Eey xbox luitjes Ik heb ICQ net gedownload(lite) omdat ik een beetje gek word van msn...Dus nou is mijn vraag wie heeft erICQ en wil zijn nummer geven hehe....Want geen gebruikers staat ook zo raar. Mischien als de mods het goed vinden kun je dit topic gebruiken om ICQ nummers met elkaar uit te wisselen... any way mijn nummer is 213150049
Het is dat iedereen in mijn oude ICQ lijst zo stom is geweest om op msn over te stappen, daarom gebruik ik het niet meer, terwijl ICQ zo veel relaxter was
Je kan eventueel ook trillian gebruiken, moet je maar eens op google zoeken naar het programma Hiermee kan je yahoo / msn / icq lijsten in 1 lijst zetten. Het ziet er best mooi uit en je kan je oude vrienden van je msn makkeljik toevoegen!
Ik heb het gehad, maar zoals Dioga zegt stapte iedereen over op MSN dus was jijzelf (ik en jij) ook genoodzaakt dat te gaan doen. Tegenwoordig ken ik niemand meer die nog ICQ gebruikt. Best jammer, want is een heerlijk programma.
Hmm.. ICQ.. nooit echt gemogen op één of andere manier. Een vriend van mij zweert erbij, maar ik hou het toch gewoon liever op MSN en mIRC
GAIM is ook zo'n programma en biedt ondersteuning voor AIM, ICQ, MSN Messenger, Yahoo, IRC, Jabber, Gadu-Gadu en Zephyr. Downloaden
ICQ is echt alweer oud, alleen de diehards blijven steken, net als bij Counter Strike ICQ is gewoon te achterhaald, teveel reclame, te langzaam en je moet altijd bewust zijn van het programma. MSN is gewoon volledig geintergreerd. Trillian heb je natuurlijk niks aan als al je buddied msn etc gebruiken. Je krijgt geen custom icons van ze, je kunt niet met ze cammen etc etc. Waarom iets installeren als je gewoon simpeler twee programma's aan kan doen? voor de 10 MB rescourses hoef je het niet te laten. Ik heb nooit meer ICQ aan.. praat alleen via MSN.
Ik mis vooral het typgeluidje en het feit dat je letter voor letter kon zien wat de ander aan het typen was... voor de rest kan ik me niet meer voor de geest halen hoe het precies eruit zag (het is voor mij al ruim4 jaar geleden dat ik het gebruikte.
Als je msn plus installeerd kan je nog veel meer met MSN msn plus dan heb je ook plug ins dat je kan zien wat de mensen typen enzo.