farmir VIP User

Leuk Bevonden:
    0
    jep

20. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    xInf1nitYx wees blij dat je eerst bij Ic3 ging anders had je nu ook geen contacten met RiP en RiP AbysS dus niet zeiken !!! _0/
    En logisch eh dat je slechter wordt als je alleen mr met school bezig bent ik ga niet zoals jou 4 uur per dag gamen....

Veels te mooi weer:D K ga nu mooi feesten en bier zuipen met LuNaTiC Ic3

Deel Deze Pagina