1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ic3 | Ic3 Cold

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door NanoZ, 3 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Voor de 3887218379128ste keer, je ping is niet 0. Of moet JeePee z'n verhaal nog een keer komen vertellen over de WCG :9 :D

2. SmartieZ

SmartieZ Guest

Je ping is inderdaad geen 0, excuses. Het is echter wel verwaarloosbaar dus komen we weer op 0 uit.

3. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    WTF,,, waar zie jij mij een clan afbekken.....??
    Sorry maar de meeste mensen weten wel dat ik zo helemaal niet ben... Ik vraag gewoon vragen (das wel logish op zich :)) en bedoel er verder niks mee ik was gewoon benieuwd omdat ik er toendertijd over had gelezen. Maar had nu geen idee of het ook daadwerkelijk zo was. Dus sorry als ik bot over kwam of er iemand mee heb beledigt... Maar kan me niet voorstellen dat ik zo overkwam op ic3...

Bek eC maar af succes ermee. Kan er niet wakker van liggen. Ik zie trouwens niet echt waar we worden afgebekt maar ik zal nog ff wat beter zoeken.
    (jou zin kan trouwens anders over komen, a) je hebt het tegen mij b) je hebt het tegen mensen die in clans zitten in het algemeen)

Laatst bewerkt: 14 jun 2007
  4. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    c) Je probeert de wijste te spelen in een discussie waar je niets mee te maken hebt.

5. SmartieZ

SmartieZ Guest

Hah is algemeen bekend met Avia, maargoed laten we hem maar ff z'n zegje doen zijn we daar ookweer vanaf.

6. eVe FuSionZ

eVe FuSionZ Guest

d) het is maar een spelletje.. zoek een leven mensen ga erom vechten
    :thumbs:

laten we elkaar eens succes wensen.
    Hierbij succes:9

enn ik ben god niet en geen peace-man maar dit wordt te kinderachtig:cool:

7. 12eaper

12eaper I see no Changes

Leuk Bevonden:
    0
    the higher your postcount, the bigger your e-penis.

8. Inf1nity

Inf1nity Guest

Aangezien ik momenteel geen live meer heb, kan iemand mij ff up-to-date houwe? is lancer nu beter dan shotty op close range?

En wat the fuck zitte er trouwens weer voor spek-en-bonen teams bij? De tuinschepjes? Gamers van tegenwoordig? Ga is ff gouw naar mamma toe....

Laatst bewerkt door een moderator: 14 jun 2007
  9. eVe FuSionZ

eVe FuSionZ Guest

welke clan zit jij nu??

Lancer is sterker.. geen wapenslideglitches..

10. Toomzor

Toomzor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gamers van Tegenwoordig is:

inT WannaB
    Suprodigy
    Xtrxander
    enneh...nog 1 ;)

Tuinschepjes ken ik niet 8)

11. eVe FuSionZ

eVe FuSionZ Guest

ik denk eVe eXtreme

12. Inf1nity

Inf1nity Guest

Ik zal je vertellen waarin ik zit: nergens in :9 Gestopt met GoW pro gaming, als je t zo kan noemen. Ik zoek wel een vet team voor Halo 3, maar weet nog niet welke (zou leuk zijn als Ic3 halo 3 ging spelen :) )

13. Farmir

Farmir VIP User

Leuk Bevonden:
    0
    Ik probeer alleen zo de mensen te waarschuwen dat er niet weer zo'n hopeloze discussie komt...
    B is het goed antwoord en C hoezo gaat het mij nisk aan dan gaat het ook niemand wat aan...En smartiez.. dit is wat ik bedoel... (wat jij nu zegt) maargoed ik houd me bek wel weer...
    En hopelijk de rest ook...

Laatst bewerkt: 17 jun 2007
  14. eVe FuSionZ

eVe FuSionZ Guest

ben je goed in halo3? Wij hebbe al een goed team samengesteld maar zijn nog lang niet compleet..

maar we zien wel.. heb je halo 2 gespeeld en in welke clan?

15. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Kom niet praten want De Gamers Van Tegenwoordig ownd jou. Wie met mij tart krijgt focking terror.

16. eVe FuSionZ

eVe FuSionZ Guest

stuur mij ook maar eens wat terror, ben benieuwd of die muziek veranderd is;)

17. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    dat is een gruwelijke uitspraak van Jaap uit de gouden kooi. Zijn Terror = prullenbakken leeggooien in bedden, kotsen in iemand zijn bed er doorheen rollen en dan over iemand uitwapperen :9

18. eVe FuSionZ

eVe FuSionZ Guest

lol.. maar paas effe die mp3's:lol:

19. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Welke ken je allemaal al?
    Voeg me toe op msn: masternick4@hotmail.com

20. eVe FuSionZ

eVe FuSionZ Guest

Topicstatus: