1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ic3 | Ic3 Cold

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door NanoZ, 3 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Daag me maar alvast uit dan op cG ;)

Over ROYAL zo bedoelde ik het niet....
    Tijdens die laatste map viel een 4e speler van hun weg waardoor wij 3 rondes gingen wachten en elkaar team killen en ROYAL genoot daar ook van en hielp daarin mee.. en dat was LOL

2. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje heeft Ic3 precies dezelfde spelers als voorheen?

3. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ja + TuEaNaA Ic3 ( xHLHx Dutch 7up )

4. Ja een van mijn hobby's is op Nano Ic3 reageren omdat... Zeker niet iedereen op Live vindt mij een kneus, de meesten met hersenen vinden hetzelfde als ik alleen zitten ze niet op dit forum of posten ze het niet omdat ze "vrienden" willen houden.

5. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Of omdat ze gothic zijn.

6. Inf1nity

Inf1nity Guest

Vergeet je me alweer stuk stront :9

7. Sandertje

Sandertje Achievements

Leuk Bevonden:
    0
    Robert de slimste, je moet al helemaal slim zijn om deze naam te verzinnen
    G O C II G O D. Hoe komt ie er op wat een geniale naam. Pronounce cock god

Laatst bewerkt: 14 mei 2007
  8. Sander tief jij anders ff op, of zal ik weer eens een verhaal beginnen over jouw EEUWIGE WHINE --> iedereen die Sander kent weet wel waar ik het over heb denk ik.

9. Sandertje

Sandertje Achievements

Leuk Bevonden:
    0
    Jammer he dat je nooit het niveau van aridity,experienz,majin etc. zult halen.
    Of dat van microz of lunatic. Dan ga je lekker schreeuwen toch.
    Laat mij maar lekker whinen dan.

10. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Chill, of wil je nog een Ban:)

11. @Sander
    Velen weten en zullen zeggen dat ik zeker op hoog niveauspeel. Behalve de noobs zoals jij die eeuwig lopen te whinen als ik bijv. met een active reload sniper rondlop. Of bijv. als ik je een dikke headshot geef, dan is het altijd "lucky". Oja of als ik je met m'n shotgun kill, dan klopt het nooit en had jij mij natuurlijk al 300x volgepompt.

@Nano
    Als ik nu een ban zou krijgen, zouden jullie er ook een moeten krijgen. Jullie lokken wel het een en ander uit en praten net zo "agressief" als ik ;)

Laatst bewerkt door een moderator: 14 mei 2007
  12. Sandertje

Sandertje Achievements

Leuk Bevonden:
    0
    Is dan wel vervelend dat je van deze noob verloren hebt als pro.
    Ach en iedereen klaagt weleens en teased de tegenstander.
    En natuurlijk mag Robert hier vanalles uitkraaien op het forum, maar kritiek daar kan die niet zo goed tegen.

13. Heb een tijdje terug met eC I RiChY een double van je verloren ja. Communicatie tussen RiChY en mij verliep niet echt goed, plus ik speelde idd niet erg top die dag. Jij en Mitchell zijn zeker goed, alleen iedereen heeft ook wel eens een slechte dag toch? Jij ook, je bent 3-0 vernederd door Ic3 namelijk. (Die uitslag van die double was trouwens 3-2 voor hun, RiChY en ik gaven toen een 2-0 voorsprong uit handen) Ik zal er maar niet verder op ingaan wat er toen gebeurde. Ik doe die double graag nog eens over, maar dan met een van m'n "echte" clanmaten/vrienden: NamedWarrior, Three Kings of Locustgod ;) Ik geef je 1% dat je wint, nou vooruit 15% als Mitchell z'n blind fire sniper headshots lukken :D

Laatst bewerkt door een moderator: 14 mei 2007
  14. Sandertje

Sandertje Achievements

Leuk Bevonden:
    0
    Het is goed Robert. Alleen we spelen geen Bugs of War meer. Hebben er niet zoveel zin meer in. Ik zie je wel bij Shadowrun, Halo3, Unreal

15. Sander, de meester van de Sniper neemt afscheid van BUGS OF WAR. Sander we zullen je masterlijke headshots allemaal missen :'-( _0/

16. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Hoezo voor ROYAL opnemen als je niet weet wat er precies aan de hand is en je niet weet dat de "relatie" tussen nano, micro en ROYAL gewoon goed is. We spelen de laatste tijd altijd Quake4 gezellig met elkaar zonder gewhine zoals bij GoW ofzo. gewoon chill, relaxt maar wel met de instelling om te winnen.

17. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Cker NeCr1s Ic3 heeft Quake nu op kunnen we 4v4 doen :b:

18. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Ok ik kom NU! Kunnen we met Avia Toomzor Micro Nano Necris en ik 3v3 doen! Mauperd kom ook dan!

19. Spelen jullie nou echt allemaal de Quake 4 demo :eek:

20. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Doe dan mee Robert it's Fun !!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina