1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ic3 Cold = recruiting 1/8 best dutch clan!! GoW

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Micro ic3, 21 feb 2007.

1. SmartieZ

SmartieZ Guest

PC ? 360 ?

2. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb eig3nlijk geen flauw idee wel is cker dat we halo3 gaan spelen en een aantal leden gaan Unreal Tournament kopen

Alleen ik ga ook cker weten Tiberium wars voor de 360 kopen! reden: Pc is te sloom & laptop wil ik hetniet op gaan zetten Later

3. Waarom krijg ik geen reactie op mijn aanvragingen van de matches? Volgens mij zijn jullie gewoon pussies.. Die Carbon Ic3 accepteert ook helemaal niks als ik hem wat stuur ofzo, en toen ie laatst toevallig indezelfde game kwam als ik en ik begon tegen hem te praten ging ie meteen weg.

4. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb geen flauw idee eiig ik heb trouwens geen message van jou gehad over die match dus ik zou het niet wete hoor

5. Ik heb hier op de forums gepost sukkel en je hebt er ook op gereageerd, je zei dat je zou kijken wat je kon doen

6. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer wilde je tegen ze spelen dan Connect? Met ZyX13 en Hackworth ofzo?

7. Nee ik wilde een 1op1 tegen Carbon Ic3, en een 2op2 tegen Lunatic en Nano omdat die grote mond hadden. Ze zaten te zeiken dat ik suckte en dat Lunatic Locustgod ownde en nog meer.. Die 2op2 wilde ik dus met Locustgod.

Laatst bewerkt door een moderator: 12 mrt 2007
  8. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Jullie horen het Ic3, durven jullie het aan?
    Pak ze Robert ;)

9. Dood of de Gladiolen T J A P P I E S ;) :9

10. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Je mag geen scheldwoorden meer gebruiken Robert... anders wordt je van XBW gebanned maar goed ik heb nog geen reactie vanMiCr0 gehad duss en jij hebt ook een 360 dus je hoeft niet alles via mij te doen ;)

verder wou je tegen Negativ & LuNaTiC dat verbeterde je laatst zelf en ik heb ook zelf nog gezegd dat LocustGod LuNaTiC ownde met 1vs1

Laatst bewerkt: 12 mrt 2007
  11. Nee Nano en Lunatic, ik heb nog nooit met Negativ gespeeld.

12. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    HAHA ja daar kwam je vanmiddag achter eh toen je me mute

13. ViperMike

ViperMike Guest

Waarom wil je in godsnaam 1 op 1 in dit spel. Ten eerste is het zowiezo niet eerlijk omdat 1 iemand de host is(wint waarschijnelijk altijd)
    En het draait er dan alleenmaar om de wapens, tegen een sniper of boomer sta je al gou machteloos met een shotgun als dat persoon een beetje met het wapen overweg kan.

14. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    indd k snap het ook eigenlijk niet en ik ga sowieso niet tegen iemand die me heeft gemute en me de hele tijd uit loopt te zeiken..

15. Als je van me wint, unmute ik je en mag je me uitlachen op de forums. Dat je tegen niemand gaat die je loopt uit te zeiken is gewoon een ... smoesje, je bent een pussy, overduidelijk.

16. Revenge

Revenge Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De hele ruzie begon toen ik Locust god game joinde en toen zij ik hoi tegen Locust en hij zei hoi terug. En Later zij jij dingen over Ic3 en vervolgens zeg jij dat je Ic3 helemaal gaat ownen en zat ook een beetje te schelden tegen mij en je had over andere clan-leden van Ic3 Van zulke gastjes zoals jij kunnen zich niet inhouden en maar toch gaan schelden. Daar krijg ik de pest van en in die laatste game werd ik Ge-invite door pine. En toen zij jij CarboN Ic3? sukkel en toen werd ik direct eruit gekickt later kreeg ik een message dat jij een 2v2 wilt doen maar ik was bezig met een toernooi en heb je ge-Blocked.

@Nano ik heb liever Unreal en Tiberian dat gaan we wel op de 360 doen.

17. Mooi geblaat allemaal maar 't komt eropneer dat jullie pussies met een grote bek zijn ;) Ik heb ook een grote bek.. maar ik ben geen pussy ;)

18. Farmir

Farmir VIP User

Leuk Bevonden:
    0
    wat kunnen jullie mierenneuken.....

Lekker zeuren...

vecht dit maar eregens anders uit we zijn in een Ic3 Cold Recruting TOPIc stuur elkaar maar pm's

Ik weet Ic3 heeft slechte reputatie maar jullie proberen ons ook kapot te maken met ow zij schelden zij dit dat dit...

19. ViperMike

ViperMike Guest

Waarom zou je een pussy moeten zijn in een game. Het is gvd een spel, waarom zou je jezelf moeten bewijzen in een spelletje. Stel je wint van hem, wat dan? Kun je lekker opscheppen dat je gewonne hebt? Als iemand je echt voor je neus zou uitschelde voor mongool zou ik zeggen ja, maar op een spelletje. Ik heb mijn headset voort weggegooid, is tog kapot en het enige wat je mensen hoort zeggen is "ik own jou".

20. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    thnx CarboN, Alpha, D4rkcore :b:

ik zat trouwens net in en lobby met The Suprophecy en hij heeft belooft niet meer te zeuren tegen Ic3....

Deel Deze Pagina