Micro en Lunatic krijgen een try out, daarna kijk ik wel weer verder. Heb dus geen interesse Alpha. Sorry.
Ik hoorde net van QFP Unt0uched dat micro weer overnieuw begind met ic3 ofzo heel vaag maarja hij is dus nu al uit QFP.
2de keus Moeten we ff try-out doen, ik voeg je toe spelen we ff een tijdje. Lol iedereen populair behalve wij, maakt natuurlijk niks uit want als het toernooi begint laten we zien wie populair hoort te zijn Vind het wel leuk als de "Underdog". Vorige toernooi ook al alleen toen op een kut manier uitgeschakeld terwijl we ckr kans hadden op finale plek.
Locustgod deed niet met ons mee, Line-up was TheSuprodigY, Pine NL, XtrXander, DarkSpinhx/Plukie. Spinhx ownde ckr met zijn chainsaw, hij ging ook compleet zijn eigen weg
hahah idd, fakking irritant , maar ik was wel vet boos dat we toch nog verloren hadden, komt allemaal omdat jij een half uur pauze moest
Pine we weten allemaal dat jij 0 skillz hebt en dat sander en prodigy 300x beter zijn dan jij en dat jullie alleen maar winnen door hun _0/
Hmm ok. Maar ik ben dat soort posts een beetje zat. De ene keer is het wel serieus de andere keer een geintje. Ik unban hem (heeft hij aan jou te danken), maar hij moet wel op z'n posts gaan letten, anders krijgt hij alsnog een ban.
Die Connect wil op elke discussie z'n plasje doen. @ Clanhoppers : Jullie zijn welkom bij Pine,XtrXander,Suprodigy