Hmm, ik zou graag wat meer elementen in m'n character development willen zien zoals in GTA: San Andreas. - Trainen zodat je uiterlijke kenmerken veranderen en dus sneller rent of harder slaat. - Eten maakt je dan ook dik natuurlijk, tenzij je gezond eet. - Het 'ga-in-een-taxi-zitten-en-verdien-geld' principe vind ik ook wel leuk. Of brandweer missies, ambulance missies, weet ik veel... - Motoren en andere voertuigen zouden inderdaad wel erg leuk zijn. - Man of Vrouw spelen... Niet alleen man. - Groter... Maar ja dat zal het vanzelf wel worden. Ik bedoel, je hebt binnen een scheet de andere gangs weggewerkt... - Een ander huizen systeem, nu krijg je telkens een huis als je een gangbaas hebt uitgeschakeld. Ik wil gewoon een huiskopen, dan kan ik tenminste zelf bepalen waar dat is. Nou zoiets... Dan zou het wel dicht tegen het ultieme aan zitten voor mij dan.
Vooral andere voertuigen mis ik. Ook het leger als 6e ster lijkt me leuk. Motoren en helicopters, daar zou ik al zeer blij mee zijn. Vliegtuigen niet zo, dan vlieg je binnen een paar seconden het hele spel door. Helicopters zou zeker leuk zijn omdat je daarmee toch snel en vet kan reizen maar je niet abnormaal snel door het land vliegt. Fietsen zou ook wel leuk zijn maar geen must. Net als GTAA een uitgebreider skill systeem met wapens, muscle, fat etc.
kan je dan het leger niet achter je aan krijgen? wat mij trouwens wel leuk lijkt is dat je een snelheidsmeter in beeld hebt, waar je kan zien hoe hard je nou precies rijdt in een voertuig.
ik vond het ook wel vet in San Andreas dat je als je topspeed ree in sommige voertuigen dat het beeld gewoon een beetje vervaagde .. mag ook best bij SR en als er motors komen moet je die ook kunne pimpe
motors/fietsen/scooters boten vliegtuigen kinderen op straat hoofdpersoon die praat leger fbi en swat mogen agressiever zijn, zoals in gta grotere wereld
Nouw ik moet zeggen er rijden wel verekte veel verschillende auto's rond en de achievements zijn naar mijn mening ook aardig. Wat ik wel zou veranderen was dat als je het uitgespeeld hebt en dus de latino's weg hebt geveegd dat ze dan ook niet meer achter je aan kunnen komen als je de snatch opdrachten doet maja dat is nu eenmaal zo geprogrammeerd.
@ 360 man, je hoofdpersoon praat wel , als je de game dus nog niet uitgespeeld hebt met alle hoofdmissies, dan zal ik niets verklappen... maar ik vind het inderdaad ook wel zo dat je hoofdpersoon wat meer mag praten. - wit/groen, groen/wit, rood/wit, wit/rood, wit/paars/, paars wit etc. etc. fedora's, dan kan je die ook weer mooit matchen bij je kleding, want je hebt nu alleen zwart/wit en wit/zwart
Ben je ooit wel eens met een 5 star rating rond gaan rijden? je krijgt gewoon fokking 3 van die kamikaze fbi autos die je finaal kapot beuken. Lijkt me redelijk aggresief als je het mij vraagt.
Nu ik er zo over na denk, zou het opzich wel vet zijn, als je je eigen gang kon sturen. Serieuze strategie dus zeg maar. Dat je een squad kan vormen van 100 mannetjes en kan zeggen "neem de RedLight District over". Dat zou ik wel vet vinden.
De auto's waar je tegen racet tijdens de racing activity hebben idd neon onder hun auto. Het is geloof ik alleen niet mogelijk om neon onder je eigen auto's te maken.
WOW WTF MAN dat wist ik niet hahha ja idd kut dat je dat zelf niet kunt BAH!!!!!! nu ga ik die auto;s rippen van die achterlijke