Ja bij mij ook ! misschien pas na morgen omdat hij dan officieel uit is? BTW ziet er echt super uit.. heb ze beide nog nooit gespeeld en ben met shadow of the colossus begonnen. Eerste 3 verslagen op naar de 4de
Officiƫle releasedate is gewoon vandaag. Maar ik verwacht ook dat het morgen gewoon wel gaat werken. Ik ga eerst met Ico beginnen. Heb de game al een paar jaar klaar liggen voor de PS2, maar nooit aan begonnen ook al is het een vrij korte game.
Heb hem binnuh!!!! Had hem bij consoleshop besteld. Had hem ook gepreorderd bij dimension plus maar die is helaas failliet
huh? Dimension Plus is failliet? eeuwig zonde, .. ik kwam daar in Groningen altijd in de PSX tijd :/ 1 van de eerste gamespeciaalzaken in NL en de eerste in het noorden van het land
Vandaag ook de game meegenomen. Vanavond Ico zitten spelen en even een klein stukje van Shadow of the Colossus gedaan. Beide games zien er echt prachtig uit in HD! Sta soms gewoon even stil om te genieten van de games. Blijven beide pareltjes.
Vandaag maar even besteld, morgen in huis. Ik heb een speciale band met Ico, die game was echt betoverend. SotC heb ik ook nog liggen op mijn PS2, ook een geweldige game. Deze games hebben meer sfeer in het hoesje zitten dan menig game tegenwoordig. Ik begreep dat het beeldtechnisch gezien allemaal een beetje tegenviel?
Verdomme, ik bestel voortaan dus ook nog maar bij de bekende punten, want dit slaat nergens op. Ik haat het als ik niet kan beginnen terwijl iedereen hem al heeft.
Ik ken het. Ik betaal liever -voor een game die ik ECHT wil hebben- een paar euro meer. Maar ik begrijp als mensen dat niet doen, zelf ben ik dan te gierig en moet ik het spel hebben. Dat geldt dus zeker voor deze 2 games. Ik heb de US versie van SotC op de PS2 liggen, maar mijn PS2 doet het niet meer.
totaal geen haast bij deze spellen. Tis een sp spel en heb ze daarnaast al gespeel. Had alleen wel een verzendbevestiging verwacht onderhand
Ik lees die technische problemen ook op insidegamer.nl Misschien komt het omdat ik zelf de PS2 versies nooit gehad heb maar ik stoor me er geen moment aan.. (had het niet eens door)
Gisteravond binnen gekregen. Ik had er geen last van, hoewel ik het minder mooi gedaan vind dan bijvoorbeeld Sly Racoon of God of War I & II. Maar die sfeer maakt alles goed, en het is tof om SotC te spelen zonder die verschrikkelijke framerate van de PS2 versie.