1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] Ico & Shadow of the Colossus: The Collection

Discussie in 'Games' gestart door Zifnap, 27 aug 2011.

1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    idd het laatste punt, maar lief dat je op de andere hapt ;)

ik heb hem iig net besteld, voor 32 laat ik hem niet aan me voorbij gaan. Ben overigens ook benieuwd hoe mijn zoon hem vindt!

2. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.440
    Ico is gewoon Kevf's kindje... daar moet je niet te snel aan komen. ;)

Ik zal mezelf inhouden en starten met Ico. Ik twijfel er niet aan dat het een fantastische game is, maar wat Modder-Eter zegt klinkt mij niet onbekend in de oren. Dat zou een dealbreaker voor me kunnen worden.

3. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Blijkt dat er 2 custom hoesen erbij komen, zodat je de inlay kan veranderen naar het spel wat je speelt.

Vette shit!

4. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.440
    Er zitten ook twee thema's voor de crossbar bij de game, ook leuk.

5. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Volgens mij is de inlay gewoon aan 2 kanten bedrukt. Als je de andere hoes wilt moet je dus gewoon het blaadje even omdraaien.

Deze collectie al een tijdje geleden besteld. Alleen voor Shadow of the Colossus. Ik weet niets van ICO, maar die lijkt me wat minder. Dat komt ook naar voren in de review. Shadow is meer een spel van deze tijd.

6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ico uitgespeeld en SotC niet, nuff said -_-

ok dat had echter als reden dat ik tijdens het spelen van SotC hoorde dat er een HD remake uitkwam :+

Maar serieus, Ico heeft echt een fantastische sfeer. Als je de lege en mysterieuze sfeer van Legacy of Kain kan waarderen dan ben je ook goed af met Ico.

En idd Ico is voor mij echt een bijzonder spel ;)

7. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Bij mij is het net andersom :+. Ico vond ik ook niet zo geslaagd door de combat me helemaal niet trok. Met de remake krijgt de game zeker en vast wel een herkansing (zou dom zijn om hem nu nog terug in m'n PS2 te steken).

8. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.440
  9. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Jammer dat ik geen Full HD tv heb :+, want Ico is de eerste game die imo echt beter lijkt in 1080p dan 720p. Of ik moet hem op de emulator spelen op m'n Full HD monitor :+ (in sommige gevallen nog altijd beter beeld dan de 720p imo).

10. Sato

Sato Sato NL

Leuk Bevonden:
    0
    HDMI <-> DVI kabel tussen je PS3 en Full HD monitor en gaan. (Als je monitor niet al gewoon een HDMI aansluiting heeft.)

11. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.440
    ICO ziet er ook prima uit op 720p of 1080i. Ik zou je er niet te druk over maken.

12. Nonsubsisto

Nonsubsisto Thieves in the Night

Leuk Bevonden:
    0
    ... Hoeveel dit ook gaat kosten, ik ga hem zeker kopen. Wat een fucking vette games zijn dit toch, damn.

13. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    M'n monitor heeft geen HDMI aansluiting en zelfs dan nog, het is gewoon relaxter op m'n tv. En wat hier onder staat.

Daarom ook de ":+". Maak me er echt niet druk omdat er eens één game daadwerkelijk native 1080p gerenderd wordt én er ook nog eens duidelijk beter er uitziet dan op 720p.

14. Sato

Sato Sato NL

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zeer zeker.
    Gaf je enkel de technische mogenlijkheden. (HDMI naar DVI kabel, HDMI in de PS3 en DVI in de monitor, Hoop gekloot maar het zou wel moeten werken.)
    Heb zelf in het verleden een tijdje op een computer monitor gegamed met de Xbox360, Nu ik een Plasma tv heb staan zou ik daar nooit meer naar terug willen.

Niet dat ik nog veel game de laatste tijd, Hoop dat Ico&Shadow daar verandering in kunnen brengen. Ben wel toe aan iets nieuws. (Als in, Iets anders dan de dertien in een dozijn shooters en racegames.)

15. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Deze week is het zover! \o/

Kan niet wachten. Heb SotC nooit uit kunnen spelen, aangezien de PS2 niet van mij was. Voor de kenners:

Ben tot aan het monster in het meer gekomen, ik denk de 5e of 6e.

16. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ik heb SotC niet uitgespeeld omdat ik hoorde dat er een HD versie zou uitkomen. Ico wel met plezier gespeeld, maar die mag mijn zoon nu gaan doen :D

17. Silverlink

Silverlink Sage of Darkness

Leuk Bevonden:
    3
    Mijne is verzonden!!!

18. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Bij nog iemand waar dat de toegevoegde code (nog?) niet werkt?

19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    zavvi nog niet verstuurd :mad: Wel een jaar lang elke week een mailtje 'sorry dat je pre-order vertraagd is' maar als hij dan uitkomt niet versturen

20. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Zavvi ook alleen maar bestellen voor artikelen welke op voorraad zijn. Amazon.co.uk heb je hem binnen 3 dagen thuis.

Na de filmpje gezien te hebben van gamekings, wacht ik nog even .... vond met name de zin "Sommige dingen en Memories" zij beter om zo ook te behouden en in het verleden te houden.

Ik koop hem wel als die een beetje in prijs daalt. Gears 3 is toch uit :)

Laatst bewerkt: 28 sep 2011

Deel Deze Pagina