1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Idee: "Schop een modje"-thread

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Darkwing, 8 jul 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Waarom zouden andere mensen moeten reageren? Ik bedoel, de mod (of mods onder elkaar) kunnen toch zelf wel beslissen wat er moet gebeuren met een melding. Verbied gewoon het reageren op een melding. Zo onstaat er zeker geen discussie (of eerder een ruzie) over hoe en wat.

Maar goed, beetje lullig tegenover members, maar anders nodig je problemen gewoon uit (imo).

2. Prospect

Prospect Guest

Xiroke, denk jij dat iedereen zich daar aan houd? Denk het ook niet. Daarom is het van belang dat de regels scherp doch effectief moeten zijn (lees mijn voorgaande posts) zodat alles in de hand gehouden kan worden.

3. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Jaja, ben het er ook mee eens dat de reden kort en bondig moet zijn (de thread moet toch nog doorgelezen worden), maar ik zie niet waarom mij 'idee' niet zou werken. Ik bedoel, zo moeilijk is het niet. Je post een melding als je wat te zeggen hebt en anders blijf je er weg.

4. Prospect

Prospect Guest

Ooh w8, ik las het verkeerd! (Is nog een btje vroeg..sorry)

Ja dan moet je gewoon die 2 ideeen combineren, dat werkt volgens mij!:)

5. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Leuk systeempje :D
    Alleen dat stramien is wat overdreven en komt me wat ehh.. ambtenaar-achtig over :+ Echt zo van: Vul eerst dit pak papier in en dan kijken we wel of we er wat mee doen. Gewoon link geven en een stukje tekst erbij waarom je denkt dat het topic dicht moet.

6. majidamarus

majidamarus »Sovjet Red Army«

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt wel allemaal regels gaan opstellen maar je kunt er donder op zeggen dat heel wat mensen zich daar niet aan gaan houden. Je zou het zelfs als een uitvalsbasis kunnen zien voor mensen die altijd wat te zeiken hebben over XBW. Dan gaan ze expres lopen spammen en andere users zwart maken gewoon voor de lol.
    Ik denk dat jullie beter de report button kunnen promoten i.p.v. er een thread van maken. Het wordt uiteindelijk toch zo onoverzichtelijk als het maar kan... maarja dat is mijn mening

7. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Het werkt wel alleen krijg je daar gezeik mee.

8. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    Ik denk dat het makkelijkst is om toch met een rapporteerknbop te werken en niet met een aparte thread....bij sommoge mensen schiet dat toch in het verkeerde keelgat en dan krijg je zo'n welles nietes discussie....Als je het gewoon aan kunt geven bij een mod kan hij bepalen of het echt zo is en als het een onzin melding is meteen de melder aanpakken. Mods/admin's bepalen uiteindelijk toch het beleid en moeten dit invoeren....het zijn hun normen en waarden die gelden

9. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Das een hele goeie! Dat voorkomt idd een hoop gelazer als je alleen dit soort vooraf bepaalde steekwoorden gebruikt.

Stramien is idd wat overdreven, maar dat je wel de opzet aanhoudt:

<link>
    <reden>

Waarbij je als reden dus een vaste, vooraf opgestelde reden opgeeft.

Mensen die expres gaan lopen spammen pik je er zo uit... geloof me.
    En alle off-topic posts moeten gewoon verwijderd worden; geen gezeur, alleen meldingen en reacties van mods.

10. Egamer

Egamer Je weet waarom

Leuk Bevonden:
    1
    We kunnen ook een subforum maken bij de Non-Xbox hokken, want niet altijd heeft de mod gelijk!

11. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    En het nut daarvan is?
    En waar moet het subforum over gaan?
    En wat moet er in komen?

:confused:

12. majidamarus

majidamarus »Sovjet Red Army«

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt die mensen er wel zo uitpikken natuurlijk en alle nutteloze posts verwijderen, maar dan krijg je daar ook weer een hele dagtaak aan.

13. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nauw, als er een geraporteerde post is, ben ik meestal te laat ;) , maar dat betekent wel dat iemand anders me voor is. Als je de logica ervan begrijpt. Ik vind het promotoen van de geraporteerde post functie veel efficiënter en zal voor geen onderlinge wrevel zorgen. Ik vind het een geweldig plan, versta me niet verkeerd, maar communisme is in theorie ook een mooie samenlevingsvorm. Ik geloof niet echt in utopische denkbeelden. Wat neit wil zeggen dat we het geen kans kunnen geven. Maar uiteindelijk zijn er altijd wel enkele die de boel voor iedereen verzieken.
    Ik vrees ook dat van zo'n thread wanabee mod gedrag komt...

14. Prospect

Prospect Guest

Nee hoor, dat is gewoon in het begin hard ingrijpen zodat het duidelijk is dat dat niet getollereerd word en diegene die die regels toch aan zijn laars lapt moet de consequenties maar onder ogen zien.

15. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Een heel subforum voor die paar gesloten draadjes 8):+

16. Egamer

Egamer Je weet waarom

Leuk Bevonden:
    1
    Als je het niet eens bent met de mod, of je snapt niet waarom je thread is gesloten.

17. guAsTo

guAsTo Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    ja het is wel een goed idee zo'n topic.....maar waarneer gaat het echt gebruikt worden, ja kijk zitten nu wel over de regles en zo maar uiteindelijk was het daar toch niet voor bedoelt(heb ik zo mijn idee). ik zal eens kijken (ik heb wat topic's die nutteloos zijn) bijv. die oneindige topic's van driver.....

18. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    @ Ekamentus Das wel erg radicaal om daar een subforum voor te openen :) En klachten/vragen over een gesloten thread kan je het beste over pm regelen met desbetreffende mod.. Een thread openen zorgt toch alleen maar voor haat en nijd.

19. Egamer

Egamer Je weet waarom

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb niks tegen mods hoor, maar bij velen forums zie ik dat, en dat gaat goed, en het blijft gezellig, (hier is het gezellig hoor, maar wie weet..)

20. guAsTo

guAsTo Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    @ocrist
    nou daar heb je niet helemaal gelijk in... er zijn natuurlijk meerdere members op dat topic geweest en die weten dus waar het een beetje over gaat. die kunnen dan ook reageren. 1 probleem, als je van elke topic die gesloten is een anden topic maakt krijg je het dubbele aantal van topic's en dat is nu ook weer niet nodig. een sub forem maakt het dan alleen maar onoverzichterlijker (dan maak je van een klein probleem een groter probleem). ik vind dat ocrist wel dan gelijk heeft; zo'n topic maakt het dan (ietsjes) overzichterlijker want dan kan je het gelijk zijn. dus een sub forem is een beetje overdreven dan. (zogezecht dit is gewoon een beter idee O-))

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina