1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ic3

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door FuSionZ, 14 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Farmir

Farmir VIP User

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry Smart(ass)ieZ. :D

2. qusSiaGod

qusSiaGod Registered Wanker

Leuk Bevonden:
    0
    Hey NightKilla veel succes man! :b:

3. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0

ik ga ook niet lopen zeiken over wie beter is in het hele shooter-gebeuren. Waarom? omdat ik er weinig van weet. Doe jij dat dan ook please met ons. Iedereen in onze scene weet dat een 48.2 met een maserati daar onmogelijk is.

Je zegt dat hij een filmpje heeft gemaakt ja, alleen leuk dan dat er geen tijdmeter bij loopt met de demo. Verder zijn er ook een aantal mensen met de fm2 competitie hier op dit forum geweest die hebben zitten fotoshoppen, en waarbij we er pas later achter kwamen dat het fake was. Als je shopskills hebt is dit niet vrij moeilijk.

kepro zal vast goed kunnen rijden, en hij is vast ookwel beter dan mij (ik speeld die game nooit meer), maar ALS hij die tijd zou hebben gereden zou hij dus nu zegmaar overal makkelijk WR's moeten kunnen rijden, aangezien die tijd een seconde sneller was dan "de beste vd wereld".

gaan jullie nou maar weer ontopic, i dont care, ik wou alleen dit ff gezegd hebben. Met alle respect, maar jullie kunnen minder goed beoordelen wat wel of niet kan met zo'n racespel dan ons. ^^

(check btw in die vvv thread dat filmpje van mij. Hij rijdts dus met een langzamere auto, een seconde sneller dan dat rondje, yeah right =D)

4. qusSiaGod

qusSiaGod Registered Wanker

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is toch een Gears clan, wat lopen die VVV gasten dan over Forza 2 te praten

5. wesmaster4

wesmaster4 Making A New Clan

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn mensen die hier denken dat ze altijd maar de beste zijn van nederland en dat er nooit iemand beter als hun kan zijn=( omdat hun altijd de beste race clan van nederland zijn geweest nou ja voor mij de bekendste in ieder geval maar hij zit niet in hun clan en daarom kunnen ze er niet tegen dat iemand ietsje snellerheeft gereden als hett oude records\o/

6. wesmaster4

wesmaster4 Making A New Clan

Leuk Bevonden:
    0
    en waarom zou je nog een nieuwe gears of war clan aanmaken als er over 1 maandje halo 3 aankomt wat moet je dan met dit team je weet niet of ze goed zijn misschien zijn dat nu wel andere mensen ik merk alleen nog maar bij Quality Gaming dat hun straks wel een sterk halo 3 team zullen krijgen;)

7. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kan ik tw kepro dan uitdagen voor forza2 ná 30 augustus voor een 1 vs 1 ofzo? 2 vs 2 kan ook boeit me wienig ^^

Eerst op 30 augustu pgr3 finale spelen @ wcg dus daarna kan ik weer wat forza2 spelen.

ik geloof best datie snel is, wil dan wel eens weten wie sneller is :p

En ohja, laten we racen met de maserati op mugeloo short.

Laatst bewerkt: 20 aug 2007
  8. xCraftySlyFoX

xCraftySlyFoX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben al gequit met Forza net als een andere of paar VVV members , ( 1 maand geleden ) Nu speel ik H2 / BF : mc, maar je zou me best kunne adden voor een paar rondjes te rijden

9. FuSionZ

FuSionZ Guest

eey wes alles goed kerel..

Wanneer ga je weer xboxen?? ik heb je nogsteeds in me friendlist staan:b:

grtz Jordi aka eVe FuSionZ

10. JeePee

JeePee Guest

Even voor alle duidelijkheid: TeamVVV is geen trieste clan en als er iemand sneller is dan wij dan vinden wij dat geen enkel probleem. Het komt vrijwel dagelijks voor dat onze records worden verbroken en daar gaan we echt niet over liggen zaniken. En omdat er soms mensen sneller zijn, vragen wij ze om VVV te joinen. We gaan ze niet uitschelden of zeggen dat hun tijd niet klopt, we tonen respect en laten weten dat we geïnteresseerd zijn in die speler. Op die manier is de Nederlandse divisie versterkt door eerst Helios en later Tommert erbij te halen. Twee jongens die sneller cq. even snel waren als wij. Dat wij TW Kepro niet geloven ligt aan het vet gedrukte zinnetje in de quote. Ietsjes sneller in de racerij is vijf honderdste, misschien een tiende van een seconde. Kepro daarin tegen is 1.115 seconden sneller, en dat is niet ietstjes, maar onmogelijk veel sneller. Daar komt nog eens bij dat je hele verhaal sowieso nergens op slaat, omdat we zijn tijd niet vergelijken met een tijd van een VVV-member, maar met die van TRC gast.

Ik wil spectaten :cool: (of mee racen als dat mag O-))

Heel NL-VVV is gequit volgens mij. Andros vindt het een bout spel, Agoris is PGR3 aan het oefenen voor de WCG, FredKroket heeft tijdsgebrek, Tommert zit in de echte racerij, Apollo is op vakantie, ik heb voor 2 maanden een kapotte console, en wat Helios aan het doen is... geen idee, omdat ik niet kan zien wat z'n activities zijn :9

Maarja, we zien volgende maand wel wie sneller is. Of eerder misschien, als Kepro een wereldrecord rijdt op Mugello Short :cool:

11. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Af en toe Forza, maar leaderboards zijn naar de klote. Maar Marble FTW.

12. FuSionZ

FuSionZ Guest

Laatste keer forza in deze topic anders gaan we serieus maatregelen treffen:b:
    effe serieus wij zijn een GoW clan

13. E-lite Victoria

E-lite Victoria Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Recruiten jullie nog!?

14. FuSionZ

FuSionZ Guest

neej sorry

we hebbe nu genoeg mensen. 6 in totaal:thumbs:

15. FuSionZ

FuSionZ Guest

Hierbij is G o D l SaDiSt terug van vakantie

welkom terug:b:.

Laatst bewerkt door een moderator: 4 sep 2007
  16. FuSionZ

FuSionZ Guest

Weer wat nieuws.

G o D had het koud dus hebbe we besloten de naam weer in Ic3 te veranderen..

Ook gaan er veel veranderingen komen en gaan we werken aan nieuwe games..

Ook zullen we langzaam gaan recruiten, de rest is nog geheim...:9
    en wie weet zal er eindelijk een site komen, als het aan mij ligt wel..

Ice creamrecords bedankt voor de nieuwe 360:thumbs:

17. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Zo goed, of wil je em anders? :cool:

18. FuSionZ

FuSionZ Guest

Bedankt perfect zo.. er zal binnekort wat achterkomen

thx:b:

19. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ic3 CoLd tog??

En waarom deze naam eigenlijk??
    NeCr1s, LuNa, Micro en ik begonnen met die naam, Denk dus niet dat je de naam zo kan overnemen of wel??
    Want ook ik heet NaNo Ic3

Trouwens dat plaatje bij de begin post is lelijk man die heb ik gemaakt

20. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Bestaat die oude nog?

Ik dacht dat jullie bij elkaar hoorden.. Leg anders de boel ff uit ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina