Ic3 | Ic3 Cold

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door NanoZ, 3 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Haha,

Wij hadden ook LoL Elkaar teamkillen bij Tyro Station & elkaar Down laten liggen als de tegenstander iemand down schoot pas toen het 4-4 stond gingen we weer normaal spelen:+

Laatst bewerkt: 10 mei 2007
  2. iT heatshot

iT heatshot Guest

Beste lezers,

Even tussen door jongens. Omdat Gears of War ook in nederland veel word gespeeld komen der steeds meer LAN-party`s. Enjoy gaming geeft er 20 mei een en jullie zijn allemaal meer dan welkom!!! Ik ben naar de eerste LAN party gegaan van argaming en ik vond het zeer geslaagd idee lekker in het zonnetje met wat drinken met je clan gamen en oefenen voor de grote finale.

Op 20 mei word er een gears of war toernooi gehouden in NB te veghel. De eerste LAN van enjoygaming stores was echt super relaxt en deze word nog veel leuker en georganiseerder. Als jij op een zondag 20 mei niks te doen heb en je wilt met je clan 400 euro binnenhalen schrijf je dan in op www.argaming.nl.

1ste plaats- 400 euro
    2de plaats- 200 euro

Ik hoor het wel anders kan je me natuurlijk toevoegen op XBOXLIVE, qG I evil b u u of de organiseerder van dit Toernooi

groetjes Danny

3. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Dus je hebt het ook hier neergezet:+ Mr van de Engh..

4. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    Stoer

5. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Wat is je probleem kneus!

6. Farmir

Farmir VIP User

Leuk Bevonden:
    0
    Meneer moet ook zijn mening kwijt doe dat dan niet op zo'n manier laat iedereen lol hebben en niet zoals qG het beroep er van maken waar niks meer draait om de lol alleen om het winnen.
    Leuke Reactie

7. SmartieZ

SmartieZ Guest

Haha wat wil je anders dat Nemesis zegt op zo'n stoere post 'Elkaar teamkillen bij Tyro Station & elkaar Down laten liggen als de tegenstander iemand down schoot pas toen het 4-4 stond gingen we weer normaal spelen', en dan zegt Nano het nog alsof hij er bijna opgewonden van wordt.

8. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Helemaal niks

9. Farmir

Farmir VIP User

Leuk Bevonden:
    0
    Geef pas ene oordeel als je er zelf bij was of het hele verhaal kent hoevele lol wij/zij wle niet haddne :p

STOER hoor qG!

10. Inf1nity

Inf1nity Guest

Gaan we weeeeeeeeeeeeeer|:-

11. VassiliZaitsev0

VassiliZaitsev0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    chilll jongens

12. Nano dit is inderdaad echt megastoer zoals Nemesis al zei. We weten allemaal dat jullie echt goed zijn en dat Royal helemaal niks is vergeleken bij jullie!

_O_ _O_ IC3 COLD, BEST TEAM IN EUROPE, STEP UP OR STEP ASIDE _O_ _O_

13. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Dikke Gebrilde Nerd Je hoeft niet te reageren,

Flames of Eternity #1 of Consolegaming Durft alleen tegen slechte clans alleen omdat we 36 Wars hebben gewonnen( wat al een slecht argument is ) Zijn ze bang. Komt ze met excuses zoals: "We haven't got the best team online" & "i'm sorry We have an other match".

Laatst bewerkt: 13 mei 2007
  14. iT heatshot

iT heatshot Guest

nemesis jou grote *** op verschillende topics irriteerd me mateloos . Houd gewoon je smoel als je niks goed te zeggen heb man kom op laat ze met rust jij moet weer met je lompe acties deze clanpage vertyfen, zal ik heel qG fokken door uit de clan te gaan door jou ofzo ? Beperk je gewoon tot de topic van qG met die andere ``aardige gozer`` just1ce`` ik heb niets meer hierover te zeggen schaam je

15. iT heatshot

iT heatshot Guest

robert man, moeten ze dan zeggen dat ze slechtste uit europa zijn ofzo :9 laat het gewoon weetje iedereen vind zichzelf goed :) goed teken tog

16. Heb je gelijk in, alleen een beetje lomp dat Nano hier even komt lopen opscheppen dat ze elkaar down liepen te schieten tijdens een clanmatch (omdat ze zoveel beter waren..). Maarja peace :)

17. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Dat is zo niet het geval Robert,

Ik ken ROYAL heel goed we spelen elke dag samen Quake
    Laat mij nou maar zeggen wat ik wil zeggen en jij wat jij wil maar niet in dit Topic ;)

18. Ja deze topic is echt jouw eigendom, jouw territorium. Als ik hier kom praten krijg ik zeker klappen.
    Lol ga je nou de uitslagen van je clanmatches in je sig doen, wajoow echt stoer ben jij opscheppen met je resultaten.
    Maarja reageer hier maar niet meerop, dan kom ik wsl ook niet meer stoer praten in jouw topic! Peace...........

19. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    en toch ga ik hier op reageren...
    Moet je altijd naar dit topic gaAn en kijken of NaNo weer post!! en daar kritiek op geven? heeft het iets te maken met dat iedereen je op Live een Kneus vind ??

20. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Moet je poepen Nano? Je post al een tijdje alsof je iets dwars zit man ;)

Nee maar even serieus, ik las het even door (ja heb vandaag idd tijd teveel) en zie aan je laatste paar post dat je het echt niet slecht voor hebt met ROYAL. Maar de post over teamkillen kwam een beetje over van:
    "We speelden gewoon een beetje met ze, we zijn toch véélste goed voor ze".

Nemesis en Rbert nemen het voor ROYAL op omdat je zo niet met andere clans omgaat. Maar fock it.

Volgende week wil ik wel een clanmatch tegen jullie spelen, mag je Robert met kogels gaan bestoken inplaats van met woorden.

P'z

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina