1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ic3 | Ic3 Cold

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door NanoZ, 3 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Revenge

    Revenge Active Member

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou Nou Ic3 weer aan de ondergang.......
     
  2. ViperMike

    ViperMike Guest

    Ja, rare gozer. Ik snap zowiezo nie waarom mense zo een probleem maken over een spel. Wat boeit het als je slecht bent, de beste spelers zijn vaak de mensen met geen leven......ben er maar trots op. Ik speel het voor me lol, heb nog nooit meegedaan aan een tournooi en zal het ook nooit doen ook niet.
     
  3. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier maak ik even een opmerking over. Want dit is niet echt waar. Zo`n toernooi spelen is echt een ongeloofelijke kick. En het was echt super gezellig. De sfeer was fantastisch en mede door zo`n toernooi heb je een veel beter beeld met wie je nou eigenlijk gamed. Je moet kijken naar het totaalplaatje en ik vond het echt een fantastische ervaring.

    Ik sta er volgend jaar weer hopelijk bij een leuke game. En als ik me hand breek dan ga ik er alsnog heen gewoon omdat het super strak is. :)
     
  4. Priest

    Priest Just Live Your Life.

    Berichten:
    1.042
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een statement Ic3 stopt pGh team neemt Ic3 over wtf?
     
  5. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij gaan er 2 spelers van Ic3 weg, en 2 spelers van pGh komen erbij. Als het goed is?
     
  6. samuraYpizzacat

    samuraYpizzacat Active Member

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow man wat is hier gaaaande, eigenlijk hadden we het wel kunnen voorspellen. De clans die niet naar de finale gaan vallen uit elkaar omdat er toch niks meer is om voor te strijden..
     
  7. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    De clans veranderen in aantal clans, tuurlijk gaan er clans kappot maar lang niet allemaal. :)
     
  8. axiK

    axiK Guest

    het verdelen van clans is alleen maar goed, zo houd je het gezellig.
     
  9. SunriZe

    SunriZe Active Member

    Berichten:
    586
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar wij houden het gezellig zonder te verdelen :9
     
  10. tjeerd4789

    tjeerd4789 Active Member

    Berichten:
    689
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze reactie slaat nergens op net of jullie (qG) de enigste zijn die het gezellig houden zonder dood te gaan.
     
  11. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    Ic3 ging stoppen En ineens wilde Locustgod bij Ic3. Ik en NeCr1s hadden sowieso geen zin meer in clannen en stopten er toch mee.

    Three kings zit niet bij Ic3. Alleen Locust. Ik weet niet wat Robin gaat doen.

    Je kon het wel voorspellen indd. LoucstGod wilde naar mijn weten gewoon weg bij pG en naar Ic3 om daar nog een aantal maanden fultime GoW te spelen
     
  12. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoorde anders van babyking dat: locustgod, three kings en babyking nu zaten bij ic3.
     
  13. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoals altijd is hier het 1 en ander gigantisch opgeblazen.

    Ik zal proberen wat dingen op te helderen maar kan daarentegen weer niet teveel zeggen omdat ik eerst nog met veel mensen moet praten. 1 daarvan is Mike. Wel zal ik even een paar feitjes reppen:
    • Ic3 stopte na het WCG, Lunatic en Microz wilden door
    • Na het WCG zijn er binnen Beta wat twijfels uitgesproken over de toekomst
    • Locustgod wilde samen met Lunatic en Microz gaan spelen, maar wilde niet met mij breken
    • Ik heb met Microz en Lunatic gesproken en wat voorzichtige afspraken voor de toekomst gemaakt

    Het is de bedoeling voor de komende maand een sterk LAN-team op te zetten en doormiddel van sponsorgelden grote Lan-toernooien af te gaan. De spelers die op dit moment in aanmerking komen zijn:
    • Lunatic Ic3
    • Microz Ic3
    • Locustgod Ic3
    • King of Ic3 (ik)
    • BabyKing Ic3 als 5e man

    Hoe dit allemaal verder gaat zullen we binnenkort gaan zien. Ik moet nog met NamedWarrior praten + moet ik kijken of dit alles binnen de pG organisatie kan blijven omdat Mike en ik een goede samenwerking hebben. Wait and see...
     
  14. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    Het is je in ieder geval gegunt;)
     
  15. axiK

    axiK Guest

    Neem dan die 2 spelers in pGh zou ik zeggen, want wat je nu wilt is een Ic3 team onder sponsoring van pG?
     
  16. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    Haha Ja indd zoiets zou ik ook doen...
    Aan de andere hand is Ic3 een vettere tag
     
  17. axiK

    axiK Guest

    pG is idd niks, beetje na-aap van qG. Ik zou idd met Ic3 onder MaUp3rd z'n begeleiding gaan. Lijkt me het verstandigste.
     
  18. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Op verzoek van TS gesloten.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina