1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

idee - toernooi subforum

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Fardo, 8 jan 2005.

1. sargeant swift

sargeant swift geen titel

Leuk Bevonden:
    0
    als je een wisselforum voor toernooien organiseerd loop je een kans dat er nog meer n00b toernooien komen en dan heb je 20 n00b toernooien en 1 goed georganiseerd toernooi die totaal niet opvalt, waardoor er minder gasten komen.
    of iedereen joint zomaar elk toernooi en weet na een week al niet meer wanneer die nou welk toernooi moet spelen.

2. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben het voor deze keer wel met darkwing eens, voor elk dingetje een subforum openen is niet handig, en het wordt er idd. onoverzichtelijk door.

bovendien worden er zo vaak ook weer geen toernooien gehouden (goede iig)

3. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat heb je zelfs nu al met goed georganiseerde toernooien. Mensen die zich opgeven, en dan geen reactie meer terug geven. Erg vervelend.
    Ik heb liever een paar mensen die goede toernooien organiseren. Als er hulp nodig is help ik graag mee.(ik hoorde dat jij misschien een Halo 2 team toernooi op ging zetten?)
    Misschien dat de toernooien sticky gemaakt kunnen worden zodra xbw alles goed op orde heeft. Dit zou het een stuk overzichtelijker maken.
    Nu moet je goed opletten of er een toernooi bijgekomen is.

4. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Daar sluit ik me ook bij aan. :)

Anyway; de toernooien sticky maken is misschien een optie. Maar op het moment kan je de actieve toernooien ook in de sticky toernooien thread bekijken. Ik zal zelf wel is kijken of ik dat wat kan opruimen en kan verduidelijken.
    Op het moment zijn er geloof ik maar 2 serieuze goed georganiseerde toernooien, ik denk dat dat mede te danken is aan de members die zich wel opgeven maar niet op komen dagen.
    Wat ik graag zou zien is een stuk of 5 prachtige toernooien van verschillende games die perfect verlopen, dat zou dat forum gedeelte ook een stuk leuker maken. Net als in de tijd van het Moto GP subforum, dat was pas lachen. :)

5. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    dat was idd een erg mooi toernooi met de medewerking van XBW, ik heb zelf niet mee gedaan maar het zag er wel allemaal erg goed uit. misschien dat XBW dit vaker moet doen?

Deel Deze Pagina