em, ik weet zijn oude gamertag ook niet.. niet dat het belangrijk is je komt hem snel genoeg te kennen ;-)
Wie zijn er allemaal weggegaan?!? Edit: Lol ik zie het al in de andere topic.... Nou wij recruten nog dus... Ik ben heel lief en speel bijna nooit serieus in een player match dus niet denken dat ik een noob ben he Wie wil nou eigenlijk niet bij SeXy Pine in het team?!?
Iedereen is weg Ik zit bij QFP LuNaTiC wil bij Kill Snitchers Micr0 heeft nog geen clanoverwogen ( zegt hij ) CarboN wil try-out bij QFP xInf1nitY weet ik niet en de 360 van Negativ is kapot --------------
he he ik probeer nu ook bij kill snitchers en als het niet lukt wil ik wel bij jouw pine \o/ : maar micro ik snap jouw egt niet
naah dan kom ik neit hoor want micro dat laat ons gewoon zitten sorry hoor dan kom ik wel bij jouw pine \o/
als je in een totaal onbekende clan komt tenminste voor mij dan kom je er ook niet zo makkelijk tussen. daarom wou ik eerst naar KS das best kelin 4 of 5 memebrs en nu wil ik naar pinetje toe want das 3 ofzo